Capitolul 10

11.2K 749 99
                                    

Justin

Stau cu ochii pe ea și sper în orice moment să se trezească.

Idiotul ăla de Will, jur că-l omor cu mâna mea dacă plătește ceva păpușa mea. De ce a fost nevoie să facă asta? Ca să nu mă rănească pe mine? Aiurea...

Pot să îndur orice vine din partea ei, mai ales că știam că va veni momentul ăsta în care să o văd adormită în patul meu. Să mă ia naiba de tampit, cred că visez la asta de când am vazut-o prima dată. Acum mai rămâne intrebarea... O vreau pentru o noapte, două, nouă, sau pentru întotdeauna?

Nu știu și nu mă pot gândi la asta acum pentru că atunci când se va trezi, s-ar putea să mă omoare.

Încearcă să-și deschisă pleoapele dar efectul tranchilizant încă nu i-a disparul de tot din organism și îi e greu... Ce să fac? Cum s-o ajut? Dacă aș începe acum să vorbesc, probabil s-ar speria, așa că mai bine o aștept cuminte să-și revină singură.

Cu ochii încă închiși își duce mâna la gât acolo unde are rana, acum acoperită de un plasture. O să aiba un disconfort la nivelul gâtului și mobilitatea redusă pentru câteva zile, dar va fi bine.

Deschide ochișorii frumoși cu greu și încep să-mi fac o rugăciune repede în gând. Clipește confuză, geme când își întinde corpul și își duce o mână la cap. Cred că o doare și capul de la căzătură.

- Unde sunt? Ce dracu e cu tine aici?

Ar vrea să se ridice direct în picioare, dar imediat amețeala o doboară și se așează pe marginea patului.

- O să mă omori?

Îmi țin și eu capul în mâini și mă sprijin de genunchi în timp ce-i urmaresc reacțiile. Sunt încordat ca un arc întins la maxim și îmi e cu adevărat frică de ce va face, dar acum îmi vine să râd cu lacrimi. Mă abțin cu greu, nu-i momentul, dar... S-o omor? Ce dracu-i în capul ei? Cum să scornească așa cava căpuțul ăla drăgălaș?

- Spune-mi lașule în față, o să mă omori? Vorbește, dracu să te ia de criminal nenorocit.
- Nu.
- Și atunci? De ce mă ții aici? Sau pot să plec? Mă lași să plec, te roog?

Oare își dă seama cât e de dulce când face așa? Sau măcar are idee ce mi-am imaginat eu că mă roagă?

- Nu Edna, nu pot să te las.
- De ce nu poți? Dacă află tata te omoară, nenorocitule. Nimeni nu o să poată să te mai scoată din mâinile lui. Ești un criminal nenorocit, dar tata o să-ți aducă sfârșitul, caine ce ești.
- Edna, spui numai prostii.
- Când o să afle tata...
- Stie!

Ce bine e când păstrează tăcerea. E atât de uimită încât nu mai spune nimic, pentru cinci secunde.

- Cum adică știe? Ce vrei să spui cu asta? Nu te înțeleg, mă minți. Ești și mincinos javră îm...
- Știe taica-tu Edna. A trebuit să-l anunț și pe el.
- Ce legătură are tata cu tine?
- Nici una. Dar ai intrat intr-un rahat cât tine de mare și sunt singurul care te mai poate proteja.

Nu mă crede. Dovadă e și felul erotic în care își dă ochii peste cap. Hai ca ești prost, Justin. Cum să spui că își dă ochii peste cap erotic? N-are nimic erotic gestul, dar eu totuși simt efectul în pantaloni.

- Ce rahat? Minciunile tale sunt de rahat. Și nu am nevoie de pro3tectia ta... Decât protejată de un traficant nenorocit, criminal, mai bine mor. N-am nevoie de tine, o să plec de aici.
- Nu poți.
- S-o crezi tu că nu pot... Cine mă reține? Ia uită-te la mine să vezi cum plec.

Se ridică din pat amețită, și se îndreaptă spre ușa. Apasă mânerul, trage de ea, dar nu se deschide și asta o înfurie cu adevărat.

Cheia e la mine în buzunar și oricâte istericale ar face, nu o să o las să plece. Poate într-o bună zi îmi va mulțumi, acum e prea nervoasă.

Vine spre mine cu viteză și cu pumnii strânși pe lângă corp, a bătaie. Începe să-mi care pumni în piept, cu atitudine războinică, dar nu mă doare.

Poate va fi uimită să știe că nu am nici măcar o vânătaie de la toată bataia pe care mi-a servit-o ea azi cu picioarele. Sunt antrenat și știu cum să mă apăr și atunci când sunt la pamant și primesc...

O las să mă bată cu pumnii micuți dar puternici, până obosește și mai are puțin și pică din picioare. O iau în brațe și o așez pe pat, dar tot se agită și dă din toate membrele ca o caracatiță.

- Nenorocitule. Criminalule, mă ții sechestrată aici.
- Nu esti sechestrată păpușă. Când o să te liniștești ca să putem vorbi ca doi oameni maturi, o să poți să ieși din camera.
- Da? Până unde? Până la baie? Vreau acasă la mine, în patul meu.
- Ai baie în camera... Până ajungi la tine acasă, în patul tau, poți să stai în al meu. Simte-te bine, e foarte confortabil.

Se uita scârbită la așternuturi și la mine, dar nu mai zice nimic. Ciudat, mă gândeam că nu poate să tacă zece minute.

- Nu o să mă culc cu tine.
- Mai vedem noi.
- Eu nu mă culc cu traficanții. Nenorociții care omoară oameni nevinovați pentru bani.
- Te-ai mai culcat odată...
- Și trebuie să-mi aduci aminte? A fost cea mai dezgustătoare experiență din viața mea.

Încep să râd cu putere, din tot sufletul și cu toții dintîi de prostiile pe care le scoate pe gură. Știu că nu-i un moment bun, dar nu mă pot abține. A scheunat de plăcere ca cea mai mare expertă și nimfomană, iar acum îmi spune că a fost cea mai dezgustătoare experiență din viața ei? Cât poate să mintă femeia asta?

- De ce dracu râzi tampitule? Ce ți se pare așa amuzant?
- Minciunile tale. Nu știi că-ți crește nasul dacă minți?
- Nu mint. Esti cel mai dezgustator barbat din câți am întâlnit în viața mea.

Ah, a reusit să mă enerveze împielițata. Dezgustător, da? Lasă că-i arăt eu ei ceva 'dezgustător' imediat... Mă ridic în picioare și îmi scot cămașa de pe mine să vadă ce 'dezgustător' sunt...

- Uite aici ceva dezgustător păpușă. Data trecută n-ai putut să vezi că erai cu spatele, dar deseară o să te las să-ți faci toate poftele cu mine. Poți să mă lingi până te saturi, pe unde vrei tu. Te las să-mi descoperi cele mai dezgustătoare locuri și să faci ce vrei cu ele.
- Taci dracului și acoperă-te. Te faci de râs... Am văzut bărbați mult mai frumoși decat tine.
- Dar n-am zis că-s frumos păpușă...

Înghite în sec și se uită oriunde, numai la mine nu. Mă așez pe fotoliul meu zi-mi aprind o țigară, dar rămân tot la bustul gol și dezgustatoare.

- Cât mă mai ții aici?
- Cât o să consider că-i necesar.
- Și după ce te ghidezi?
- După stele. Când s-or alinia astrele o să pleci și tu de aici.
- Ești bolnav omule.
- Știu. Bolnav psihic, asta ai uitat să-mi spui. M-ai făcut în toate felurile posibile, dar 'bolnav psihic' ai uitat.
- Mă deranjez fumul de țigară...

Schimbă subiectul și o face pe mironosița, dar deja m-a enervat așa cum nimeni nu a mai reușit niciodată. 'Dezgustător', auzi la ea...

Sting țigara ca să nu sufere prințesa, chiar dacă nu-mi convine. E oaspetele meu de onoare și trebuie să se simtă bine.

- Vrei să mă vinzi? Faci și trafic cu carne vie?

Ah, chiar nu vede că-s nervos? Vrea să-mi testeze limitele? Cred că cel mai bine ar fi ca prințesa să rămână singurică, să vadă ce înseamnă să fie sechestrată. Îmi iau cămașa de pe spătarul fotoliului și ies din cameră, dar vreau totuși să-i închid gura.

- Fac de toate păpușa, dar pe tine nu o să te vand, stai linistită. Tu o să fii curva mea.





Suntem nr 26 in dragoste numai datorita voua si va multumesc.
Chiar daca voi pierde cititori vreau sa va spun ca nu o sa mai raspund la comentarii rautaciose sau la 'next'. Incerc sa postez cat de des pot, zilnic sau cel mult la 2zile. Spor la citit😘😘😘

Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum