Ελπίζω να μην την στεναχώρησα που της είπα έτσι.Η Σοφία είναι καλη κοπέλα και δεν θέλω να αλλάξει γνώμη για μένα και να σταματήσει να μου μιλάει.
Απλά είμαι αλλεργική και μετά την τελευταία φορά που με έτρεχε ο μπαμπάς μου στο νοσοκομείο δεν θέλω ούτε να ακουμπήσω ξηρούς καρπούς!Αλλά ήταν πολύ γλυκιά η χειρονομία της.
Αφού έκανα τα μαθήματα μου για την αυριανή μέρα ντύθηκα και έφυγα για την δουλειά.
Όταν με χρειάζονται δουλεύω σε ένα μπέργκεραδικο στο κέντρο.Θα μου πείτε τι τα θέλω τα λεφτά αφού πάω σε ιδιωτικό σχολείο...
Τα λεφτά δεν είναι για μένα.Τα πάω στην εκκλησία.Εχουν εκει κάποια παιδιά του δρόμου και τα προσέχουν,και με αυτά τα λεφτά τους παίρνω ρούχα,σχολικά και διαφορά αλλά για να κάνω την ζωή τους πιο εύκολη.
«Φεύγω μπαμπά»του λέω καθώς βλέπει τηλεόραση.
«Να προσεχείς»μου λέει.Πάω στο κατσαριδακι μου και του βάζω μπρος.
Κλασσικα πια με την Τρίτη πέρνει μπρος.Όταν φτάνω βλέπω έχει λίγο κόσμο.Καλο αυτό για μένα.
«Γεια σας κυρία Μαίρη»της λέω.Δουλευω μαζί της σήμερα.Ωραια.Η κυρία Μαίρη είναι πολύ καλή.Ειναι 50 χρόνων και δουλεύει σχεδόν όλη της την ζωή εδώ.
«Γεια σου κούκλα μου»μου λέει.Παω μέσα να αλλάξω και βάζω το φόρεμα με το καρτελάκι μου δεξιά που λέει το όνομα μου.Ειναι κανόνας!Παιρνω το μπλοκ και ξεκινάω.
Βλέπω έναν κύριο στην άκρη που κοίταζε το μενού.
«Γεια σας.Ειστε έτοιμοι να παράγγηλετε;»του λέω
«Θέλω ένα μπέργκερ και μια μπίρα.»λέει
«Την προσφορά;»λέω
«Ναι»μου απαντάει
«Εντάξει.Ερχετε σε λίγο.Σας ευχαριστώ «λέω και το γράφω στο μπλοκ και το δίνω στον μάγειρα μας.Μετά από καμία ώρα δουλειάς με πλησιάζει η κυρία Μαίρη.
«Κοπέλα μου μπορείς να πάρεις την παραγγελία από τα παιδιά που μόλις ήρθαν,να κάτσω λίγο εγώ γιατί με πονάνε στα πόδια μου...;»με ρωτάει
Πως να της πεις όχι...
«Ενοειται κυρία Μαίρη.Ξεκουραστητε λίγο εσείς»της λέω και βλέπω την παρέα που έλεγε.Δεν το πειστευω.Εδω βρήκαν να έρθουν να φάνε....;!
Στο μεγάλο τραπέζι στο κέντρο καθόταν ο Μαριος,με την Σοφία και τα αλλά παιδιά από το σχολείο.Τέλεια!
Τουλάχιστον λείπει ο Αντώνης...
Παίρνω μια ανάσα και παω.
«Τι να σας φέρω;»λέω και γυρνάνε και με κοιτάνε.
«Τι κανείς εσυ εδώ καλε;»λέει η Ερμιονη.Αυτη η κοπέλα έχει μια τσιριχτη φωνή...Παναγία μου...
«Δουλεύω.Αποφασισατε η να έρθω σε λίγο;»λέω
«Δουλεύεις εδώ ...»λέει η Σοφία
«Κάποιες ώρες...»λέω
«Δεν το ξερά.Εχουμε έρθει αρκετές φορές αλλά δεν σε έχω δει ποτέ»
«Δεν δουλεύω κάθε μέρα»λέω
«Παιδιά αυτή είναι η Ιζαμπέλα.Παει στο σχολείο μας.»λέει και γυρνάει και με κοιτάει.
«Από δω ο Κώστας,η Έλενα και ο Στεφανος.Τον Μάριο και την Ερμιονη τους ξέρεις...»λέει
Και αφού με χαιρέτησαν όλοι τους λέω.
«Να έρθω σε λίγο;»ρωτάω
«Όχι.Θα παραγγηλουμε.»λέει η Έλενα
«Εσυ που δουλεύεις εδώ για πες μας,Τι να πάρουμε;Ποια είναι η σπεσιαλιτέ σας;»ρωτάει ο Κώστας.
«Έχουμε πολύ ωραίο double bacon burger...»λέω
«Ωραίο ακούγεται...»λέει ο Μαριος
«Είναι.Εχει διπλό μπέργκερ,μπέικον και τιρι.»λέω
«Φέρε μου αυτό εμένα»λέει ο Κώστας
«Και εμένα»λέει ο Μαριος
«Και εγώ»λέει η Σοφία και ο Στεφανος ταυτόχρονα.
«Εγώ ένα τέτοιο χωρίς το μπέικον»λέει η Έλενα
«Εγώ μια σαλάτα»λέει η Ερμιονη.
«Και να πιείτε ;»ρωτάω
«Κόκα κόλες σε όλους!»λέει η Σοφία
«Εγώ θέλω φυσικό χυμό πορτοκαλί»λέει η Ερμιονη.
«Προσέχω την σιλουέτα μου»λέει και με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.Θελει να πει κάτι για μένα;«Έρχονται σε λίγο»λέω και φεύγω.Δινω τις παραγγελίες πίσω και βάζω τις κόκα κόλες στα ποτήρια.Ανοιγει η πόρτα.Και άλλος πελάτης....;!Βλεπω και μπαίνει ο Αντώνης.
Τωρα Ολοκληρωθηκε η κλίκα!
DU LIEST GERADE
Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;
Romantik*2ο βιβλίο* Αντώνης και Ιζαμπέλα. Τοσο διαφορετικοί και ομως τοσο ίδιοι. Θα την βοηθησει αυτος να βγει απο το καβούκι της; Θα τον κανει αυτη καλυτερο άνθρωπο; "Ιζαμπελα σε θελω στην ζωη μου.Σε παρακαλω!" Δεν θα ανοίξω.Γιατι σε αυτην την κατάσταση εγ...