En hoe voel je je? De dokter komt binnen lopen. Prima zegt Olivia lachend, ik voel me prima, ik kan alles aan! De dokter kijkt mijn kant op en ik knik. Agent Jackson staat op de gang te wachten. De dokter loopt de kamer uit en agent Jackson komt binnen. Alicia? Ze kijkt op en schrikt. Ik pak haar hand, het is oke. Agent Jackson gaat op het randje van haar bed zitten. Het spijt me wat er is gebeurd, Jenny en Rolf Johnson zijn opgepakt. Olivia knikt zacht. Er is nog iets dat ik je moet vertellen, weet je zeker dat je het aankunt? Olivia knikt. Goed, laten we dan maar beginnen bij het begin. Je was 4 jaar, met je ouders in een super markt toen je mee was genomen naar Los Angeles. Oorspronkelijk kom je uit Australië. Jenny en Rolf Johnson hebben je naam veranderd in Alicia Lea Johnson en lieten je geloven dat je ouders zijn overleden. De waarheid is, dat je ouders in Australië zitten. We kunnen ze niet bereiken, maar we weten dat ze er zijn. Ze hebben 14 jaar naar je gezocht en hebben nog steeds niet opgegeven. Je echte naam is Olivia Demi Scott en je komt uit Australië. De tranen stromen over haar wangen, i-ik b-ben ontvoerd? Agent Jackson knikt, het spijt me je dit mede te delen, we hebben Justin gevraagd om zoveel mogelijk bij je te blijven, en als je opzoek wilt naar je ouders, gaat hij mee. Olivia kijkt naar me, je wist dit?! Ik kijk naar mijn handen, ze hebben het me een paar dagen geleden verteld, ik mocht niks zeggen omdat je er niet sterk genoeg voor was. Olivia, zegt Agent Jackson, wordt niet boos op hem. Wij hebben gevraagd of hij niks wou zeggen omdat we wouden wachten tot je er sterk genoeg voor was. Justin zit hier al sinds de eerste dag en is geen moment weg geweest, je moet blij zijn met zo'n goeie vriend. Dat is de eerste keer dat hij iets aardigs over me zegt. Ik zal jullie alleen laten zegt Agent Jackson, als je vragen hebt kun je me bellen. Hij heeft een papiertje aan Olivia en loopt de kamer uit. Wauw uhm. Olivia veegt haar haar aan de kant. Ik ben bij je zeg ik en pak haar handen, ik ga je helpen, altijd. Wil je alsjeblieft naast me komen liggen? Zegt ze zacht en ik knik. Ze schuift voorzichtig opzij en ik ga naast haar liggen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder, Justin? Hmm? Dankje voor alles, zonder jou had ik dit niet overleefd, ik ben blij dat je hier bent. Ik hou van je.
JE LEEST
Stalker (Justin Bieber story)
Fiksi PenggemarAlicia en Justin ontmoeten elkaar toevallig als ze tegen elkaar aan botsen, maar daarna gaan ze gewoon verder. Tot ze allebei geheimzinnige briefjes, sms'jes en mailtjes ontvangen en opzoek gaan naar elkaar, wie bedreigt hun zo en waarom?