Capitolul 4

11.1K 768 69
                                    

Am dormit doar două ore și m-am trezit pentru că ni s-a părut că-i aud râsul tâmpitului de Kent în urechea mea.

Mă zvârcolesc în pat de minute bune dar e in zadar, nu mai pot să dorm. Cum închid ochii îmi apare chipul lui în minte și frânturi de conversație. Să te ia naiba de obsedat criminal.

Mă ridic din pat neagră de furie și mă duc să-mi fac un duș. Mai bine nu mă culcam deloc, aș fi fost mai ok dec2at acum, cu 2 ore de somn...

Ah, devin recalcitrantă rău când sunt trezită și nu reușesc să mă odihnesc cum trebuie, și acum toată furia mea se îndreaptă spre idiot. Numai el e vinovat pentru insomnia asta nenorocită.

Ies din duș, îmi fac o cafea și-i dau un mesaj Melisei să o intreb unde mergem deseară. Melisa este verișoara mea, suntem născute în aceeași zi la diferență de 5 ani și mă înțeleg cu ea mai bine decât cu propria sora. Și pe Ada o iubesc, dar nu ca pe Meli. Uite că mă și suna nebuna.

- Da Melisa.
- Oo, ce face verișoara mea favorită?
- M-am trezit acum și beau o cafea, tu?
- La birou, mă plictisesc. Auzi, a angajat tata un nou băiat la IT, dacă-l vezi... Îl urmăresc pe aici să-mi treacă timpul...

Imi dau ochii peste cap și o cert.

- Melisa nu fi nebună că dacă află unchiul, te jupoaie de vie.
- Stai linistită fată că nu fac nimic la birou, ce-i cu tine? Nici unu nu e atât de bun încât să risc eu. Și pentru o tăvăleală nu se merită, găsesc altul deseară... Unde vrei să mergem?
- Nu știu. Tu n-ai nici o idee?
- Încă nu, dar mă descurc eu. Vrei să ieșim doar noi, sau îi luăm și pe ceilalți?
- Cum vrei tu Meli.
- Fată, ce-i cu tine? 'Nu știu', 'cum vrei tu'... Ai pățit ceva?
- Nu, sunt ok, stai liniștită.

Doar să nu-și dea seama că aș fi terminată.

- Hm, tu n-ai dormit, așa-i?
- Nu prea...
- De ce?
- N-am putut, nu știu.
- Edna, sigur ești bine? Tu dormi ca un bolovan, nici nu știu de cate ori am stat pe langa ușa ta când dormeai.
- Hei, trebuie să-mi amintești mereu? Ți-am dat cheie...
- Ok. Lasă că te relaxezi tu deseară.
- Aha. Mă anunți unde mergem.
- Bine. Tu să fii gata la 11 oricum. Și Edna, sună-l pe unchiul că a făcut ca titirezul ieri că nu stie nimic de tine.
- Of, bine, pa.
- Pa dragoste.

Închid telefonul și chiar dacă n-am cea mai bună stare de spirit, cumva Meli m-a făcut iar să rad cu 'pa dragoste'... Nebună, o ador, e cea mai bună prietenă și am împărțit atâtea secrete încât nici eu nu le mai știu numărul.

Îi dau un sms tatei să-i spun că sunt bine și că voi trece mâine pe la ei, apoi mă duc să mă îmbrac.

Vreau să incep investigațiile pentru că-mi stă pe creier cazul ăsta și o să încep cu alibiul fiecăruia. Sasha și Kent adică, dar mai întâi trebuie să trec pe la secție să fac rost de adrese și să vad ce face suspectul principal.

*Intru în secția de poliție fluierînd și cu un mare zâmbet pe buze, dar când îi văd fața lui Will, mă ofilesc cu totul.

- Ce-i cu tine Will?
- Doamne, Edna, bine ca ai venit...
- Ce s-a întâmplat?
- Du-te să vorbești cu Justin Kent că întreabă de tine de când ai plecat.
- N-am timp acum.
- Edna...
- Ce-i?

Mă trage în biroul lui și chiar dacă a închis ușa, tot vorbește în șoaptă.

- Edna, dacă vorbește ăsta, suntem marcați amândoi. Nu te mai încăpățâna și du-te să-i închizi gura.
- Nu vorbește, stai liniștit. Acum mă duc să-i iau la întrebări pe toți și o să-i construiesc acuzația. Ai raportul autopsiei? La ce oră s-a produs crima?

Mă prinde de braț și mă smucește până mă intorc cu fața spre el.

- Uite Edna, nu știu ce s-a întâmplat între voi și de ce ești atât de pornită împotriva lui, dar te asigur că nu-i vinovat.

Mă uit la mâna care mă strânge prin cămașa de-mi oprește circulația până mă eliberează.

- Scuze... Nu știu de ce te încăpățânezi să-l ții închis. Nu ai nici măcar o declarație, n-ai nimic... O încurcăm amândoi, nu pot să te las să faci asta.

Mă stresează deja. Ce-i cu atâta insistență?

- Ți-am spus că e ancheta mea și eu răspund... Nu știu de ce te tot agiți tu să-i iei apărarea.
- E nevinovaat!
- Asta o sa decid eu ți-am zis! Până nu mă conving că nu are nici un amestec în moartea lui Mark Lex, el va sta închis.
- Edna...

Gata cu pălăvrăgeala, am auzit destul.

- I-ai luat declarație?
- Nu, nu a vrut.
- Cum adică? Cine este el să refuze?
- Edna, m-a întrebat de ce-l acuz și...
- De moartea lui Mark Lex, evident.

M-am enervat bine de tot, dar și Will e cu nervii la pământ și rar l-am vazut așa.

- Edna, omul ăsta cred că a mai avut de-aface cu legea, știe că nu avem nimic împotriva lui. A refuzat sa vorbească cu mine, și citez 'o vreau pe Edna Scott, numai cu ea vorbesc'.

Ah, al naibii idiot, lasă că-i arăt eu lui. Ies din birou și mă duc direct la subsol unde e celula sobolanului. Încui ușa în urma mea pentru că o să iasă urât de data asta și nu vreau să aibă martori.

- Ooo, păpușa... Ia uite cine a venit la mine in vizităă. Bine ai venit iubito, ai dormit bine?
- Ah, idiotule, o să te termin, ai să vezi... Cine te crezi? Aici eu fac legea, tu doar execuți ce-ți spun oamenii mei.

Mă reped la el prin gratii și încerc să-l prind de cămașă și să-l dau cu capul de barele de fier, dar îmi citește gândurile și se retrage.

- O să te 'termin' eu primul... numai să-mi dai drumul de aici.

Ah, idiotul, obsedatul, numai la sex îi e gandul.

- O să termini pe dracu' să te ia. Ești obsedat și poți să-ți iei gândul, nu o să mai pui niciodată mâna pe mine.
- Descuie usa și mai vedem.
- Nu descui nimic. Ești periculos, ești un criminal.

Începe să râdă și am impresia că a pornit un cutremur și se zguduie pereții, la intensitatea pe care o au sunetele.

- Edna, ție ți s-a pus pata pe mine, dar te rezolv păpușa... Recunoaște că mă vrei, descuie celula și vei fi a mea.
- Aici?

Ah, îmi astupă gura cu o mâna, dar deja e prea târziu. Păcătoasa a reușit să scoată o prostie cât mine de mare.

Râde de mine cu poftă și mă enervează. Mă reped iar în gratii și le bușesc cu palmele, dar de data asta mă prinde el... Își bagă mâna în părul meu și mă trage într-un spațiu din ăla afurisit de numai 10 centimetri și se apropie de mine.

- Aici păpușă... Până o să mă scoți din rahatul în care m-ai băgat singură, o să te am aici.

Îmi strivește buzele cu ura și le mușcă până îmi deschid gura și-i fac loc să mă sărute. Totul ia o întorsătură a naibii de erotică și mă mângâie usor cu limba catifelată, până simt că mă topesc pe picioare.




Deci, stiam ca sunteti minunate dar acum pur si simplu va ador. Aceasta carte este in top 92 in dragoste iar 'amanta fidela' ocupa locul 42. Va iubesc, va multumesc din tot sufletul pentru aceasta surpriza minunata. Niciodata, nici macar 'no emotions, just sex' care a avut o multime de cititori nu a fost in top. Sunteti the best, va iubesc. 💓💕💝💞💓💕💖 💝💓💕💞💝💕💓💞💓💖💞💕💝💓 Spor la citit😘😘😘

Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum