Ben her gece yaparım.

3.1K 169 11
                                    

Benim ölümcül bakışlarımı fark etmiş olacak ki kaşlarını kaldırdı. Kafamı yola çevirdim.

Sahile geldiğimizde ilk bulduğumuz banka 4 ümüz göt göte oturduk.

Uzaktan gelip giden insanları kesiyodum. Sonra bi anda karşıdaki banka iki erkek oturdu. Biri Berkay' dı. Beni baştan aşağıya süzdü. Omzuma atılan kolla irkildim.

Metcan yine fısıldayarak " Tanıyo musun?" dedi. Sen bi fısıldama aq

" Eski sevgilim bugün ayrıldık" dedim. Sonra Mertcan piç smile yaptı.

" Eylül bahsetmişti." dedi. Bak bak nasılda aklında tutuyo ya yerim.

Kafamı onaylarcasına salladım. Sonra ayağa kalktım.

" Hadi biyerlere gidelim."

" Nereye?" dedi Eylül. Bir fikri de siz atın ortaya neden herşey bekliyorsunuz ki .s.s

" Bana burayı tanıtsanıza, mesela takıldığınız mekanları falan" dedi zeki arkadaşımız mert ;)

" Bizim takıldığımız y-" Eylül'ün lafını bölen Baran olmuştu.

" Gel Askeri Park' a götüreyim seni" dedi.

" Sen Eylül'e bakma annesi pek bi yere izin vermediği için genelde bizim ev, kendi evi ve sahilden başka yer görmüyo" dedim. Mert gülümsedi ve Eylül karnıma dirseğini geçirdi. Yürümeye başladık.Yol boyunca pek konuşmadık, Askeri Park' a gittiğimizde boş bi yere oturduk. Aslında Askeri Park'tan bahsettiğim; Lojmanlar, evlerin arasındaki büyük bi bayır -genelde burda takılırız- , 3 katlı eski bir ev, kafeterya vb. ( valla var burası uydurmadım djfndkxkd) 

Bayırın orada yere oturduk. Sonra Mert ve Baran sigara içtiler. Bir süre önce ben de içiyodum ama Berkay için bırakmıştım.

Eve tek başına dönmenin verdiği huzursuzlukla 3 adımda bir arkama bakıyordum.

Günün kalanında pek bişey olmamıştı.

Biraz oturduktan sonra Mert'i diğer arkadaşlarla tanıştırdık. Sonra herkes eve dağıldı. Ben biraz daha Eylüllerde durdum. Ama Mert'i hiç görmedim. Odasına gömülmüş. Bir de biz acayip bi plan kurduk. Eylül'lerin ailesi Ankaraya -Mert'in ailesi de orada- taşıncaklarmış. Zaten Eylüllerin apartmanı aile apartmanı gibi birşey teyzeleri ve ananesi de o apartmanda o yüzden rahatlıkla yalnız bırakabilirler. Eğer annemleri ikna etmeyi başarırsam ben de Eylüllerin evinde kalıcam. Kötü adam kahkahası. Atamıyorum da bıraz .s.s

Evin zilini çaldım. Kapıyı annem açtı.

"Nerdesin sen bu saate kadar!!"

"Eylüllerdeydim anne"

" Hep onlardasın hep"

" Evet aşkitoşkom"

" Sus bana aşkitoşkom deme git Eylül' e de"

" Ana ne diyon sen allah aşkına odamdayım ben " dedim ve odama girdim. Valla villamız yok tek katlı apartman dairesi o yüzden odama çıkmak gibi colluklar yapamıyorum.

Yüksek sesli müzikte dinleyemem anca kulaklığı takıp bi koşeye çekiliyorum.

Salak salak zıplayıp dans da edemiyorum. Aşağıdaki teyzecim geliyo diyo eşek mi tepiniyo yavrucum. O laftan sonra dans edesiniz de kaçıyo zaten.

Çıktım odama bakıyorum napsam diye. Telefonuma mesaj geldi o sırada.

Gönderen: Sikik

Mert yanımda numaranı istiyo. Veriyim mi cano ?

bi saniyeeeeeeee. MERT NUMARAMI İSTİYOR!

Sevinç dansı; Yapılamadı.

Sevinç çığlığ; Error.

Aynanın karşısına geçip son ses müzikle kendine bakmak; CIKS. O DA YOK.

LANET OLSUN APARTMAN DAİRELERİNİN SIKICILIĞINA.

Bir mesaj daha geldi.

Gönderen: Sikik

Cevap vercen mi çocuk bekliyo

Ne yazsam ? Evet evet evet ? Bir de görür falan. O zaman unursamaz bir tavır takınayım. Ama o zaman da bişeyler olucaksa olmaz. Topu Eylül' e atayım bari.

Alıcı: Sikik

Sen bilirsin aşk

Yazdım. Aynı dakika içerisinde cevap geldi.

Gönderen: Sikik

Anlaşıldı tamam :dd

yazdı. Bişey yazmadım. 3 dakika sonra bir mesaj daha geldi. Tanımadığım bi numaraydı. Yani Mert.

(Bu şekilde yazdıklarım Mert' in mesajlar. Bunlar ise Gizem' in.)

Gizeeeem :d

Sn kmsn .s.s

Mert ?

Ynlş nmra ksura bkmyn .s.s

pardon ya heralde yanlış aldım numarayı kusura bakma

benim ya şaka yaptım xd

" xd" yapmana mı üzüleyim, numaranı yediğime mi karar veremedim.

Noktan olayım Mert

Yarın napıyoruz

YARIN NAPIYORUZ? NAPIYORUZ? YORUZ? UZ?!?!?!

Şimdi bu tepkiyi anlamadınız biliyorum. Eylül' ün annesi bi saat önce ceza verdi. Bi hafta evden çıkmamasi gerek.

Bu durumda ikimiz mi olucaz?

Neyse salak ayağı en iyisi.

Kim kim?

Sen, ben

İkimiz mi?

Niye olmasın?

Tamam, farketmez. Plaja gidelim mi?

Olur

Ben duşa giriyorum, mesaj atarım

Gelebilirim, yardıma ihtiyacın olursa haber vermen yeter :*

Lanet pis sapık, o koca poponu al ve burayı terk et

yazıp. Telefonu yatağa attım. Üzerimdekileri çıkarıp duşa girdim.

Saçlarımı kurutup telefonu elime aldım.

Mert'ten üç mesaj vardı.

Popom yerinde iyi :d

20 dk oldu hadi bee balina olsa yıkanmıştı.

Gelmezsen gelme, yatıyorum.

Cevap versem mi diye düşünürken 10 dakika daha geçirdim. Sonra da

1. si BALINALAR YIKANMAZ ZATEN DENIZDE YAŞIYOLAR. SÜREKLİ ISLAKLAR.

2. si bu saçlar hemen kurutulmuyo!! iyi geceler

yazdım. Saat 01.48 di. Ne yani siz hiç 11 de banyoya girip 1 de çıkmadınız mı ben her gece yaparım.

Vote 3 oldukça yazıyorum, zaten beğendiğinizi de sanmıyorum :( sıkıntı naparsin djfnsm

ŞAKA MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin