Mert ne yaptığımı anlamaya çalışarak bana baktı. Sonra sırayı taşımama yardım etti.
Çıkışta eve gittik beraber. Allahım okul bu hafta kapanıyor. Bak bak. Cümledeki asalete bak.
Telefonum çalmaya başladı. Ana. Ablam yaşıyo muydu yeaa. Bi ablam var, evet. Adı Ezgi. Çok fikibok biridir. Severim keretayı ama ehehe. Saygılar.
Neyse baktım arıyo " Hüloooooooğ" diyerek açtım telefonu.
" Döl" Evet bana döl diyo. Naparsın abla işte katlanıyoz mecbur.
" Efendim canısı niye aradın?"
" Napıyon vicdonsız hiç arama"
" Tl yok taaaaam mı" diye cırladım birazcık, çok az minnacık.
" Amına koduğum salağı, haftaya uğrıcam bi ara kapat mal" dedi ve suratıma kapadı.
Hadi mal demesini takmıyom da.
Kapat diyo.
Suratıma kapatıyo.
Yok artık, daha neler.
Üstümdeki formaları çıkarıp eşortman giydim. Salona gidip Mert'in yanına oturdum.
" Mört"
" Götüne boru soktular da e harfini söyeleyemiyon mu gizem adam gibi konuş"
" övöt boru soktular diyömiyom o harfi"
" Ben şimdi bişey sokcam götüne az kaldı" diyip kafama bi tane geçirdi. Çok romntiğiz. Şaka maka ben bunla çıkma hayalleri kuruyodum, kanka olduk. Hay şansımı sikiyim.
Telefonum çalmaya başlamıştı.
BOKUM arıyor...
Bokum diye kimi kaydettin diceniz şimdi. ( yani okuyan üç kişi dicek sadece .s.s)
Berkay'ı.
O da beni ÇİŞİM diye kaydetmişti.
Neyse, adını değiştirmeyi unutmuşum işte.
Daha fazla bekleyip telefon kapanmadan açtım.
" Alo?" dedim sesim mi titredi benim? Bana mı öyle geldi?
"15 dakika sonra sahile gel"
" Niye?" Gelmiyom lan
" Konuşmamız gereken çok önemli şeyler var" dedi ve telefonu suratıma kapadı.
Gitmeli miyim?
Niye gideyim ki?
Ya önemliyse?
Ya değilse?
Sadece benle oyun oynamak için yaptıysa?
Beni hiç sevmediğini söylicekse?
Ya tekrar barışmak isterse?
Ya da belki bizle alakalı bile değildir.
En iyisi gitmek.
Önemsiz bişey olsa da gideyim, bişey kaybetmem.
Ama gitmezsem meraktan 1 hafta uyuyamam.
İlk önce eşortmanlarla gitmeyi düşündüm sonra dedim güzel gideyim bari benim gibi seksi yaratığı kaybettiğini anlasın. Yırtık kot şort giydim. Üstüne de büstiyer giydim rengarenk bişeydi zaten. Ayağıma fazla abartmamak için beyaz converse giydim.
Neden con veriyo?
Ben versem olmaz mı? .s.s
Eyeliner ve parlatıcı sürüp evden çıktım. Sahile gittim. Tabi ki geç kaldım. Ehuehue.