50-Αντωνης:Ειναι χαριτωμένη ακομα και τρομαγμένη...

3.4K 302 23
                                    

Τιποτα καλο δεν υπαρχει σε αυτην την κατάσταση!
Βασικα ψεμματα!Υπαρχει!
Το μονο καλο ειναι το άρωμα τριαντάφυλλο της Ιζαμπελας που βρίσκεται σε ολο το αμαξι!
Τιποτα αλλο.
Καθομαι στην ακρη και κοιτάω όσο μπορω απο το παράθυρο.
Ετσι στα ξαφνικά,Αφου ειχε ησυχία ακούμε τον Μάριο να τραγουδάει.Χωρις μουσικη χωρις Τιποτα.

"Πες μουυυυυυ,Που να βρω τωραααααα
Νερόοοοο και χώμα,
Να πλάσω αγαπη,
Να χει αλλο χρωμααααα"

Ολοι τον κοιτάζαμε.
"Τι ηταν αυτο ζωη μου;"τον ρωτάει η Σοφια
"Μου ηρθε ορεξη για τραγουδι..."λεει και τον βλεπω απο το καθρεφτάκι που μου κλείνει το μάτι.

Ααααααααα!
Καταλαβα το κανει!!

Νερό!!Λεει για αυτο χθες που μου ελεγε οτι κανει ντους και με τη πετσέτα και της πέφτει...
"Φτάνει Μάριε!"του λεω
"Απλα τραγουδάω."λεει
"Παιδια!!Αντε να ερθει το καλοκαιρι και να κανουμε κανα ΜΠΑΝΙΟ!!"λεει τονίζοντας το μπανιο.

Αααααααα
Θα τον χτυπήσω.
Κλοτσάω το κάθισμα με το πόδι μου και πετάγεται πανω.
"Εεεεεε!Τι κανεις;;!!"μου λεει
"Οχ!Συγνωμη φιλε!Καταλαθος!"λεω
Ολοι μας κοιτάζανε περιεργα.Θα λενε οτι δεν παμε καλα!!

Αφου φτάνουμε και βγαίνουμε εξω προχωρά φαμε προς το μαγαζι.Πιανω τον Μάριο.
"Πας καλα αγορι μου;Τι βλακειες λες;"λεω
"Εσυ δεν πας καλα!Πως της μιλας ετσι;"μου λεει
"Τι;"λεω
"Πως μιλας ετσι στην Ιζαμπελα;Η καημένη την ωρα ρώτησε πριν και μονο που δεν την κρέμασες!"λεει
Υπερβάλει.Ρωτησε την ωρα και εγω της ειπα να παει να αγοράσει ρολόι!Σιγα!
"Ηρέμησε λιγο φιλε!"μου λεει

Μηπως οντως υπερέβαλα;Μηπως ημουν κακός;Άλλωστε δεν φταίει αυτη που με εκνευρίζει αυτος ο βλάκας!!Υπομονη και θα φυγει....

Αφου παραγγείλαμε και περιμέναμε το φαγητο.
"Σε θυμαμαι Στέλιο!"λεει η Σοφια
"Ναι;"λεει αυτος
"Στο νηπιαγωγείο θυμαμαι που φόραγες κατι γιαλια μιωπιας και καθε βδομάδα σου έσπαγαν και καθε Δευτερα ερχόσουνα με αλλα.."λεει αυτη.
"Ηταν ζωηρό παιδάκι...."λεει η Ιζαμπελα και του ανακατεύει τα μαλλια.
Μμμμμμ
"Εγω θυμαμαι τον Αντώνη πολυ έντονα."λεει
Εμενα;
"Αληθεια ;"λεω
"Ναι!!Θυμαμαι μια φορα στο νήπιο επρεπε να φέρουμε ενα ζώο στην ταξη και να το περιγράψουμε.Η Ιζαμπελα απο τοτε ξέρετε,ηταν πολυ καλη σε ολα.Το έψαξε πολυ και εφερε ενα σκυλάκι.Πολυ γλυκο.Ηταν χαρούμενη που θα το έδειχνε.Ολοι ενθουσιάστηκαν στην αρχή.Δεν κράτησε πολλη ομως...."λεει ο Στέλιος και κοιταει την Ιζαμπελα.
"Γιατι;"ρωταω εγω
"Μετα την Ιζαμπελα ηταν η σειρά σου.Εφερες και εσυ ενα σκυλάκι.Μονο που το δικο σου ηταν ντυμένο με παπιγιόν.Ξεχασαν της Ιζι το σκυλί με την μια.Ολοι μιλαγανε για το δικο σου...."λεει
Το θυμαμαι αυτο με τα ζώα.Αλλα δεν θυμαμαι το σκύλο της Ιζαμπελας...
"Ηταν πολυ στεναχωρημένη.Εκλαιγε για μερες.Ελεγε "γιατι σε ολους αρεσε αυτο και Οχι το δικο μου;Επειδη δεν τον έντυσα;""λεει παλι
"Ενταξει Στέλιο...."λεει αυτη
"Δεν....Δεν το θυμαμαι...."λεω εγω.
Οντως δεν το θυμαμαι.Το σκύλο μου τον θυμαμαι.Μου το ειχε παρει η μαμα μου για τα γενεθλια μου.Τον ειχα σαν αδερφο.

Αλλα αυτο με την Ιζαμπελα Οχι.
"Περασε πολύς καιρός...."λεει η Ιζαμπελα

Αφου φαγαμε πηγαμε σινεμα.Επαιζε ενα θρίλερ.Απο την μια ειχα την Ιζαμπελα και απο την αλλη την Σοφια.Πηραμε και ποπκόρν.
Αφου η ταινια έφτανε προς το τελος έδειχνε κατι αηδιαστικα πραγματα.Αν αφησεις τον Μάριο να διαλέξει ταινια αυτα παθαίνεις!

Καποια στιγμη τρόμαξε η Ιζαμπελα και με το ενα χερι κρατάει τα ματια της και με το αλλο επιασε το χερι μου.
Δεν παραπονέθηκα!

Την κοιτάω.Εδειχνε τρομαγμένη και αηδιασμένη μαζι.Λογικο.

"Μια ταινια ειναι μονο..."της λεω ψιθιριστα.
Γυρνάει και με κοιταει χωρις να κατεβάσει τα χέρια της.
"Αντώνη...του έβγαλε τα ματια...."λεει αηδιασμενη.
Γελάω.
"Δεν ειναι αληθεια τα ματια του ξερεις..."της λεω.
"Το ξερω.Αλλα και παλι ειναι αηδία!!"λεει
Χαχαχχαχα
Ειναι χαριτωμένη ακομα και τρομαγμένη...
Βλεπω πως το χερι της κραταει ακομα το δικο μου.Μαλλον με ειδε.Το βγάζει γρηγορα.
"Συγνωμη...."λεει
"Δεν με πειραζει"λεω και γελαει.

Οταν τελειωσε η ταινια πηγαμε στο σχολειο να παρει το αυτοκίνητο η Ιζαμπελα.
Μπαίνει μεσα με τον Στέλιο.
"Ελα μαζι μας.Να διαβάσουμε."μου λεει αυτη
"Μην ενοχλώ...."λεω
"Δεν ενοχλείς.Ελα"λεει και βγαίνω απο το αμαξι του Μαριου και μπαινω πισω στην Ιζαμπελας.

"Δεν θα σας ενοχλήσω καθολου.Θα δω τηλεόραση"λεει ο Στέλιος.

Το Ελπιζω.

Θα Μ'αγαπας ο Κοσμος να Χαλάσει;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt