~~~~~~~~~
Bugün evde göt yayma günüm belki sonra.
yazıp yolladım. Telefonu bi köşeye attım. Mutfağa inip bişeyler tıkındım.
Tabi annemler herzaman ki gibi işte olduklarından evde yoklar.
Dolaptan dondurma alıp tekrar odama döndüm. Leptobdan - valla yazılışını unuttum yanlış olabilir ndndja- The Walking Dead 1. sezon 1. bölümü açtım. Hem dondurmayı yemeye hem de izlemeye başladım.
3. sezonun son bölümü bittiğinde telefonum çalmaya başladı. Hava kararmıştı bile. Gidip arayana baktım. Azra.
" Efendim "
" Canım Mert siz de kalıyomuş öyle duydum"
" Evet"
" Ay size gelsem sorun olur mu onu tekrar görmek isterim"
" Tamam gel"
" Adresi mesaj atarsın"
" Tamam" dedim ve kapatıp adresi mesaj attım. Odamı toparladım ve paspal halime aldırmadan çalan kapıyı açtım. Azra kocaman gözlerle bana baktı.
" Üzerinden dana sürüsü mü geçti lan bu ne hal!?"
Bi saniiiyyyyeeeeee.
Azra lan dedi!?
Argo sözcük kullandı :OOO
" Depresyon diyelim. Odama çıkalım gel" dedim ve yukarı çıktım.
Odama girince kendimi yatağa attım. Azra karşımdaki koltuğa oturdu.
" Gizem"
" Hee"
" Manyak mısın bu odanın hali ne?"
Bu daha toplanmış hali daha ne istiyon goduğumun gızı.
" Hadi kalk dışarı çıkalım temiz hava alman lazım" dedi ve beni yataktan kaldırdı.
Dolabımı açıp karşısına geçtik.
" Gizem sen ciddi olamazsın"
" Ne "
" Bunları gerçekten giyiyo olamazsın" dedi elinde düz, bisiklet yaka siyah t-shirtüm duruyodu. Tamam da ben onu kışın siyah kazağımın içine giyiyodum. Tamamen üşümemek için.
" Giyiyorum ama-"
" Aması falan yok! Yarın alışverişe gidiyoruz ayrıca -dedi ve saçlarımı tuttu- kırıkların halay çekiyo. Ve maniküre de ihtiyacın var"
" Rahat bırak beniiii" dedim ve yastığımı kafasına attım.
Sonra o benim siyah t-shirtümü kafama attı.
Ne olduğunu anlayamadan yastık-kıyafet savaşı başlamıştı ve bu savaşı bölen abim ve Mert'in odaya girmesi oldu. Benim elimde yastık Azra'nın elinde top haline getirilmiş kıyafetlerimden biri vardı ve en masum bakışlarla kapıya bakıyoduk.
" Gizo delirdiniz mi?"
" Hayır abiii"
" Aa abin mi? Merhabaaa. Ben Azra" dedi ve abime elini uzattı. Abim Azra'nın elini öptü ve " Ufuk" dedi.
Ben de kusuyo gibi yapıp yerlerde süründüm.
Sonuç hepsi kafama bişey attı. Abim ve Mert odadan gidince Azra'yla etrafı topladık.
" Ben eve gideyim"
" Şey Azra"
" Efendim?"