Αυτη η Ερμιονη κάποιες φορές είναι πόλυ κακιά.Πιο βλαμμενη από αυτήν δεν θα βρεις!
«Άκου εκεί να σε χτυπήσει»λέει όταν έφυγε η Ιζαμπέλα.
«Εντάξει Ερμιονη.Δεν έγινε και τίποτα.Δεν το ήθελε η κοπέλα»λέει η Σοφία.
«Απλά είναι πολύ κακιά αυτή η κοπέλα»λέει.
Πολύ κακιά.Που έπαθε κρίση πανικού επειδή ανχωθηκε μήπως χτύπησα βαριά!
«Κακιά;Η Ιζαμπέλα;Μάλλον δεν την ξέρεις καλά»λέει η Σοφία.
«Την ξέρω καλε.Εχουμε μαζί Φυσική»λέει
Αααα καλαααα ότι χάνει λάδια ώρες ώρες το ξέραμε...Αλλά τόσο πόλυ...
«Πήγαινε να μου φέρεις κάτι να πιω Ερμιονη»της λέω.
«Πάω Αντώνη μου.Παω»λέει και τρέχει.
«Απορώ πως την αντέχεις»λέει ο Μαριος
«Εεεε αναγκαστικά φίλε!»λέω.Ειναι καλή σε κάτι!
«Ιουυυυυ!Θα ξεράσω»λέει η Σοφία
«Αλήθεια σε χτύπησε αυτή η...πως την είπαμε;!»λέει ο Μαριος
«Ιζαμπέλα»λέω.»Καταλαθος μωρε»
"Ιζαμπέλα;Τι περίεργο όνομα...»λέει
«Εμένα μαρεσει.Λες και είναι πριγκίπισσα»λέει η Σοφία.Και ήρθε ένας ένας και γέμισε το τραπέζι.Μπορει κολλητοί μου να είναι ο Μαριος και η Σοφία αλλά έχουμε και άλλους φίλους.
Η Ελενα,ο Στεφανος,ο Κώστας και η Ερμιονη.
Η Ελενα τα έχει με τον Στεφανο και ο Κώστας είναι ο ήρεμος της παρέας.
Όταν έφαγα και πήγα τουαλέτα στο δρόμο είδα ένα κορτιτσι.Καινουργιο μάλλον.Εεεε και ήταν και ωραία και είπα να της δείξω την βιβλιοθήκη.Που είναι και ήσυχα...
Και εκεί που βρήκαμε μια ωραια θέση στην άκρη ξεκινήσαμε να φιλιόμαστε.Βεβαια όλο μίλαγε!
«Θα μου δείξεις και το γυμναστήριο μετά;»με ρώταγε.
Τώρα θα τα πούνε αυτα...;;;
«Ναι Μαρία.Οτι θες «λέω και συνεχίζω να την φιλάω.Αλλα αυτή σταμάτησε...Γιατι σταματησε;
«Πως με είπες;»μου λέει.
Πως την είπα;Μαρία νομίζω...Δεν την λένε Μαρία;
Δεν το έχω και πόλυ με τα ονόματα...«Με είπες Μαρία;;»με ρωτάει.Θυμωσε τώρα!Τελεια...
«Δεν με λένε Μαρία!!»λέει και σηκώνετε και πέρνει την τσάντα της.
«Με λένε Κατερίνα!Γουρουνι....»λέει και φεύγει.
«ΤΙ ΜΑΡΙΑ ΤΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ»φωνάζω αλλά είναι αργά.Εχει φύγει.Γαμωτο!Παει και αυτή...!
Δεν πειράζει Αντωνάκη.Εχει τόσα κορίτσια...Βλέπω δεξιά και ήταν η Ιζαμπέλα εκεί.Γελαγε.
Τι κάνει εδώ στο διάλειμμα;«Βλέπεις κάτι αστείο;»την ρωτάω και μώλος με ακούει σταματάει και κοιτάει κάτω.
Αυτή η κοπέλα όλο κάτω κοιτάει.
Δεν είναι καλό αυτό.
«Πρώτα με χτυπάς με την μπάλα και μετά γελάς μαζί μου...»της λέω.Πιο πόλλη για να δω κάτι...
«Συγνώμη»λέει
Καλα το κατάλαβα!Ζηταει συνέχεια συγνώμη αυτή η κοπέλα!!!Πάω κοντά.
«Μια σημβουλη»της λέω και με κοιτάει.
«Μην ζητάς συνέχεια συγνώμη....»λέω και φεύγω.
BẠN ĐANG ĐỌC
Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;
Lãng mạn*2ο βιβλίο* Αντώνης και Ιζαμπέλα. Τοσο διαφορετικοί και ομως τοσο ίδιοι. Θα την βοηθησει αυτος να βγει απο το καβούκι της; Θα τον κανει αυτη καλυτερο άνθρωπο; "Ιζαμπελα σε θελω στην ζωη μου.Σε παρακαλω!" Δεν θα ανοίξω.Γιατι σε αυτην την κατάσταση εγ...