Večírek

692 54 20
                                    

Z pohledu Marinette
Na večírku pomalu začala stoupat atmosféra. Adrien a Nino už byli opití a Kim s Maxem taktéž. Ti slušnější lidé odcházeli do sklepa (např. Rose a Juleka) a dělali si tam nějaký dýchánek nebo co.
,,Alyo jestli chceš tak běž mně to nevadí, kdyžtak půjdu taky do sklepa" řekla jsem Alyi když jsem s ní seděla na barových židličkách dál od ostatních. ,,Nesmysl! Mně to nevadí, dokážeme si to užít i bez alkoholu, toto je nejmenší co pro tebe můžu udělat!" usmála se Alya a objala mě. Vzala mě za ruku a zatáhla za ostatními. ,,Hej Marinette! Tebe jsem ještě neviděl pít a to je špatně! Pojď si se mnou dát panáka! *škyt*" začal na mě mluvit Max. Ale to že nepije Alya je v pořádku že? Pomyslela jsem si. ,,Ne díky.." odmítla jsem a pomalu couvala. ,,Jestli se chceš chovat takhle Marinette můžeš jít dolů za suchoprďákama!" zařvala na mě Chloé z tanečního parketu. ,,Tak se zase uklidníme jo?! Jestli Marinette bude pít je její volba a vám do toho nic není! Běžte si po svých" řekl Adrien a přišel za námi. ,,Jak to zatím dáváš lásko?" řekl se sklínkou v ruce. ,,Záleží na tom co. Nepít je pro mě hračka, ale není lehké být v opilé společnosti. Zachvilku sem někdo donese i trávu ne?!" vtipkovala jsem a přišel Nino. ,,No Kim ji chtěl donést ale s Adrienem jsme mu to vymluvili" řekl Nino a já zrudla. ,,Naše třída je plná zvrhlých opilců... Bezva" řekla Alya, a Nino s Adrienem si ťukli. ,,Alkoholici..." řekla jsem s úšklebkem a složila si ruce. ,,Nedělej... Kdyby jsi mohla pila by jsi o sto šest" řekl Adrien. ,,To možná ano, ale já pít nemůžu tak mně nech aspoň nadávat ostatním!" smála jsem se a ostatní taky. Po chvíli Adrien a Nino odešli a já s Alyou jsme u baru pili limonádu (jako největší drsňačky). ,,Nee já nechcii" ozval se klučičí hlas vedle nás. Byl to Nathaniel. ,,Vyklop to do sebe Nathe!" řekl Kim. ,,Já chci zpátky dolůů" sténal Nathaniel. ,,Za suchoprďákama nepůjdeš! Hezky to do sebe vyklop rajče!" řekla Alix. ,,Vypij to! Vypij to! Vypij to!" křičeli ostatní a byl mezi nimi i Nino a zahlédla jsem tam i Adriena. Tak nejdřív mě tady obhajuje že je moje volba že nemusím pít a potom do toho nutí Nathaniela! ,,Nathaniel je asi taky těhotnej" zašklebila se Alya a já se zasmála taky. Ve zvuku stálého pobízení Nathaniela, za mnou přišel Adrien a políbil mě. V tom se ozval obrovský jásot a já se podívala co se děje. Nathanielova sklínka byla prázdná. ,,Zabil jsem dvě mušky jednou ranou přátelé!" křenil se Adrien a já švihla hlavou o stůl. Alya dostávala záchvaty smíchu. ,,Půjdu na záchod ano?" řekla jsem Alyi a zvedla jsem se. Kývla na mě jakože slyšela a já šla. Zamířila jsem do sklepa (záchody byli tam). Sešla jsem ze schodů zabočila a potkala Rose, Mylene a Juleku. ,,Ahoj Marinette! Nevíš jestli Nathaniel už jde?" mával na mě Rose. ,,No.. Vzhledem k tomu že ho donutili do sebe kopnout panáka tak nevím nevím" řekla jsem. ,,Takže ho zlomili.." poklesla hlavou Juleka. ,,A jak si užíváš ty?" usmála se na mě Mylene. ,,Já nepila a ani pít nebudu takže je to v té společnosti trošku retardované, ale je to sranda. Občas se za vámi zastavím, ale teď jdu na záchod a zpátky ok?" řekla jsem. ,,Ok" usmála se na mě Rose se zdviženým palcem. Když jsem se vrátila ze záchodu nahoru přiletěla za mnou Alya. ,,Tady jsi! Pojď jde se hrát flaška!" křičela, vzala mě za ruku a zatáhla za ostatními. Sedli jsme si do kruhu. Hrála jsem já (bohužel), Alya, Nino, Adrien, Kim, Max, Alix, Chloé a Sabrina. Uprostřed byla petka. ,,Musím tu být?" řekla jsem. ,,Jo!" řekl Max a zatočil s flaškou. Padlo to na Kima. ,,Takže Kime! Musííš.. Políbit Chloé" zazubil se Max. ,,No problémo" zasmál se Kim a vykonal úkol. Chloé si jen otřela pusu, zakašlala a hrálo se dál. Byli tu úkoly jako běž za Nathanielem a vlep mu facku, vypij tamto, dej pusu tamtomu, zařvi že jsi gay apod. V tom to padlo na mě. Úkol mi dával Kim. ,,Musíš tancovat u tohoto