Ben yaptığım salaklıkla Mert'in arabasının arkasından bakakaldım. Çocuk sankı başka eve gidicek gerizekalı Gizem. Salak Gizem.
Yürüye yürüye eve varınca kapıyı Mert açtı.
Ben içeri girerken o dışarı çıktı.
" Azra'yla mı buluşcan?"
"Evet"
" Sevgilisinin onu sevmemesi ne kadar acıklı bir durum değil mi Mert?"
" Onu sevmediğimi nerden çıkardın?"
" Bilmem ki. Mutfakta yaptıkların ve beni öpmen mesela. Sahi o öpücüğü Azra öğrense ne olur sence?"
" Sana değil bana inanır. Yani denemene değmez"
" Doğru bana inanmaz. Ama biricik Ege'ciğine inanır değil mi?"
" Sende bunu yapıcak cesaret yok. 'Ege'ye gidip Azra'ya Mert'in beni öptüğünü söyler misin' mi diyeceksin? Yapamayacağın şeylerle beni gereksiz yere tehdit etmeye kalkma" dedi ve beni aştan aşağıya süzüp gitti.
Göt oluşumla beraber eve girdim ve odama çıktım.
Tamam amacım öpüştüğümüzü daha doğrusu Mert'in beni öptüğünü Azra'ya söylemek falan değil. Zaten niye öyle bişey yapayım ki? Kız gelmiş beni tehdit etmiş Mert'i seviyosun diye. Ben gidip kıza Mert'le öpüştük diyemem. Benim asıl amacım Mert'in götünün tutuşmasını sağlamaktı o da olmadı.
Acaba Ege napıyo? Arasam mı? Yok ya. Şimdi Beril'in yanındadır rahatsız etmiyim. Müsait olunca arar heralde. Arar dimi?
Çok fazla düşünmenin beynime eror verdiğini fark edip duş almaya karar verdim.
Parmaklarım buruş buruş olana kadar hatta olduktan baya sonra çıkmaya karar verdim.
Giyinip saçlarımı kuruttum. Gidip yemek yedikten sonra kapı çaldı.
İlk açıcaktım sonra kilitte bir anahtar sesi duyup vazgeçtim. Sonra ya hırsızsa diyip elime kumandayı alıp kapıya doğru gittim.
Kapı açıldı ve Mert'le göz göze eldik.
İlk önce suratıma ve sonra elimdeki kumandayı silahmış gibi tutuşuma baktı.Sonra gülmeye başladı.
Koltuğa geçti.
Gülmeye devam etti.
5 dakika kadar gülmesinin bitmesini bekledim.
" Gizem"
" Ne"
" Yarın doktora gidiyoruz"
" Niye?"
" Beynine baktırıcaz"
" Ya Mert!" diye ciyaklayıp kumandayı ona fırlattım.
Tamam alt tarafı kumanda ama fırlattım ve kafasına geldi. Çıkan bir ses var uuffff. Böyle dank diye. Yeme de yanında yat milsali. Daha fazla düşünceleremi seviştirmeden Mert'in yanına gittim.
" Yuh be kızım" diyip elini alnından çekti.
Kızarmıştı en fazla morarır falan yani sıkıntı yok.
" Ay sen de nasıl erkeksin be alt tarafı kumanda"
" Alt tarafı kumanda da atan bi fil yavrusu olunca kumandalıktan çıkıyo"
" Sen bana fil mi dedin?!"
" Hayır. Ben sana fil der miyim hiç? Tabiki demem. Fil yavrusu dedim"
" O kumandayı senin kafanda parçalarım!" diye üstüne atılıp vurmaya başladım.
Ben vuruyorum o gülüyor neden?
Bunu bana açıklar mısınız en acilinden?
En son beynimin içinde ' biz napıyoz hölölö' düşüncesini fark ederek ondan uaklaştım ve karşı koltuğa oturdum.
" Eee naptınız Azra'yla" diyerek az önceki sempatik arkadaşlığımızı yok ettim.
" Yemek yedik. Sonra Azra, Ege'nin kardeşinin yanına gitmek zorunda kaldı. Ege'ye ulaşamamışlar mı ne Beril yanlız kalmasın diye gitti"
" Ege'ye ulaşamamışlar mı?"
"Heee meşgule alıp durmuş telefonları"
" Niye ki?"
" Ben nerden bileyim Gizem?"
" Neyse tamam"
" Beril'in yanına gitmek ister misin?"
" Ne?"
" Azra çok kalamam demişti. Beri de seni seviyodu heralde. Götürebilirim."
" Aslında çok iyi olur"
" 5 dakikan var hazırlan gel" dedi ben de koşarak odama çıkıp bir kot ve tişört giydim. Saçımı at kuyruğu yapıp salona indim.
" Daha 1 dakikan vardı"
" Ya işte mükemmellik naparsın?" diyip göz kırptım. Mert bişey demeden ayağa kalktı ve evden çıktık. Arabaya binip Ege'lere gidene kadar hiç konuşmadık.
" Sen Ege'lerin evini nerden biliyosun?" dedim şaşkınlıkla.
" Biliyorum işte" diyince bişey demeden arabadan indim.
" Gelsene" dedim Mert'e.
" Napıyım ben orda saçmalama"
" Of karı gibisin mert"
Arabadan inip yanıma geldi. Beraber eve doğru ilerledik. Zİle basınca kapıyı hizmetçilerden biri açtı.
" Hoşgeldiniz Gizem hanım"
Adımı nerden biliyo la bu.
Olum yine popiyim bYe...
Eve girince kadın Beril'in odasını gösterdi.
Hayır hırsız gelse hoşgeldiniz hısrız buyrun evimize girin üst kat soldan ikince kapı Beril'in odası onun yanındaki odada kasa var şifresi 1536 istediğiniz kadar eşya çalabilirsiniz diyecek bence. Acaba cidden şifreleri 1536 mı?
Beril'in odasına girince Azra'yı görceğimi tamamen unutmuştum.
Azra ikimizi de süzdükten sonra Mert'e sarılıp öptü.
Bana da yapmacık bir selam verdi.
Beril beni görünce ' gizeem ablaa2 diye anırdı.
Ben de yanına gidip sarıldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bütün gece Beril'le durduktan sonra eve gitmeye karar verdik. Zaten Azra gitmişti. Biz de Mert'le evden çıkıp arabaya bindik.
Ege'yi aradım ama yine mneşgule aldı. O kadar insan arıyo telefonumu kapatıyım da dememiş hep meşgule alıyo o ayrı konu.
Eve varınca pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. Son bir kez Ege'yi aradım.
2. çalışta açtı.
" Alo Ege niye açmıyosun telefon-"
" Ege biraz meşgul tatlım"
Telefonun ucundaki kadın sesini duyunca donakaldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~