Oheň (1. část)

575 48 6
                                    

Ze strany Adriena
,,Nechápu že jsi nás vytáhl v takový zimě ven!" reptal Plagg. To jako chtěl zůstat doma a tlustej se válet na posteli s camembertem? Co to povídám jasně že by chtěl. ,,Čerstvý večerní vzduch ti jenom prospěje. Vem si příklad z Tikki ta si nestežuje!" řekl jsem a Tikki si odfrkla. ,,Možná protože mi zmrzl jazyk" řekla. ,,Vy dva jste teda dvojka" odfrkl jsem si tentokrát já. V tom začalo pršet. ,,Bezva.." zamrmlal Plagg. Zničehonic se něco šustlo a byl slyšet výbuch pistole. ,,Co to bylo?" zbledla Tikki. ,,Znělo to od nemocnice.." zašeptal Plagg. Zbledl jsem i já. ,,Plaggu.. Drápky" řekl jsem a transformoval jsem se v kocoura. ,,Tikki, leť domů" řekl jsem a vydal se směrem k nemocnici. ,,Ale.." ,,Leť!" zakřičel jsem a Tikki kývla. Za svitu měsíce jsem uháněl pomocí své tyče směrem k nemocnici. Byl jsem černá kočka skákající po střechách pařížských ulic. Když jsem byl jen blok od nemocnice ozval se výbuch a viděl jsem světlo. Zakryl jsem si oči rukou a v tom ucítil nával tepla. Podíval jsem se a nemocnice hořela. Někdo utíkal od domu. ,,Marinette.." špitl jsem a rozběhl se k nemocnici. Vběhl jsem dovnitř. Běžel jsem po hořící chodbě plné paniky. Sestry zděšeně ječeli a utíkali. Pacienti tam bohužel zůstávali. Rozběhl jsem se k Marinettinému pokoji. Tlouklo mi srdce, bylo mi horko a do toho všude panika. Byl jsem neskutečně zmatený, ale teď bylo důležité jen najít Marinette. Konečně jsem vtrhl do jejího pokoje. Někdo už tam ale byl. Seděla v okně. Byla to žena. Ta která utíkala od nemocnice když vybuchovala. Nebylo jí vidět do očí, měla masku a blonďaté vlasy jí vlály. Měla v ruce pistol. Když jsem byl v pokoji utekla do ven do deště. To ona zapálila budovu? Co chtěla udělat Marinette? A proč utekla, proč mě rovnou nezastřelila? Na přemýšlení teď ale rozhodně nebyl čas.

Ano vím tato kapitola je strašně krátká ale nebojte zítra napíšu druhou část :D. Tato blonďatá mrcha nás bude po zbytek příběhu asi dost štvát a proto: spusťte fanfáru tataradá tento příběh konečně začíná mít nějaký smysl a má taky záporáka! Jeeej :3. Tak dobrou noc a uvidíme se zítra u druhé části xD. Pá <3

The fight story about usKde žijí příběhy. Začni objevovat