sloupu po další tři kola!" zazubil se Kim a já zrudla. Ostatní se zasmáli. Podívala jsem se na sloup. Byl přímo vedle nás. Potichu jsem zasténala a šla na to. Další kolo to padlo na Adriena a místo mě mu dával úkol Kim (protože já mám prej moc práce tsss..). ,,Dávám ti za úkol jít za Marinette a předevšema ji tu zlíbat!" řekl Kim a už to jelo. Protože prostě proč ne že?! Není třeba tuto scénu rozebírat... Když bylo třetí kolo během mého úkolu, všichni kromě mě a Alyi se pořádně napili, obzvlášť Kim. Teď už to bylo hodně přehnané až nebezpečné. Když jsem (konečně, zaplať pán bůh) odcházela od sloupu zazněla věta, která nikdy zaznít neměla. ,,Vole Adriene ta tvoje Marinette je tak sexy, tu by sis neměl nechávat pro sebe" řekl Kim a pleskl mě po zadku. Celá jsem zrudla a sedla si. Adrien si to nečekaně nenechal líbit. ,,Co máš za problém?!" zamračil se Adrien na Kima. ,,V pořádku Adriene má toho už hodně v sobě..." špitla jsem. I Alya věděla, že z tohoto se nevytvoří nic dobrého. ,,Je mi jedno jestli pil džus nebo kořalku, já se ptám co má za problém!!" zakřičel Adrien a stále Kima probodával pohledem. ,,Ty budeš mít problém a to velkej, jestli si pořád budeš vyskakovat" smál se Kim. ,,Na Marinette už nikdy nesáhneš je ti to jasný?!" řekl Adrien. ,,Bacha opilí chrabrý princ proti ještě opilejšímu týpkovy" zašeptala na mě Alya a já tam jen seděla a bála se co bude dál. ,,Vážně? Nebo co? Klidně ji i odjedu když budu chtít" zubil se dál Kim a bouchl do mé ruky jakože se nebojí. ,,Au!" zakřičela jsem a Adrienovy mezitím hořely plameny v očích. V tom dal Kimovy pěstí do obličeje. Kimovy spadl úsměv a pomalu se na Adriena podíval. V tom se na sebe vrhli. ,,Kluci ne!!" zakřičela jsem a stoupla si. Alya mě zatáhla za ruku ať si zase sednu. ,,Adriene do toho! Kime jééď! Nakopej mu že už na to nikdy nezapomene!!! Bitka! Bitka!" ozývalo se ze všech stran. Adrien bojoval ze všech sil, Kim si to spíš užíval. ,,Ani moc nejde poznat kdo z nich je sportovec a kdo modelka... Adrien ho docela dává" špitla na mě Alya a já už se definitivně zvedla. ,,Tak DOST!!!!" zařvala jsem a bitka ustala. Oba tam seděli. Kim popadal dech, měl monokla pod okem a rozcuchané vlasy. Adrien se držel za bolavou ruku. Podívala jsem se Kimovy do očí. Byli plné nenávisti. Byl jako zvíře utržené ze řetězu. Už to nebyl ten hodný Kim kterého znám. Alkohol ho znetvořil. V tom Kim vypálil na mě. Vzal mě a táhl do sklepa. Adrien a všichni ostatní běželi za námi. ,,Řekl jsem NEŠAHEJ NA NI!!!!" křičel Adrien a utíkal co nejrychleji za námi. Kim zabouchl dveře, odhodil mě na zem a dveře zaterasil stolem. Se ke mně vrátil. Slyšela jsem jen tlumenou hudbu ze zhora a Adriena jak naštvaně a zoufale zároveň křičí a snaží se otevřít dveře. V tom mě Kim znásilnil. Samozřejmě že jsem se bránila. ,,Budeš poslouchat?!" zařval Kim a dal mi pěstí do obličeje. ,,AU!!" zasténala jsem nahlas a Adrien zoufale křičel. V tom stůl odletěl pryč a Adrien vtrhl do místnosti. Za ním i ostatní. Snažila jsem se utéct a Kim běžel za mnou a bouchl mě, tentokrát do zad. ,,PŘESTAŇ!!!" řval Adrien a snažil se Kima shodit. V tom přiběhla i sklepní parta- Rose, Juleka, Mylene a Nathaniel. Kim Adriena odhodil, já se otočila a chtěla se rozběhnout za Adrienem. V tom jsem ucítila Kimovu obrovskou ránu do břicha. ,,IDIOTE!!! Ona je TĚHOTNÁ!!!!" Zakřičel Adrien a já mezitím padla ke zdi. Po těchto slovech začal dav bouřlivě překvapeně šeptat. Poslední co jsem zaslechla bylo ťukání do mobilu a Rosein hlas.. ,,Policie?"

Omlouvám se že kapitola včera nevyšla (i když měla) ale večer vypadl internet takže to zveřejňuji dneska 😃. Mimochodem mám rekord 1300+ slov jeeeeee 😂. Doufám že se vám tato zvrhlá kapča líbí a nebojte příští už taková nebude. V příštím díle uvidíte: policejní stanice, nemocnice, Marinette a její otec, Kim zpituje svědomí a tak dále... 😂😂😂
Credit to: eden daphne (picture)

The fight story about usKde žijí příběhy. Začni objevovat