27. Bölüm

7.2K 419 33
                                    


Gökhan Hicran'ın iyi olduğunu anladığında uyuyorken ayrıldı evinden. İçi içine sığmıyordu. Yapmak istediği çok şey vardı. Daha evlilik teklifi edecekti ! Odasına girip ceketini çıkartırken telefonunun çalması ile kimin aradığına baktı.

"Yasemin" dedi neşe ile.

Yasemin göz ucu ile Sinan'ı bakarken Gökhan'ın neşeli sesi ile gülümsedi.

"Haberler iyi galiba" dedi.

Gökhan iç çekip "İyi Yasemin. Çok iyi hem de. Hicran affetti beni" dedi yatağına otururken.

Yasemin "Çok mutlu oldum ikinizin adına" dedi Sinan'ın yanından ayrılırken.

Gökhan "Sen ne için aramıştın?" diye sordu.

Yasemin göz ucu ile Sinan'a bakarken konuştu.

"Birkaç günlük Eskişehir'e geleyim diyorum. Uygun mu sizin için" dedi.

Gökhan gülümseyip "Uygun tabi. Hicran da özlemiştir seni" dedi.

Yasemin "Ben de özledim onu. O zaman yarın oradayım" dedi.

Gökhan "Tamam canım. Sen bana haber verirsin yarın. Gelir alırım seni" dedi.

Yasemin "Tamam. Görüşürüz yarın" dedi. Gökhandan da aynı sözleri duyduktan sonra telefonu kapatıp Sinan'ın yanına gitti.

...

Hicran sabah uyanır uyanmaz saatine baktı. Bugün gayet dinç hissediyordu kendisini. Saat onu gösterirken yatağından kalkıp kısa bir duş yaptı. Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladı. Menemen için malzemeleri çıkartırken esnedi. Sabah dersi yoktu. O yüzden rahattı.

Telefonundan sevdiği bir şarkıyı açıp devam etti.

Masanın üzerine peynir tabağını da koyduktan sonra hazırdı. Fazlası ile aç hissediyordu. Sandalyesini çekip oturmak için yeltendiği sırada çalan kapı ile gözlerini yumdu.

"Kim gelir ki bu saatte" deyip kapıya doğru yürüdü.

Kapıyı açtıktan sonra gözlerini devirip "Kimin geleceğini düşünmem hata" dedi.

Gökhan gözlerini açıp kapattı. Bu şirin hali Hicran'ın gözünden kaçmadı.

Gökhan elindeki papatyaları uzatıp "Senin kadar güzel olmasalar da" dedi.

Hicran göz ucu ile çiçeğe bakarken bir kaşını havaya kaldırdı.

"Senden çiçek isteyen oldu mu?" diye sordu.

Gökhan "Sevgilime çiçek alırken sormam gerektiğini sanmıyorum" dedi gülümseyerek.

Hicran "Sevgili?" dedi alayla.

Gökhan "Evet. Sen benim sevgilimsin" dedi.

Ardından Hicran'ın bakışları ile devam etti.

"Değil misin?" diye sordu hayal kırıklığı ile.

Hicran "Hasta halimle beni bırakıp gitmeseydin belki" dedi gözlerini kısıp.

Gökhan "Ama" dedi şaşkınlıkla.

Hicran "Aması maması yok Gökhan Bey ! Ben diyeceğimi dedim. Ha bir de şu kapı fantazisinden vazgeçsek artık"dedi.

Gökhan başını sallayıp" Çok haklısın "dedi. Ardından içeri geçmek için hamle yaptı.

Hicran" Gökhan! "dedi oflayarak.

AHDE VEFA (Bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin