14.Bölüm

8.5K 496 37
                                    

Multi : Hicran

Sinan'ın sözleri üzerine yerdeki başını kaldırdı Hicran.Sinan'a haksızlık etmişti.

" Üzgünüm " dedi.Konuşurken sesi titremişti.

Sinan Hicran'ın yanağını okşadı.

" Üzgün olma Hicran.Ben sen üzül diye yapmadım bunları.Sadece ne seni ne de dostumu kaybetmek istemiyorum" dedi .

Hicran yanağında olan eli  tuttu.

" Sen çok  iyi bir adamsın Sinan.Senin yerinde başkası olsa  başka tepkiler verebilirdi.Gökhan ile dost olduğunuzu bilmiyordum.Ama Gökhan akıllı bir  adam.Aklı selim karar verecektir" dedi.

Sinan Hicran'ın elini öptü.

" E ne diyorsun devam ediyor muyuz  ?" diye sordu.

Hicran " Hayatıma yeni bir  çizgi çizdim.O çizgi de de ilerleyeceğim. Gökhan artık benim geçmişimde  kaldı.Onu unutmaya çalışacağım.Sen bunu hakediyorsun " dedi

Sinan memnuniyetle gülümsedi.

" Hayatıma hoş geldin güzelim " deyip sarıldı sıkıca.

Başını Sinan'ın omzuna yasladı.Kendini güvende ve huzurlu hissediyordu.Onemli  olan  da bu değil miydi ?

...

- 1 Ay Sonra -

" Evet arkadaşlar nasılsınız bakayım " dedi Hicran beyaz önlüğündeki kalemleri çıkartırken.

Sınıftan iyiyiz hocam mırıltıları çıkınca gülümsedi.

" Hocam yine çok güzelsiniz" dedi öğrencilerinden Hakan.

Hicran yüzüne kondurduğu gülümseme ile öğrencisine baktı.

" Teşekkür ederim Hakan'cım ama bu iltifatın seni kurtaramayacak " dedi .

Hakan " Hocam yapmayın Allah aşkınıza ! Affedin " dedi sitem edercesine.

Hicran tahta kaleminin kapağını açıp masaya koydu.Ardından tahtaya işleyecekleri başlığı yazdı.

" Evet arkadaşlar dersimize başlayalım " dedi

Hakan ise elindeki kalem ile oynuyordu.Sadece hocası ders anlatırken telefonu ile oynamıştı.Çok geçmeden uyanık hocasına yakalanmıştı.Hocası ona kendisinin ders anlatırken telefonla oynamasının saygısızlık olduğunu söylemişti.Sonradan fark etmişti.Simdi de  affettiremiyordu kendisini.

Hicran kendisine üzüntü ile bakan öğrencisine göz ucuyla baktı. Dayanamayıp öğrencilerine dönüp konuştu  ;

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin