KONUŞALIM?

1.6K 123 21
                                    

Sonra biri arabanın camına vurdu.

" Araba fanteziniz bitti mi"

Mert!

~~~~~~~~~~~~

Şuan arabadan inmek ve Mert'e yumruğu çakmak istiyodum. Bak sinirlerim takla atmaya başladı.

" Görüşürüz Ege"

" Mesaj atarım" dedi kafamı sallayıp arabadan indim.

Mert yanımda yürümeye başladı.

" Ne yaptığını sanıyosun sen!?" diye çıkıştım bahçeye girince. Ege arabayı çalıştırdı ve uzaklaşmaya başladı.

" Seni koruyorum yani sanırım"

" Senin yaptığın tek şey saçmalamak farkında mısın?"

" Hayır" dedi kapıyı açmasını bekledim çünkü anahtarım yoktun Açınca eve girdim. Peşimden gelip kapıyı kapadı. Tam kendimi çemkirmeye hazırlarken salonda oturan; abim, annem ve babamı gördüm.

Annemler evdeydi ve abimle salonda oturuyolardı.

Ciddi bişeydi sanırım.

" Anne?"

" Ah sonunda. Hadi geç konuşucaz"

" Tamam" dedim ve abimin yanına oturdum. Mert kibarlık edip yukarı çıkıcakken annem durdurdu.

" Mert oğlum sen de kal, bizden sayılırsın artık" dedi Mert bişey söylemedi sadece kafasını sallayıp abimin diğer yanına oturdu.

" Ne oldu?" dedim sabırsızca.

" Babanın iş pozisyonu değişti.. Denetleyici oldu"

" Eeee" dedim artık bitmesini umarak.

" Benim salak ve cahil kızım; bu demek oluyo ki baban şirket şirket gezicek. Her ay."

" Yemin ediyorum beni peşinizden sürüklemeye çalışırsanız götüme pırasa sokup sokaklarda do-"

Babam varlığını hatırlatıcak şekilde öksürünce sustum.

" Seni burda Mert abin ve Ufuk'a emanet ediyoruz."

Ya anncm Mrt Abi ne ;)))) Anltsna dnlcm.

" Tamam, ne zaman gidiyosunuz?"

" Yarın"

" Tam" dedim ve omuz silktim.

Bed görl olmak falan gibi hayallerim yok arkdşlr.

Sadece bu yaşıma kadar ailemin varlığını hissetmedim bu zamandan sonra evde olmasalar da bişey değişmez.

" Şey bana emanet etmeniz biraz saçma olur çünkü 3 gün sonra ben de gidiyorum"

" Neden?"

Oha babam konuştu.

Vayy be adam beni iki erkekle evde yanlız bırakıyor. Ailemizin mal olduğundan bahsetmiş miydim?

" Okullar 1 haftaya açılıyo eve dönmem gerek"

" Ben de bunu konuşcaktım Mert'cim. Gitmek zorunda mısın? Çünkü sen bu beyinsiz Ufuk'tan -abimin uyukaldığını fark ederrr- Ufuk! Uyuma Ufuk!" dedi ve kafasına terlik attı. Abim anneme dik dik baktı.

Aslında şu ailemizi göremememiz abimi daha çok sarsmıştı. Yani babam geç saatlere kadar çalışıyodu; annem de sürekli onunla gidiyodu. Zaten annemin neden gittiğini anlamış değilim. Sanırım odada babamla sevişiyolar. Herneyse ne diyodum he ben daha doğmadan abim saatlerce evde tek başına onları bekliyomuş. Bi dakika abimin anlattığın gör bunlar hep işteydi ve sabah karşı. Lan ben ofis fantezisinden doğan bi çocuk muyum yoksa!?

ŞAKA MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin