Sondaki yeri okumadan geçmeyin lütfeen :)
Tabi gerginim! Herifle aynı evde yanlızız! Ve beni yatağa oturtturmaya çalışıyor!!
" Hadi gel" dedi ve elimden tutup yatağa doğru çekiştirmeye başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~
" Gizem iyi misin?" dedi yatakta iyice yayılırken.
" iyiyim" dedim kibarca yanına oturup durabildiğim kadar uzak durdum.
" E ne yapmaya çağırdın beni?"
" Bir tahmin var mı aklında?" dedi ibiş gibi sırıtarak.
Allam neydi benim günahım!? Tamam pek sevap kasmıyo olabilirim, küfür de ediyorum ama onlar sadece sözcük. İçki bile içmiyorum allamm!!
Gittim ben gittim. Kesin gittim. Kadın olcam lan kadın! Yok allah. Gizem bak etrafına hadi yavrum bul bişey kafasına atarsın. Bakiyim cd olmaz. Laptop! Evet üstüme atlarsa yan taraftaki laptobu kafasına geçiririm! O hem laptoba hem kafasına üzülürken de evden sıvışırım.
Kendimi 2. kere tebrik ettim.
" Gizem sen mal mısın?"
" Ne alaka be"
" Manyak manyak dalıyosun"
Hyr cnm dalmıyorum çünkü tüpüm yokk .s.s.s
Içimden buna anırmaya başladım.
" Sikecem şimdi ha kendine gel!"
Ay.Ay.ay. Sikcem diyo. Ay bana fenalık geldi. Ay allahım. Ay ne çok ay dedim. Artık güneş dicem .s.s
" Gizem!"
" Ya tamam tamam bişey yok. He en son napıcağımızı söylüyodun?"
" Yatağın hangi tarafında yatmayı seversin?"
NE :O
ALLAHIM SEN BENİ KURTAR YÜCE YARABBİM.
" Ne?" dedim zorlukla.
" Gece uyumak istemiyosan sevişebiliriz de benim için sorun yok" dedi tekrar ibiş sımayl atarak.
Gökyüzündeki büyük kanka dualarımı kabul ettin çok tşkrlr. Çak bi kutsal beşlik! diye How I Met Your Mother'den çalıntı yaparım gardaş.
" He şey farketmez yatarım iki tarafta da" diyince kafasını salladı.
~~~~
Sonraki 4 saati vıcık vıcık romantiklik yaparak geçirdik. Aslında çok hoştu. Ama orası benim özelim .s
" Uyuyalım mı?"
" Aynen uykum geldi" dedim ve yatağın üzerindekileri yere fırlattık.
" Ben bunlarla mı uyucam?"
" Gel bebeq" dedi ve giysi odasına girdik. Bana bir tişört attı. Kendine de bir eşortman aldı. Tabiki ben çıkmasını beklerken o tişörtünü ve altındaki eşortmanı çıkartıp başka bir tarafa fırlattı. Karşımda boxerla dikilirken tabisi onu izliyodum. Başka bişey beklemeyin yani benden.
Eşortmanı giyince bana bakmaya başladı.
" Giysene kızım"
" E git" diyince 3. kez ibiş sımayl atıp gitti. Bugünü ibişler günü ilan ettim gitti.
O gidince hemen üstümdekileri çıkartıp tişörtü giydim. Tişört uzun geldiğinden götüm sağlamda ama eğilince falan gögüs firiqiği veriyodum. Odaya girdiğimde Ege eşortman iplerini sıkmakla meşguldü. Ses çıkarmadan izlemeye başladım.