Příliš mnoho otázek

533 41 5
                                    

Z pohledu Černého kocoura (Adriena)
Procházel jsem chodbou nejbližší pařížské nemocnice, kde byl i v tuto pozdní hodinu obrovský shon a zmatek. Bylo zde přeplněno, protože se sem musela narvat celá i ta minulá nemocnice. Snažil jsem se prodrat mezi davem a už jsem před sebou viděl Marinettin pokoj když v tom mě zastavila banda novinářů. Řvali jeden přes druhého než konečně jedna novinářka začala normálně mluvit. ,,Víte co nebo kdo zavinil požár? A proč? A proč s vámi nebyla beruška?" mluvila novinářka a já nevěděl co odpovědět. Řekl jsem že nevím a prorval jsem se dál. Běželi za mnou s tunami dalších otázek, já vešel do Marinettina pokoje pokoje a prudce zabouchl dveře. ,,Jak je na tom zraněná?" řekl jsem jakože ji vůbec neznám. ,,Děláme co můžeme a myslíme si že to zabírá. Koneckonců jsou to jen popáleniny" řekl doktor, kývl jsem a on odešel do vedlejší místnosti. ,,Adriene.. Co to bylo?" zamumlala vyděšeně Marinette. ,,Už je všechno dobré nelam si s tím hlavu.." řekl jsem a pohladil ji po tváři. Proměnil jsem se v Adriena a sedl si k ní. V tom někdo vtrhl do pokoje. Prudce jsme se s Marinette otočili. Byli to jen její rodiče. ,,Panebože vystartovali jsme hned jak to šlo! Jsi v pořádku?! Nevypadáš moc dobře!" začala hned její máma a chytala se za srdce. ,,Je to v pořádku je to jen pár popálenin.." usmála se Marinette, ale bylo vidět že ji to dost bolí. ,,Jak jsi se sem dostal tak rychle Adriene?" zeptal se Marinettin táta Tom. ,,No... Já.. Ehm.. Byl na vycházce když vypukl ten požár!" řekl jsem nervózně i když to byla vlastně pravda. To mi také připomnělo, že Tikki je sama doma snad mi nerozbije mou sbírku berušáckých akčních figurek... ,,Ta mladá panna by si měla odpočinout" řekl doktor který přišel zpátky z vedlejší místnosti. Panna?! Vždyť je těhotná vy ichtile... Se narodila druhá panenka Maria nebo co?! Ona se narodíl od vás nepřecpala nuttelou!
~Doma~
Seděl jsem u sebe doma na židli. Koukl jsem se na hodiny a bylo po třetí hodině ranní. Celou noc jsem nespal. Hned co jsem z nemocnice dorazil domů, koukal jsem se po zprávách na internetu jestli tam nebude něco o té záhadné dívce která má být ohrožením pro Marinette. Některá média byl tak rychlá, že už měla o vyhořelé nemocnici článek, ale o té ženě ani divu ani slechu. Zřejmě si jí nikdo nevšiml. Podíval jsem se vedle sebe. Plagg na mém stole spal a hlasitě chápal. ,,Asi bych si taky měl zdřímnout.." řekl jsem, zívl, vypnul počítač a bouchl sebou do postele. Když jsem se ráno probudil bylo 11 hodin neděle. Ihned jsem spustil raní zprávy. Jak jsem očekával: nemají ani tucha kdo to způsobil. Mleli jen o tom že kocour tam byl bez berušky, kocour nic neví a blaa, blaa, blaa.. V tom přišla do pokoje Natalie. ,,Adriene! Ty jsi u toho byl když začala hořet ta nemocnice?" vtrhla na mě až histericky. ,,No.. Ano" řekl jsem udiveně. ,,No.. A.. Neviděl jsi tam náhodou jednu.. B-blonďatou dívku?" zeptala se a zbledla. Já zbledl taky. Jak o ní ví? Co mám sakra říct! Bledl jsem čím dál víc. ,,No.. Asi ne.. Proč se ptáš?" vykoktal jsem nakonec. ,,Uf.. To je jedno, jen tak" oddechla si Natalie a odešla. Co to sakra bylo?!
Nová kapitola jeej 😂. Obrázek je menší edit jak vypadá naše záhadná blonďatá dívka (ano, je to prostě project Katarina z League of legends s naeditovanými blonďatými vlasy). Doufám že se kapča líbí a zatím ahoj ❤️

The fight story about usKde žijí příběhy. Začni objevovat