Ημουν με τον Μάριο και την Ερμιονη στο μπαρ και περιμέναμε τα κοριτσια.
Μαρεσει εδω.Δεν εχει και παρα πολυ κοσμο για να μην μπορεις να αναπνεύσεις.Ουτε λιγο ομως.Εχει οσο πρεπει.
Η Ερμιονη δεν εχει ξεκολλήσει απο πανω μου.Εχουμε δεκα λεπτα που ειμαστε εδω και μου εχει πει δεκα φορες να χορέψουμε!
"Ήρθαν"λεει ο Μαριος και κοιτάω την πόρτα.
Ουαου!!!
"Η Ιζαμπελα ειναι αυτη;"λεει ο Μαριος
"Ναι...Και ειναι κουκλα...."λεω χωρις να παρω τα ματια μου απο πανω της.
"Αυτη Γιατι ηρθε τωρα;Ποιος την κάλεσε;"ρωτάει η Ερμιονη αλλα δεν της δινω σημασία.Ημουν απασχολημένος...
Κοιτώντας την....
Ουαου....
Φόρεσε το φόρεμα που της πηρα.
Και ειναι πανέμορφη.Ολοι γύρισαν να την κοιτάξουν.
Δεν μαρεσει αυτο!"Ήρθαμε και εμεις"λεει η Σοφια
"Καλώς τα τα κοριτσια.Αργησατε λιγο..."λεει ο Μαριος
"Μονο οσο επρεπε"λεει αυτη
Εγω δεν μίλησα.Τι να πω και εγω τωρα..."Ιζαμπελα...εισαι πολυ ομορφη..."λεω.
Αυτο ηθελα να το πω πιο σιγα απο οτι το ειπα.
Γύρισαν και με κοίταξαν τα παιδια.
"Ευχαριστω..."λεει
"Σκουπίσου!Σου τρέχουν τα σάλια!"μου λεει ο Μαριος στο αυτί.
Τον άγριοκοιταζω.Γελαει σαν χαζός!Παράγγειλαμε ποτά και μιλαγαμε στο μπαρ για διαφορα.Ολοι ήπιαν.Αυτη δεν ήπιε.Το περιμενα.
Ειπαμε διαφορετική...
"Μου αρεσει αυτο το τραγουδι!Ελα Ιζαμπελα να χορέψουμε!!"λεει η Σοφια και την τραβάει άκου το χερι στην πίστα.
Αυτο θα ειναι ενδιαφέρον.
Και για τα υπόλοιπα λεπτα εκανα μονο αυτο!
Την έβλεπα να χορεύει...Οταν ήρθαν την ρωτησα.
"Δεν θα πιεις;"
"Οχι.Δεν πίνω"λεει
"Γιατι;"την ρωταω
"Δεν το εχω με το ποτό.Μια σταγόνα πίνω και....Ασε....άσχημη εμπειρία"λεει
"Δηλαδη εχεις ξαναβγεί βραδυ;"την ρωταω
"Ναι.Μια φορα.Μα τον Στέλιο"λεει
Παλι αυτος μπροστά μου!Έβαλε ενα ήρεμο τραγουδι και η Σοφια έπιασε τον Μάριο και τρέξανε να χορέψουνε.
"Παμε Αντώνη!!"λεει η Ερμιονη και με τραβάει.
"Πηγαινε Ερμιονη!"της λεω.Με κοιταζε η Ιζαμπελα.Δεν μπορω να την αφησω μονη της.
"Μονη μου;;Ελα!!"λεει με την τσιριχτή φωνη της.
Την κοιτάω και μου λεει "Πηγαινε" και ετσι πηγα.
Την έβλεπα που ηταν μονη της στο μπαρ...Τι κανω;;
Χορεύω με την Ερμιονη και αφησα μονη της την Ιζαμπελα;;
"Λυπαμαι"της λεω και παω στο μπαρ.Αυτο πρεπει να κανω!
YOU ARE READING
Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;
Romance*2ο βιβλίο* Αντώνης και Ιζαμπέλα. Τοσο διαφορετικοί και ομως τοσο ίδιοι. Θα την βοηθησει αυτος να βγει απο το καβούκι της; Θα τον κανει αυτη καλυτερο άνθρωπο; "Ιζαμπελα σε θελω στην ζωη μου.Σε παρακαλω!" Δεν θα ανοίξω.Γιατι σε αυτην την κατάσταση εγ...