53

1.5K 153 14
                                    


Layla:

Er staat een zwarte auto voor onze poort.

Damin staat langzaam op om te kijken wie het is.

Ik blijf ook naar de auto kijken.
Maar als ik merk wie er in zit wil ik hem waarschuwen maar het was al te laat.

Hij werd recht in zijn borst geschoten en viel op de grond.

'DAMIN!!' Roep ik terwijl ik naar hem toe loop. Ik trek snel mijn vest uit en druk m op zijn schot wond om het bloede te stoppen.

Omg waarom deed hij dat?! Waarom schiet hij Damin neer?!

Ik merk al gauw dat er allemaal docenten en leeringen om ons heen staan.

'IMAD BEL ambulance NU!!!' Roep ik naar hem terwijl ik tegen Damin blijf pratenZ

'Damin alsjeblief blijf bij me alsjeblieft ik kan niet zonder je !' Zeg ik huilend.

Imad:

Ooh nee wat doet hij nou weer hier?!
Damin ligt op de grond hij is geraakt.

'IMAD BEL ambulance  NU!!' Roept layla naar me.

Snel pak ik mijn telefoon en bel ze op.

Ya rabbi laat alles goed kommen met Damin.........

Onbekend:

Zo deel 2 van mijn plan is voltooid. HAHAHAHAHHAHA.
Ik heb hem opgedragen om Damin neer te schieten. En nu Damin is geraakt kunnen we verder met deel 2!
Ooh ik ga haar leven zo zuur maken dat willen jullie njet weten maar zolang ik .......................... heet komt zij niet van mij af!

Opeens wordt er geklopt op de deur.
'Kom binnen!' Zeg ik terwijl ik op mijn stoel ga zitten.

'Uhm baas er staan 2 mannen beneden die zeggen dat ze een afspraak met u hebben.' Zegt Adam een van mijn mannen.

'Stuur ze maar door naar hier.' Zeg ik en maak zo een weg wuif gebaar met mijn hand.

Hahahaha ik weet precies wie het zijn en layla lieverd, dit is ps het begin!!!!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Oke jongens ik ben echt ff inspiratie loos dus aub als je ideeen hebt zet in de reacties!❤️

Wie denken jullie dat Damin heeft neergeschoten?

Gaat Damin het overleven?

Wie is onbekend?

Waarom?

Oke nu ben ik serieus! Ik merk dat er njet wordt gestemd dus ik weet niet of ik nu wel verder
Moet gaan! Want ik krijg elke keer maar ongeveer 20 stemmen en ik wil meer  voor het volgende deel dus schatjes Alsjebleif stem anders va ik niet verder!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️

Xxx

Is  dit mijn mekteb...(deel 1)(herschrijvend)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu