-

804 27 2
                                    

"Dus hoe gaat het met jou en bieber?" Dylan loopt naast me de school in. Ik haal mijn schouders op en kijk op mijn mobiel, geen bericht. We hebben nu engels. Ik loop het lokaal in en ga op mijn vaste plekje zitten, achterin de klas. Dylan komt naast me zitten en ik haal mijn boeken uit mijn tas en gooi ze op tafel. Waarom stuurt Justin me geen bericht? Ik heb hem de afgelopen dagen met veel andere meisjes gezien, daar heeft hij wel tijd voor. Maar niet voor mij. Ik pak mijn pen en schrijf over wat er op het bord staat. Ik moet hem gewoon een  bericht sturen. Als hij het niet doet, moet ik het doen, toch? Ik pak mijn mobiel en open een nieuw bericht.

Naar: Justin

I miss you.

"Olivia let je ook op?" Ik kijk op en verstop mijn mobiel onder de tafel, iedereen kijkt me nu aan en ik knik snel. Ik vergrendel mijn mobiel en stop hem in mijn tas, zonder het bericht ooit te hebben verzonden. Tijdens de uitleg let ik op, maar zodra we onze opdrachten moeten maken pak ik mijn mobiel weer uit mijn tas en net op dat moment trilt ie. Mijn hart maakt een sprongetje, het is vast Justin! Maar als ik hem van vergrendeling afhaal, staat het bericht er nooit steeds. Ik klik het weg en open het bericht die ik kreeg, hij is van Mike.

Van: Mike

Justin komt naar Sydney morgen, hij heeft concert over 2 dagen

Ik stop mijn mobiel weer in mijn tas, Justin komt naar Sydney. WACHT WAT?! Hij komt naar Sydney?! Maar voor een concert en niet voor mij..... Mijn hart breekt in miljoen stukjes. Is het over tussen ons?

Justin's pov

Ik heb al weken niks meer van Olivia gehoord, is het over tussen ons? Ik heb de afgelopen met verschillende meisjes samen moeten werken voor fotoshoots en videoclips maar ik vond ze allemaal niks, ze waren niks vergeleken met Olivia. Een nieuwe manager vinden was ook niet echt makkelijk maar ik heb er 1. Of ik er blij mee ben is iets anders, daar ben ik nog niet echt achter gekomen. "Alles oke bro?" Alfredo haalt me uit mijn gedachtes en geeft me een glas drinken. "Is het over denk je? Tussen Olivia en mij?" Fredo haalt zijn schouders op. "Ga naar haar toe, morgen. Ik denk dat het een misverstand is." Ik pak mijn mobiel en open een nieuw bericht.

Naar: Olivia

I miss you.

Maar ik verzend hem niet. Wat als ze iemand anders heeft? ik bedoel, er zijn vast genoeg jongens die haar willen, en die veel beter zijn voor haar. "Denk er gewoon niet teveel over na, kom op, koffer inpakken en daarna moeten we nog langs de studio." Ik zucht en loop achter fredo aan naar boven waar de koffers al open op het bed ligt. Gelukkig is hij er altijd voor me, en heeft hij me geholpen met veel dingen deze weken. Ik pak mijn mobiel en kijk op twitter. Een tweet van Olivia komt voorbij die mijn hart in miljoenen stukjes breekt, Olivia met een jongen.

Never stop being wieird, lol. Chillin with Dylannnnn. (zie foto aan rechterkant,of aan het begin. Die foto tweet ze.)

Stalker (Justin Bieber story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu