Όταν φύγανε τα παιδιά πήγα και καθάρισα το τραπέζι τους.Μετα από λίγη ώρα σχόλασα έτσι πήγα άλλαξα και έφυγα με το κατσαριδακι μου.Ο μπαμπάς κοιμότανε έτσι έκανα οσο πιο σιγά μπορώ.Οταν μπηκα στο δωμάτιο μου έκανα μπάνιο και έβαλα καθαρά ρούχα.Ξαπλωσα γιατί πήγε αργά και αύριο έχω σχολείο.
Το πρωί στο σχολείο είχα χημεία πρώτη ώρα.
Μπαίνω μέσα και κάθομαι στο γνωστό πρώτο θρανίο.Μπαινει η κυρία.
«Καλημέρα παιδιά.Εφερα τα τεστ που κάναμε την προηγούμενη φορά.»λέει.Ηταν απρόβλεπτο και τα πήγα καλά νομίζω.Ανοιγει η πόρτα και μπαίνει ο Άντωνης.
«Τιμη μας που ήρθατε κύριε Αντώνη»λέει η κυρία.
«Φυσικά κυρία!»λέει αυτός και πάει να κάτσει πίσω πίσω στο θρανειο του .
«Όχι εκει.»λέει η κυρία
«Τι;»λέει αυτός
«Από εδώ και πέρα θα κάθεσαι πρώτο θρανειο.»
«Γιατί;»
«Στο πρώτο μπας και σου μου μείνει κάτι στο μυαλό από το μάθημα.»λέει και έρχεται και κάθεται δίπλα μου.
Και ενώ μοίραζε τα τεστ μου έδωσε το δικό μου. «Μπράβο Ιζαμπέλα!Δεν έχω λόγια για σένα.»λέει.Πηρα 20.
Πάει κοντά στον Αντώνη και του δινει το δικό του. «Χάλια!Αντωνη κάνε κάτι σε παρακαλώ»του λέει και κοιτάω το δικό του.Πηρε 7.Αυτό δεν είναι καλό....
Στο πρώτο διάλειμμα ενώ προχωραγα στο διαδρομο έρχεται δίπλα μου η Σοφία.
«Ιζαμπέλα!»
«Γεια Σοφία»λέω
«Χθες!Το μπέργκερ!ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!»μου λέει
«Σου άρεσε;»την ρωτάω.
«Πολυυυυυ.Σε όλους δηλαδή»
«Χερομαι»λέω
«Δουλεύεις καιρό εκει;»με ρωτάει.
«Κανά χρόνο..»λέω.Αυτο είναι συζήτηση;Τα πάω καλά;
«Πως και έτσι;»με ρωτάει
«Έχω κάτι φίλους.Τους βοηθάω»λέω
«Τι εννοείς;Τους δίνεις λεφτά;»με ρωτάει.Δεν ακούστηκε καλά το έχω κάτι φίλους...Ακούστηκε σαν να είναι παράνομοι η κατι τέτοιο...
«Όταν λέω φίλους εννοώ παιδιά.Βοηθαω τα παιδιά στην εκκλησία...»λέω
«Αααα ναι;Γίνεται αυτό;»ρωτάει
«Ναι αμε!Δεν μπορούνε να πάρουνε λεφτά έτσι πρέπει να αγοράσεις πράγματα αν θες να βοηθήσεις.Βιβλια,ρούχα και τετια.»λέω
«Αααα αυτό είναι πολύ ωραίο.Ποτε θα ξαναπάς;»με ρωτάει
«Δεν ξέρω ακόμα»λέω
«Όταν θα πας θα μου πεις και εμένα...;»με ρωτάει.Τι εννοεί;Να έρθει μαζί μου;
«Θες να έρθεις μαζί μου;»
«Ναι.Αν δεν έχεις πρόβλημα Ενοειται...»λέει.
Θέλει να έρθει μαζί μου;Περίεργο....
«Έλα αν θες.Καθε βοήθεια ευσπροδεκτη»λέω
«Ωραια.Παω για μάθημα.Μιλαμε μετά»λέει και φεύγει.
Είναι πολυ καλός άνθρωπος...Αφού περναγε η μέρα και ήρθε το τελευταίο διάλειμμα πήρα να φάω ενα μήλο και μια μπανάνα με ένα χυμό πήγα στο τραπέζι μου και έκατσα.Ειναι ένα τραπέζι στο τέλος που κάθονται διαφορά άτομα.
Αφού κάθομαι και ανοίγω τον χυμό,βγάζω από την τσάντα μου το βιβλίο μου και ξεκινάω να διαβάζω.Ειναι ένα του Nickolas Sparks.Διαβαζω όλα τα βιβλία του αυτή την περίοδο.Εχω κολλήσει.Αφου η ερωτική ζωή μου είναι ανηπαρκτη ας διαβάζω ρομαντικά βιβλία...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;
Любовные романы*2ο βιβλίο* Αντώνης και Ιζαμπέλα. Τοσο διαφορετικοί και ομως τοσο ίδιοι. Θα την βοηθησει αυτος να βγει απο το καβούκι της; Θα τον κανει αυτη καλυτερο άνθρωπο; "Ιζαμπελα σε θελω στην ζωη μου.Σε παρακαλω!" Δεν θα ανοίξω.Γιατι σε αυτην την κατάσταση εγ...