Multi : Yasemin
Salonun ortasında iki adam birbirine biraz kırgın biraz da özlem dolu bakışlar atıyordu. Gökhan yurt dışına gittikten sonra araya biraz soğukluk girse bile bağları kopmamıştı. Kardeş olmak için kan bağına gerek yoktu. İkisi de birbirlerini kardeş bellemişlerdi.
Hicran bakışlarını ellerine götürmüş tırnakları ile oynuyordu. Bu durumda olmak istemezdi. Kötü hissetmişti kendisini. İki arkadaşın arasını açmıştı.
Yasemin göz ucu ile Hicran'a baktı. Hareketlerinden belli ediyordu mutlu olmadığını. Sessiz adımlarla yanına vardı. Elini omzuna koyup "Kaldır başını Hicran. Sen utanılacak bir şey yapmadın" diye fısıldadı.
Hicran dolu bakışlarını Yasemin'e çevirdi.
"Elimde değil" diye fısıldadı.
Gökhan Sinan'ın sözleri üzerine belli etmese de mutlu olmuştu. Önce sağ elini uzattı. Sonra adım attı kardeşi dediği adama.
Sinan gülümseyip Gökhan'ın elini tutup kendisine çekti.
Yılların, yaşanmışlıkların eskitemediği iki dost birbirine sarıldı sıkıca.
Hicran ile Yasemin yüzlerindeki tebessüm ile bakıyordu ikiliye. Yasemin kolunu Hicran'ın omzuna atıp "Bak, ağlayacak bir şey yok" dedi.
Hicran Yasemin'i üzmemek adına gülümsedi. Lakin içi hala hiç rahat değildi.
Gökhan "Kardeşim benim" dedi geri çekilirken.
Sinan gülümseyerek baktı Gökhan'a.
İkili kahve koltuklara otururken Hicran ile Yasemin de karşılarına oturdu.
"Hoşgeldin Sinan" dedi Hicran çekinerek.
Gökhan Hicran'ın yüzündeki ifadeden memnun olmadı.
Sinan saniyelik Hicran'a bakıp "Hoşbuldum" dedi.
Yasemin ortamdaki gerilimi dağıtmak adına neşeli bir şekilde konuştu.
"Eskişehir'i merak ederdim hep. Gezdirirsiniz bizi artık"
Gökhan "Sen de hoşgeldin Yasemin"dedi.
Yasemin" Sinan'ı görünce unuttun beni "dedi şakayla karışık.
Gökhan gülümseyip sevdiği kadına baktı. Suratı hala asıktı.
" Hicran bana su getirir misin?"dedi.
Hicran başını sallayıp ayağa kalkarken Gökhan da" Ben de lavaboya gideyim "deyip ayağa kalktı.
Hicran mutfağa girecekken Gökhan kolunu tutup" Biraz konuşalım güzelim "dedi.
Hicran" Konuşalım "deyip mutfaktaki sandalyeye oturdu.
Gökhan sırtını geriye doğru yaslayıp" Mutlu değilsin "dedi.
Hicran kafasını sallayıp" Yoo mutluyum "dedi yalandan gülümseyip.
Gökhan gözlerini kısıp" Şu sahte gülüş ile beni kandırabileceğini mi sanıyorsunuz Hicran Hanım? " diye sordu.
Hicran gözlerini devirip" Şu üstün zekanız karşında böyle bir şey mümkün olabilir mi acaba " dedi.
Gökhan gülümseyip" Tabi ki hayır"dedi.
Hicran dayanamayıp gülerken derin bir nefes verdi.
"Kendimi kötü hissettim Gökhan" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHDE VEFA (Bitti)
General FictionBir söz ne kadar kıymetli olabilir ? Ela gözlü Hicran ile gamzeli Gökhan birbirine ahitle bağlanır. Kaderin neler getireceğinden bihaber iken kendilerini çok farklı durumlarda bulurlar. Peki ya birbirlerine verdikleri söz onları tekrar bir araya get...