Οτι έπεσε,το ηξερα.
Οτι έπεσε,το ειχα κανει με την Ιζαμπελα."Δεν θελω να σε χάσω..."μου ειπε πριν μπω.
Δεν θελει.Ουτε εγω θελω να την χάσω.
Για αυτο πρεπει να την παρω.
Αν Οχι για μενα,για αυτην.Οταν μαθαίνω οτι την πηρα έφυγε ενα βάρος απο πανω μου.Και για αυτο ευθύνεται η Ιζαμπελα.
Βγαινω και τους βλεπω εκει και τους τρεις να περιμένουν.Θα τους κανω πλακα!
Εκανα τον λυπημένο για να νομίζουν οτι δεν την πηρα.
Βλεπω και τους τρεις να κατεβάζουν κατι μούτρα μεχρι το πάτωμα.Πολυ αντεξα."ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ!!"φωνάζω και βλεπω την Ιζαμπελα να τρέχει προς τα μενα και να με αγκαλιάζει.
Την σφίγγω και εγω και της λεω
"σε Ευχαριστω"στο αυτί.
Και ηταν ωραια εδω.Στην αγκαλια της.Μεχρι να μας το χαλάσει ο Μαριος!
Με αφήνει γρηγορα.
Θα τον χτυπήσω μετα!!"Αυριο το βραδυ θα βγουμε να το γιορτάσουμε "τους λεω
"Και οι τέσσερις"
"Κερνάω ποτό!"Δεν ενθουσιάστηκε και πολη η Ιζαμπελα....
Δεν θελει;Αφου τα κοριτσια έφυγαν για την ταξη τους πηγα και εγω με τον Μάριο στην δικιά μας.
"Πήρατε άδεια απο το μάθημα;"του λεω
"Οταν λες άδεια εννοεις Κοπάνα φανταζομαι"λεει γελώντας
Κοπάνα;
"Ναι και η Ιζαμπελα σου εκανε κοπάνα για σενα.Την πρωτη της και ολας..."μου λεει χωρις να τον ρωτησω."Πρώτον δεν σε ρωτησα!Δευτερον δεν ειναι Ιζαμπελα μου.Ειναι σκέτο Ιζαμπελα!"λεω
"Μας έπεισες!"λεει
"Κόψε τις βλακειες οκ;"του κανω
Αυτο μου έλειπε τωρα!Να με κοροϊδεύει και ο Μαριος!Το μεσημερι καθόμουν και σκεφτομουν οτι μηπως επρεπε να παρω κατι στην Ιζαμπελα.
Ενα δωρο για να την ευχαριστήσω.
Τόσες ωρες αφιέρωσε σε εμενα....Ετσι βγήκα μια βολτα στα μαγαζιά και Μολις το ειδα στην βιτρίνα καταλαβα οτι αυτο επρεπε να παρω.
Το εβαλα σε ενα κουτί και το άφησα στην πόρτα.Χτυπησα το κουδούνι και έφυγα.
Δουλευω σημερα.
Μετα απο λιγο μου στέλνει μηνυμα.
"Το λατρευω!!!Σε Ευχαριστω Αντώνη.Ειλικρινα.Ειναι πανέμορφο"
Τρια θαυμαστικά.Αρα θα της αρεσε αληθεια.
Της απανταω.
"Χερομαι που σου αρεσε.Ελπιζω να το βαλεις αυριο."
Ανυπομονώ για αυριο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;
Любовные романы*2ο βιβλίο* Αντώνης και Ιζαμπέλα. Τοσο διαφορετικοί και ομως τοσο ίδιοι. Θα την βοηθησει αυτος να βγει απο το καβούκι της; Θα τον κανει αυτη καλυτερο άνθρωπο; "Ιζαμπελα σε θελω στην ζωη μου.Σε παρακαλω!" Δεν θα ανοίξω.Γιατι σε αυτην την κατάσταση εγ...