-

1.2K 44 4
                                    

[Olivia's pov]

Ik pak mijn tas van mijn bed en storm naar beneden. Ik hoor gemompel in de kamer, vast een vriend. Waar ga je heen? Ik schrik en kijk op, Justin leunt tegen de muur en slaat zijn armen over elkaar. Buiten zeg ik en trek mijn jas van de kapstok. Luister Olivia, Justin komt naar voren en ik zie zijn rode ogen van het huilen, hij pakt mijn arm vast en kijkt me recht in de ogen aan, ik ben dan misschien een arrogante klootzak, maar ik geef wel om je. Ik zie de pijn in zijn ogen als hij het zegt, hij kijkt me even aan, draait zich om en loopt de kamer in. Ik open de deur en loop naar buiten. Ik loop en loop, geen idee waar naar toe maar ik wil alleen zijn, en nadenken. Ik koop een milkshake en ga ergens op een bankje zitten en staar voor me uit. Alles oke? Ik kijk op en zie een jongen voor me staan. Ik glimlach, alles oke. Mag ik? Hij wijst naast me en ik knik. De jongen gaat naast me zitten en ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar hem. Ik ben Jai by the way. Olivia, ik schud zijn hand die hij uitsteekt. Het is nog steeds raar om Olivia te zeggen inplaats van Alicia. Weet je zeker dat het gaat? Huh? Ik wordt uit mijn gedachtes geschud en kijk hem aan, wat zei je? Of je zeker weet dat het gaat, je ziet er verdrietig uit. Ik haal mijn schouders op, ruzie met een vriend, mijn hele leven is gewoon een puinhoop op dit moment zucht ik en kijk hem aan. Jai knikt, als je iets kwijt wil, ik luister. Ik glimlach en neem een slokje van mijn milkshake. Het is raar, dat mijn ouders nog leven zeg ik vanuit het niets en Jai kijkt me aan. Ik zucht, toen ik vier was werd mij verteld dat mijn ouders waren overleden, ik woonde toen bij twee heksen, ik werd twee weken geleden het ziekenhuis ingeslagen en nu ineens leven me ouders, het is gewoon raar. Jai knikt, gaat het al beter met je? Ik bedoel, het ziekenhuis ingeslagen? Ik knik en kijk hem aan, is het raar dat ik nu gelijk opzoek wil naar mijn ouders? Nee eigenlijk niet, hoezo? Dat is de reden waarom ik ruzie heb, ik wil naar Australië om ze te zoeken maar hij zegt dat ik beter nog even kan wachten zodat ik beter kan herstellen. Ik rol met mijn ogen als ik weer aan het gesprek denk met Justin. Ik denk dat hij, wie het ook is, gelijk heeft. Ik bedoel, als je nog niet helemaal hersteld bent kun je iets oplopen in Australië en dan zit je daar. Jai kijkt me aan en ik zucht, waarom snapt niemand me?!

Stalker (Justin Bieber story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu