" Bu kadarmış, bitti. Olmuyo Gizem. Yapamıyoruz." dedi. ne ?
" Ne olmuyo lan ?" valla sikerim ben bu sikko uşağı
" ayrılıyorum senden görmüyo musun!?" bu mu benden ayrılcak ? ahhahahahahaha.
" Ayrılmak? sen? benden ? e siktir git o zaman." dedim sonra götümü dönüp hızla uzaklaştım. Tamam laf falan koymadım. Koyamadım. Ama en azında asi asi gittim? Bu da bişey sonuçta canım. Neyse. Nere gidem ki? Kafenin önünde yaptık, ayrılma konuşmamızı. Tam çıkmaya başladıgımız yerde. Aman koy götüne gitsin, zaten piçti.
Sahile indim. Biraz yürüdüm. Sonra telefonumu çıkarıp Eylül' ü aradım. İlk çalışında açtı tabi keko.
" he bitanem" dedi eve romantik öküzleriz biz.
" sahile gel çükko"
" anam izin vermiyo çıkmama, baran'a da gelemem dedim zaten sen gelsene bize" dedi. Bu manyağın da anası böyledir. Heryere izin vermez. Baran' da sevgilisi bunun. Annesine "Berfin" diyor. Sevgilisi olduğunu anlamasın diye. Ama benim annem
Berkay' ın kendi oğlu gibi severdi. Hatta kaç gece onlarda kaldım bişey demedi. ehehehhe. Biz de ayrıldık. Annem ayrılmamıza benden çok üzülcek lan.
Eylüllerin zilini çaldım. Kapıyı uzaydan besmele çekip inmiş biri açtı. Annem sen kimsin? Baban şekerci mi senin?
" Şey ben Eylül' e bakmıştım" yok bi arkadaşa bakıp çıkıcam. Biri beni siksin kurtulayım.
" Eylül markete gitti. Şimdi gelir. Istersen içeri gir." dedi gülümseyerek. Sonra gamzeleri ortaya çıktı ve beni oraya gömdüler.
Gamzelerini yerim yavrum.
Neyse. Kem küm edip girdim içeri. Oturduk salona. Ben 3 lü koltuğa oturdum o da karşımdaki tekli koltuğa oturdu.
" Adın ne ?"
" Gizem. Senin?"
" Mertcan"
" Memnun oldum"
"Ben de" 10 saniyelik konuşmamız bitmiş. İkimiz de telefonlara gömülmüştük. Çocuk esmerdi. Siyah saçları, siyah gözleri vardı. Saçlarının yanları kazılıydı. Üstündeki askılıdan kasları fazlasıyla belliydi. Kaşında piercing vardı. Oyhhh. Neyse. Hemen çaktım Eylül'e bi mesaj.
Alıcı: Sikik
Nerdesin hıamına. Bu çocuk neyin senin? Gel hemen eve. Sikicem ecdadını.
Yolladıktan bi üç dakika sonra cevap geldi.
Gönderen: Sikik
Marketteyim. Kuzenim. 5 dk ye geliyom. Kes.
Yazdı. Ben de işemek için ayğa kalktım.
" Nereye ?"
" Işicem aq gelicen mi ? Karşılıklı işeyelim çişler ortada buluşup aşağıya öyle aksın dimi?" ne dedim ben ? allah belami verebilir mi?
Merabaaaaaa :* Burdaki ilk hikayem. Muhtemelen hiç vote yorum gelmicek :(( Olsun takılıyım. Belki bi gören olur :(( Okuyan varsa vote'leyebilirse çooooooooooooook mutlu olurummm :))) 3 vote olduğunda bi dahaki bölüm gelir.