-

1.4K 44 3
                                    

[Justin's pov]

Ik spring de auto uit en ren naar de deur, maar wordt tegengehouden door een politieagent. Sorry je mag niet naar binnen. Is het Alicia?! Leeft ze nog?! De politieagent kijkt me aan, en jij bent? Een vriend van Alicia zeg ik, alsjeblieft zeg dat alles goed is met haar. Loopt maar mee zegt hij en ik loop achter hem aan, in de hal staat het vol, overal politie en ambulancemedewerkers. Door de mensen heen zie ik een lichaam, roerloos op de grond. L-leeft ze n-nog? Zeg ik zacht en de politieagent knikt, ze is er slecht aan toe, maar ze leeft nog. W-wat is e-er ge-gebeurd? Ik staar naar Alicia. Ze is in elkaar geslagen, en daarna van de trap geduwd of gevallen. Ik kijk op, door wie? Mijn stem klinkt hard, wie was het? Voor zo ver wij het weten was het haar moeder, die had bloed op haar handen. Het is niet haar moeder zeg ik zonder mijn ogen van Alicia af te halen, haar ouders zijn overleden toen ze 4 jaar was, ze wordt al heel lang mishandeld door deze mensen. Ik denk dat we jou nodig hebben voor het verhoor zegt de agent. Het lichaam wordt op de brancard gelegt en eindelijk zie ik haar hoofd, haar ogen zijn open en ze ziet er verschrikkelijk uit. Bond en blauw, overal bloedt, maar nog het ergste is die blik in haar ogen, pijn en verdriet. Ik duw iedereen aan de kant en pak haar hand, Ali? Justin? Zegt ze zo zacht. Ssst niet praten zeg ik zacht, ik ben bij je, het komt goed. Jongeman? Het spijt me maar we moeten haar meenemen, je kan meerijden in de ambulance. Ik knik en loop achter ze aan, Scooter staat nog steeds buiten, gaat alles goed? Justin volgens mij heb je een hoop uit te leggen aan mij. Ik knik, later. Ik moet mee naar het ziekenhuis. Scooter knikt, bel me. Ik ren naar de ambulance en ga voorin zitten. Met sirenes rijden we naar het ziekenhuis waar ik in de wachtkamer wordt gedropt, we komen je halen zodra we klaar zijn. En dan zit ik alleen in een ziekenhuis, zonder bewaking of wat. Ik ga op een stoel zitten en staar voor me uit. Mama, mama Justin bieber is daar! Mag ik een foto? Laten we me maar doorlopen lieverd, ik denk dat we hem beter met rust kunnen laten. Alles gaat langs me heen, het enige wat ik zie is Alicia...

Stalker (Justin Bieber story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu