Párty začíná

727 56 9
                                    

Ze strany Marinette
Když jsem došla domů lehla jsem si a chtěla usnout. Zjistila jsem že mám hlad, ale nechtělo se mi dolů protože chápete... Ležela jsem, koukala do zdi, nemohla usnout a přemýšlela. Mám opravdu hlad... pomyslela jsem si a zakručelo mi v břiše. V tom se otevřeli padací dveře a místnost osvítilo světlo z kuchyně. ,,Marinette?" ozvalo se. Byla to moje máma. Zavřela jsem oči a dělala že spím. Máma vzdechla. ,,Upekla jsem ti čerstvé croissanty.. Jestli máš hlad vem si" řekla a zavřela dveře. Místnost opět pohltila temnota, jen měsíční paprsky dávali místnosti tlumené světlo. Otevřela jsem oči a podívala jsem se dolů. Na zemi ležel talíř s třemi croissanty. Líně jsem sešla ze schodů, vzala si croissanty do postele a talíř tam nechala. Po chvíli vešla máma znovu do pokoje. Zavřela jsem oči a dělala že spím. Máma opět vzdechla, vzala prázdný talíř a odnesla ho dolů. Potom jsem usnula.
CRRRRRR, CRRRRRR, CRRRRRR! Já ten budík jednou rozmlátím... Oblékla jsem se a tak, sebrala veškerou odvahu a šla dolů do kuchyně. ,,Dobré ráno" řekla máma. Rozhlédla jsem se po kuchyni. Tátu jsem neviděla asi byl už v pekárně. ,,Dobré ráno mami" řekla jsem nesměle a začala jíst snídani. Po celou dobu bylo v kuchyni trapné ticho tak jsem snídani snědla co nejrychleji a šla do školy. Tentokrát jsem došla včas. Sedla jsem si do lavice. Alya už tam byla. ,,Co se včera stalo?" ptala se zděšeně. ,,Máma a táta se něco dozvěděli.." zasténala jsem. ,,A tím něco jako myslííš.." zamumlala Alya a podívala se na mě. ,,Ne, ne, ne... Moje identita je v utajení" vysvětlovala jsem. Alya si oddechla. ,,Uf... No a co se tedy stalo? Je něco co nevím?" zeptala se. ,,Vlastně ano.." řekla jsem a Alya povedla obočí. ,,Jsem těhotná" řekla jsem a Alya začala pištět přes celou třídu. ,,AAAAAAAAAAAAAAAAAA jakože jsi mi to neřekla, ví to Adrien a co na to rodiče, proto řvali? No to je jedno protože AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!" pištěla a obímala mě. Dost mi to zvedlo náladu. ,,Cože?! Slyším dobře?!" proč jsi mi nic neřekl bro?!" divil se Nino který zřejmě zaslechl náš rozhovor. ,,Těžko říct..." usmál se Adrien. V tom zazvonilo. ,,Žáci! Jak jistě všichni víte, dnes večer bude slíbená maškarní párty pro naši třídu! Pomůže setmelit vztahy v naší třídě a zároveň se všichni královsky pobavíme! Nezapomeňte na masky a hlavně nezapomeňte přijít!" řekla učitelka a já se ťukla do čela. Ta maškarní párty! Já to přes všechny ty události úplně zazdila... Doufám že mě tam rodiče pustí..
Po škole jsem došla domů. V kuchyni byla opět jen máma. ,,Ahoj mami. Dnes večer je ta maškarní párty no a já se chtěla zeptat..." začala jsem a máma mě nenechala domluvit. ,,Můžeš tam jít, tátovy nic neřeknu... Ale nemysli si že ti je vše odpuštěno!" řekla máma a mě naplnil pocit štěstí. ,,Děkuju, děkuju, děkuju!!" radovala jsem se a běžela ke mně do pokoje, dodělat si masku. Samozřejmě jsem si musela udělat něco originálního takže mám masku a uši jako černý kocour. K tomu mám krátké černé šaty. Když jsem dodělala masku, byl už téměř večer. Udělala jsem si domácí úkoly (v pátek... Jo jsem divná), oblékla se, rozloučila s mámou a šla. Došla jsem na místo určení. Byl to takový malý sál v kulturním domě. Když jsem tam došla téměř všichni už tam byli. ,,Wau ahoj Mari pěkná maska! Vy jste se s Adrienem domluvili?" řekla Alya která za mnou hned přišla. Měla na sobě krásné červené krátké šaty a flitrovanou červenou masku. ,,Ne proč-" řekla jsem a zarazila se. Adrien přišel za námi: měl na sobě černé triko, červený oblek a k tomu beruščí masku. ,,Sekne ti to má dámo" mrkl na mě a já se začervenala. ,,Marinette ty nemůžeš pít a páč seš má nej kámoška tak tě v tom nenechám samotnou!" usmála se na mě Alya. ,,Moment vždyť učitelka řekla žádný alkohol! A nikomu z nás není osmnáct!" zděsila jsem se. ,,Marinette ty jsi ale suchar" zasmál se Nino který za námi právě přišel. ,,Jak sem ale chcete propašovat chlast?" divila jsem se. ,,Kim bydlí hned vedle takže hned jak učitelka odejde, on a Max donesou od něj z domu už nachystanou bednu" řekla Alya. ,,Bože můj to dopadne špatně.." zasmál se Adrien.
A dopadlo
,,Žáci, jsem ráda že jsme se tu všichni sešli, vidím tu velmi krásné masky a doufám že se tu všichni budete královsky bavit!" řekla učitelka z pódia. Začala hrát hudba. ,,Celej playlist jsem sestavoval já, takže se máte na co těšit guys" culil se Nino a všichni jsme vzdechli. ,,Ajeeeje" zašklebil se Adrien. Dost jsme se nasmáli. Ze začátku to bylo takový v klídku, jen jsme tancovali, jedli a povídali si ale potom v 10 večer učitelka odešla. ,,Odcházím, vím že je na vás spoleh a doufám že nic nevyvedete a nebuďte tu moc dlouho!" řekla učitelka a zmizela. ,,UČITELKA JE PRYČ!!!" zařval Max na pódiu a všichni začali jásat. Mám to ale retardovanou třídu... Když Max s Kimem donesli alkohol začalo to pravé šílenství. Myslela jsem že to bude třeba jen pivo ale neee oni donesli vodku a mnoho dalšího tvrdého chlastu. ,,Marinette neboj, nemusíš žárlit já taky nebudu pít" smála se Alya. ,,Díky že to pro mě děláš" smála jsem se. No a potom se začalo pít...

Toto je jen taková malá kapitola o ničem, ale myslím že se máte na co těšit... Ten večer bude plný zvrhlosti, alkoholu a šílenosti :D. Obrázek kreslila eden daphne takže: credit to eden daphne (picture)

The fight story about usKde žijí příběhy. Začni objevovat