ANNEME Mİ ÇEKTİM O MU BANA ÇEKTİ?

3K 149 11
                                    

peki annem orda çalışırken benim burda yatmama izin verir mi? tabiki de hayır.

" Gizeeeeeeeeeeeem"

" efendim" 

" koş bana çiçek desenli peçetelerden getir" 

" beyazları kullanamıyolar mıymış?"

" o beyazları götüne sokmadan getir şunları" dedi. Ben de tıpış tıpış gittim getirdim. Anneme peçeteleri uzattığım anda beni süzmeye başladı. 

" Elalemin karşısına kotla mı çıkıcaksın?"

" Ne giyeyim anne? Tuvalet mi?"

" Hayır duşakabin" dedi ve buna güldü. Kahkahalarla. Espri. Yaptığını. Zannediyor.

" ANNE ALLAH BELANI VERSİN"

" Düzgün konuş benle çarparım hee "

" Niye sen cin misin? "

" Bi de espri yapıyo. Ebenin amıyım siktir git düzgün giyin" dedi ve popoma vurdu. Ben de odama gittim tabisi. Yani benim elbisem yok. Etekle askılı uydurdum. Baktım epilasyona ihtiyacı var bacaklarımın eteği çıkarttım. Sonra çare deri bir tayt, siyah transparan askılı giydim. Siyah eyeliner çekince baktım kendime. Annem şimdi " Zebanilere benzemişsin" der diye kırmızı bir ruj sürdüm. Siyah topuklularımı - evet evde ayakkabı giyiyoz ama apartman dairesi marjinaliz biz siye- giyip anacağımın yanına gittim.

" Simsiyah olmuşun"

" Heee "

" Neyse karışmıyorum ama bence çıkart onları" dedi eş zamanlı olarak kapı çaldı. Gittim açtım babam. Sarıldım öptüm cart curt.

" Eee Hanife - anam- hazır mı herşey?"

" Evet "

" Gelmiş sayılırlar sanırım "

" Baba cümlenden diyorum, asalet akıyor" diyince babam ' ne diyon yarrak' dercesine baktı. Masum bakışlar atıp koltuğa iyice sindim.

Veeeee beklenen misafirler gelebildi!!

" Gizem aç kapıyı"

" Anne siye"

" Ne diyon sen annene?" diye lafa babam dalınca koştum açtım kapıyı. Arkamda annemle babam belirdi.

" Aaayy hoşgeldiniz. Ben Hanife"

Gelen kadınla öpüştü.

" Ben de Nilgün şekerim"

" Oo Rahmi'cim" diyerek adamla tokalaştı babam.

" Aslan Murat!" dedi ve sarıldılar. Beni takmadan içeri girdiler. What the fuck is going on?!!!?!??!

Kapıyı tam kapatırken bi yüzle karşılaştım. No. Nayır. Nolamaaaaz.

" Gizem?" dedi ben gibi şaşırmıştı.

" Şey gelsene" dedim ve içeri girdi.

"Gizem'cim yemekten önce bizim konuşmamız gereken özel şeyler var siz odana gitsenize" dedi anneciğim inanılmaz neşeli sesiyle. Heralde grup sex yapcaklar diyip irdelemeden odama doğru ilerledim. Arkamdan o da geliyordu. Sonra odama girip yatağıma yayıldım. Yanıma oturdu.

Odamda.

Gizemli Çocuk

olarak

nitelendirdiğim

ve

adını

ŞAKA MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin