Hij lacht heel lief tegen me en ik lach verlegen terug.
WoW wacht is ff?! Sinds wanneer ben ik verlegen?!
Omg volgends mij was die klap van net toxh jets ge hard aan gekomen waardoor er iets mis is gegaan met mijn hoofd.
Of nou ja er is al heel veel mis met mijn hoofd maar maakt niet uit.
Pp Yasmina
Ik loop de ingangs zaal dinges in als ik Yasmina gelijk op merk. Maar die mogool ziet me natuurlijk pas na 5 jaar zoeken.🤦♀️
Als ze me ziet komt ze naar me toe gerent maar precies wanneer ze begint met rennen botst ze tegen een jongen aan.
Omg hahaha
Ik loop snel naar hun toe en als ik zie wie die jongen is moet ik echt moeite doen om mijn lach in te houden.
Want natuurlijk moet die jongen weer MOUNIR zijn. Wollah ik mag hem echt
Eigenlijk past hij best goed bij alae😏🤔
Als ik bij ze aan kom zitten ze elkaar aan te staren en sorry te zeggen.
Tja sorry girl maar nu moet ik ff de Bitsch uit gaan hangen😈
"Uhm Alea als je met jongens wilt gaan flirten doe dat dan ergens anders dan in een ziekenhuis want dat is een beetje te cliché" zeg ik op een duhhhh toon.
Alae kijkt me gelijk met een vernietigende blik aan.
Hahahaha love you schatje.
Als mounir zich om heeft gedraaid is het zijn beurt.
"Ooow Hey mounir das alweer een tijdje terug! Hoe gaat t met je vriendin?" Wollah nu moet ik zelf moeite doen om mijn lach in te houden.
Als ik achter hun kijk zie ik dunya ook staan.
"Omg dunya hbiba ben jij dat!" Toep ik blij terwijl ik haar knuffel.
"Haha ja zekkers maar zullen wij twee al vast naar boven gaan want dan kunnen de twee tortelduifjes even alleen zijn!" Zegt dunya extra hard. Wajoowwwww zij is erger dan mij jonguhhhh
Mounir en Alae kijken ons gelijk boos aan en Alae zegt:" Uhm ik zie geen tortelduifjes hoor die jullie alleen moeten laten dus we kunnen gewoon met zijn alle naar boven gaan."
Mounir knikt en zo lopen we samen naar de kamer toe.
Pp layla
Jep t is nu bijna 10 delen terug dat jullie iets van me hebben gehoord.
Maar er is niks aan de hand hoor schatjes❤️
Behalve dan dat me hart is gebroken.........
Ik lig zo als jullie wel weten in het ziekenhuis en op de een of andere manier wouden de dochters net een bloed af namen doen dus dat heb ik gedaan.
Maar ik mis Damin...
Ik houd van Damin en alleen van hem! Ik wil hem terug maar ik denk dat hij niks meer voor mij voelt.....
Het is me eigen fout! Was ik maar nooit zo dom geweest om met Khalid te nemen in plaats van met Damin.
Waarom heb ik überhaupt een relatie genomen?!
Uhg ik wil Damin terug en ik wil met hem trouwen ik wil kinderen met hem krijgen ik wil dat we samen oud worden en samen sterven.
Wollah mijn hart gaat nu kapot omdat ik niet weet hoe het met hem gaat.De operatie zou ieder moment klaar moeten zijn maar ik ben bang! Hij is wel door zijn borst geschoten!
Maar als hij het heeft over leeft ga ik hem alles op biechten! Ik ga zeggen dat ik ven hem hou!
Pp Samir:
Mooi zo!
Ik heb de docter net bloed af namen laten doen en morgen hebben we de uitslag! Dan weet ik of layla wel of njet mijn echte zusje is.......
Maar al zou er uit blijken dat ze noet mijn zusje is dan zou er niks veranderen
JE LEEST
Is dit mijn mekteb...(deel 1)(herschrijvend)
Non-FictionLees aub de herschreven versie op mijn account @yazzy_zouzou Dit verhaal is uitermate slecht geschreven. Wat verwacht je als ik dit als 12 jarige schreef haha.(niets tegen de 12 jarige schrijfsters hier!) Mijn versie op dat account is veel beter.