Eylülü aulesi esir aldığı için Mert ve ben bi köşede duruyorduk. İKİMİZ. YANLIZ.
" Gizem"
" Efendim?"
" Eve gidince ilk işim nolcak biliyo musun?"
" Hayır"
" Öğrenmek ister misin?" Kafamı sallamakla yetindim. Şimdi bu gider porno izlcem falan der. Yani beklerim.
" O elbiseyi çöpe atıcam" diyince rahatladım. Valla rahatladım. Zaten başka bir yerde giymem ben bu ebiseyi büyük ihtimal.
- Bir kaç saat sonra-
Tamam düğünde oturcak yer hiç mi olmaz!? Anladık sosyetedensiniz böyle masamsı bişeyler koydunuz da.. İNSAF BE! KAÇ SAATTİR TOPUKLU AYAKKABIYLA NASIL CEBELLEŞİYORUM HABERINIZ VAR MI?!!!
" Meeert hadi gidelim artık ayaklarım koptu"
" Bitiyo heralde zaten ben Eylül' e haber veriyim bekle" dedi ve gitti. Yok sen bekle demesen sahneye çıkıp insanları damat halayına teşvik edicem. Malım ya ben. Ondan. Hey allahım. Bak geldi sinirlerim yine. Valla utanmasan gider bi yerden sandalye bulup gelinle damadın götüne sokucam. Töbe töbe. Moruklar da var lan. Onlar hiç mi yorulmadı? Etrafıma baktım Mert yok. Eylül var. Mert yok. Mert. Yok. Sinirle etrafıma bakınıp hızlı bir şekilde düğün alanından uzaklaştım. Topuklularımı elime alıp koşar adımlarla Mert'in arabasına doğru ilerledim. Arabaya gelince kapıyı açmak için elimi uzattım ama karşımdaki manzara beni durdurmaya yetmişti. Nefesimi tutmuş kıpırdayamadan bakıyordum. Yok artık. Kapıyı vurmak hayvan gibi cırlamak istiyodum. Ama sadece baktım. Sonra anladım sinirlerim had safhaya çıktı. Uzaklaşmaya karar verdim. Sonra dayanamayarak BMW 6 coupe arabasının camına topuklu ayakkabımı fırlattım. Cam gürültüyle kırıldı ve sevgili Mert (!) in yiyiştiği kız ciyaklamaya başladı. Valla sesini duyunca daha ni delirerek digerini de kırıp camdan içeri fırlattım. Sonra koşarak uzaklaşmaya başladım. En azından akıl edip çantamı almıştım. Yanımda taksiye yeticek para ve telefonum vardı. Biraz daha koşup şu ormanımsı yerden kurtulup ana yola çıktım. Bi taksi durağını arayıp taksi çağırdım. Taksi durağını arayıp pizza sipariş etmem anormal olurdu zaten. 10 dakika kadar sonra taksici geldi binip adresi söyledim. Yol boyunca çıplak ayaklarıma odaklandım. Mert benim yanmdan gidip hemen bi kız ayartmıştı. Bi de bekle diyo. Hayvan. Zaten arabaya niye gittiğime dair bi fikrim de yok. Allah yolladı heralde. Taksici durunca parasını verip hızla indim. Eve girince taksiye. bindiğimden beri telefonum 10-15. titreyişini gerçekleştirdi ve bari bakayım dedim. 13 mesaj vardı. Tüh sayıyı tutturamamışım.
Hepsi Mert'tendi.
Nerdesin?
Delirtme beni eve tek başına çıplak ayak koşarak gidemezsin
Ayakkabın boynumu morarttı
Sude'nin de kolunu
Endişeleniyorum
Eylül'e sıkılıp eve gittiğini söyledim ararsa bozma
E yeter cevap ver artık
Evdeysen ödemli atsan bile yeter
Gizeeem
Çok özür dileriiiim
Affet beniiiii
Affettin mi :D
Güzelllliiiiiiik affettin miiii :D
Bak bak. Adı Sude'ymiş. Mesajları okuyunca daha bi sinir oldum. Hızla odama çıkıp saçımı falan bozdum. Sonra elbisemi çıkarıp duşa girdim.