HATÇİK

2.3K 122 13
                                    

Mrb ceno team. Hç admı söylmdm ne kdr ppym yha.

Eft şimdi malum Ramazan geliyor, Hoş geliyor. Ramazan da hep evde olacağımdan ben sıkıldıkça hikaye yazıcam.

İster vote atın ister atmayın.

Sikerim voteyi. Okuyun geçin amk.

Neyse bu arada hiç multimedia atmadım. Karakterleri hayal gücünüze bırakıyorum. Yani gerçekten bunun benim multimedia atmayı bilmememle alakası yoh.

Haydin ben giderun.

Soru o kadından gelmemişti. Ki annesinden gelsin isterdim. Soran kişi Mert'ti.

" Sinir olmuştum" dedim Mert kıkırdadı ve restorandan çıkıp arabaya bindik. Annesi Mert'in yanına oturdu ben ve babası arkaya.

" Adın Gizem di değil mi?"

" Evet"

" Ben de Mustafa "

" Memnun oldum" dedim gülümseyerek.

" Sen Hatice Sultan'a bakma" diyince anasının adını hatçe olduğunu öğrenmiş bulundum.

" Tamam" diyip gülümsedim.

Orospu Hatçik.

Eve gelince arabadan inip apartmana doğru zıplaya zıplaya giden kişi kim oldu? Tbki de bn!! Kapıyı açıp eve girdim. Hemen odama çıkıp kıyafetlerini dolaba tıktım. Başka ne beklenirdi benden??????

" Ayy hemen de odasına gitti nemrut" diye annesinin fısıltısını duyunca odadan çıkıp yanlarına gittim.

" Iıı şey hangi odada kalmak istersiniz" diye sevecen bir tavirla sordum ama o kazulet karı burun kıvırdı.

" Yataklar tek kişilik mi?" diye dahiane -yanlış yazdım dimi- bir soru yöneltti hatçik.

" Evet anne" dedi bıkkınlıkla.

" Hanım sen oğlanın odasında yat. Gizem kızım sen kendi odanda yatarsın. Mert biz de burda koltukta yatalım"

" Aa yok olur mu öyle şeyyyy Mustafaaaaa?" diye viyakladı kazulet bok karı.

" A şey Eylül'ün odasında da yatabilirsiniz"

" Mert nerde yatıcak?" Ebenin aminda yatıcak Hatçik. Annenin sol taşağında yatıcak. Aç amını girsin yuvasında yatsın.

" Anne koltukta yatarım. Hadi geçin odaya"

" Aaaa yok olmaz. Benim oğlum koltukta falan yatamaz!"

" Aa Hatice Teyze napayım yanımda mı yatsın !?"

" Koltukta yatmasından iyi"

" Tamam anne Gizem'le uyurum. Hadi odaya gir." dedi ve itekleyerek annesini Eylül'ün odasına soktu. Ben de babasını Mert'in odasına girdim.

" Şey bi saniye beklerseniz çarşaf-"

" Hadi kızım sen odana git ben hallederim. Hatice seni uğraştırdı zaten"

" Iyi geceler"

" Sanada kızım" diyince koşarak odama girdim. üstümdekileri çıkartıp pijama arayışına girmişken lak diye kapı açıldı. Evet kapım lak diye açılır. Ve viyaklamaya başladım.

" Çık dışarı hayvan! Aaa çık! Bakma! Bakmaaa! Kapa gözlerini! İmdaaa-" ve daha fazla dayanamayıp ağzımı kapadı. Hayır yani karşısında südyen-külot duruyorum.

" Bak gözlerimi kapadım sus ve giyin" dedi hemen dolaptan şort pijama takımımı giydim.

" Aç" diyince gözlerini açtı. İnanmazsınız (!)

" Yorgan falan var mı yer yatağı yapıyım?"

" Hayır, yok"

" Tamam bu gece beraber uyuyalım o zaman" dedi ve yatağa yattı. Göt kadar yerde kendime yer açıp yattım. Hadi hayırlısı.

Uyu.

Gizem bok ye uyu.

Lanet olsun.

Hayır, sağa bkma.

Bakma lan.

Göt bakmasana

Baktı...........

TAM YANIMDA SEKSİLİK ABİDESİ KASLI VE ÜSTSÜZ, UYURKEN MASUMLAŞAN SURATIYLA MERT YATIYOR.

Allahtan altında eşortman var yoksa boxerla yatsa cinnet geçirir gece kusardım.

Valla sabah uyandım ama ne zaman uyudum bilmem. Döndüm durdum gece boyu. Bir anda bir ağırlık çöktü üzerime. Harbi yani. Mert üstümden geçmeye çalışırken üstüme düştü.

" Aaaaaaaaa" diye ciyakladım. Dikkat! Bu sefer viyaklamadım ciyakladım.

" Ayy pardon"

" Kalk be üstümden hayvan gibisin Meeert"

" Sus annemler uyancak be kızım" dedi ve eş zamanlı olarak kapı açıldı.

Yatakta üstsüz bir Mert'in altında ben ve karşımızda ağzı çeperi ölcülemeyecek kadar açılmış i-çine ne atsan sığar- kaşları yukarı kalkmaktan saçlarıyla bir bütün haline gelmiş orospu hatçik.

VELKAM DI HEL GİZO.

o kadar üşenerek paylaştım ki bu bölümü, bi oruçlu olduğumdan komik olmadı beynime pek oksijen gitmiyo da. Herneyse bu akşam sakin kafayla yeni bölüm yazıp yarın paylaşırın öptm.

ŞAKA MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin