TRAVESTİ

2.4K 92 16
                                    

Gizem'e tecavüz edilirse bana da tecavüz edilcekmiş arkdşlr .s.s ck krktm skcklr die ck krktm .s.s

~~~

Yere düştüğümde duyduğum tek şey Gizem'in çığlıklarıydı. Bugün ne çok cırladı lan bu sikik!?

Gözlerimi aynı ara sokakta açmak isterdim ama yarrağıma benzeyen bi odada açtım.

Duvarlar beyazmış artık ne bok yediyseler duvarla dipleri sapsarı olmuş.

Ellerim bi sandalyede bağlıydı ama ayaklarım değildi.

Yanımda bizim Dangalak duruyodu. Mal hala kendine gelememiş. Onun da ayakları bağlı değildi.

Ayağımı bu salağın kafasına vurunca sandalyeyle beraber yere uçtu. Sonra debelenerek ayağa kalktı. Sandalye de çıkmıştı.

Olum bu sarhoşlar kesin normal insanlardı ekşın için aldılar.

Ben de hayaller kuruyorum bunlar mafya babasıydı biz ölcektik falan.

Neyse mal Atakan gibi sandalyeden kurtuldum.

İki dingil ağzımızla birbirimizin ellerindeki ioleri açmaya çalışıyoduk.

Valla biri gelse kapıyı açsa yapıcak bir açıklamamız yok. Adımız geye çıkar.

Bu mal benimkileri açınca ipleri bi kenara atıp Atakan'ın iplerini açtım.

Kapıya gidip açmaya çalıştık ama kilitliydi.

Sonra adım sesleri duyduk. Kapıyı bir kız açtı.

Kızı içeri çekip ağzını kapattım.

" Sakın ses çıkarma" dedim ve Atakan da kapıyı kapattı.

" Sadece kafanı salla"

" Bizi niye burda tutuyosunuz?"

" Atakan salak mısın bunu kafasıyla nasıl anlatıcak?"

" Ha doğru lan. O zaman bize zarar verceniz mi?" diyince kız kafasını 'hayır' anlamında salladı.

" Niye geldin fısıldayarak konuş" dedim ve elimi ağzından çektim.

" Size bakmamı söyediler ses yaptınız"

" Tamam normal durduğumuzu söyle onlara. Bizle bi kız getirdiler dimi?"

" Evet o bikaç oda yanda"

" Tamam git" dedim ve kız kapıdan çıkıp kilitlemeden gitti. Kapıyı yavaşça açtık. Kız bi odaya girdi biz de dinlemeye başladık.

" Oturuyolar bi tanesi sandalyeyle düşmüş ses ordan gelmiş"

" Tamam. Git kıza bak hala baygınsa hepsini evden uzak biyere bırakalım daha fazla belaya gerek yok"

" Tamam abi" dedi ve kız odadan çıkıp tekrar kapıyı kapattı. Bizi görünce şaşırdı.

" Sikerim belasını" diyince Atakan, kızla aynı anda susması için ' şştt' dedik ve adamlar duymadan bir odaya girdik.

Gizem normal bi odada yatakta yatıyordu.

Elleri yatağa balıydı. İpleri açtık ve Gizem'i kucağıma aldım. Ve odadan çıktım.

Kız abilerinin yanına doğru gidicekken onu tuttum ve geride kalmasını sağladım.

Gizem'i yere bıraktım ve odaya daldım.

Tabi ki göt biti de peşimden geldi.

Adamları bi güzel benzettik -zaten iki kişiydiler- ve bizi bağladıkları iplerle bağladık.

Tabi ben adamları dövmeye çalışırken Atakan ısırıyodu atlamak istemem.

Kız bize ' neden bunu yaptınız şimdi' bakışları atyodu.

'Açarsan onları senin ebeni sikerim' bakışlarımı yönlendirip evden çıktım. Biraz yürüdük ama Gizem hala baygındı.

" Mert bi sorun var"

" Ne!?"

" Gizem hala baygın"

" Biliyorum hastaneye gidelim"

" Tamam da ben buraları bilmiyorum"

" Ben de yola çıkalım"

Yola çıkıp otostop çektik ve duran bi arabaya bindik.

" Abi hastaneye götürür müsün?"

" Abi değil abla de bana"

Ana travesti çıktı lan bu.

" Tamam abla" dedim ve travesti karının sürmesini bekledim.

Hayır tamam gay olursun, anlarım.

Lezbiyen olursun, anlarım.

Ama travesti olmayın be.

Hastaneye gelince tam iniyoduk ki

" Şşt dur yakışıklı" sesiyle durdum.

" Sen gidebilirsin tatlım" dedi ve Atakan arabadan indi. Gizem'i yan koltuğa bıraktım.

" Sorun ne?" diye sordum.

" Bu kadar yol getirdim sizi bi karşılığı olmalı bitanem" diyince amacını anlayıp kapıya yöneldim ama kapıları kilitledi.

" Benden kaçamazsın tatlım" dedi ve arka koltuğa geldi.

Karı üzerim çıkmaya çalışırken debelene debelene kaçmaya çalıştım. Kadın-adam tam üstüme çıkmış beni öpmeye çalışırken -ne kadar seksi olduğumu biliyorum da bu kadar olmaz ya- gelen sesle donakaldım.

~~~~~~

Kısa oldu ama neyse öptüm :*

ŞAKA MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin