Edna
Suntem in cabinetul doctorului si ma uit ca proasta de la unul la celalalt cum vorbesc.Justin ii cere sfaturi si pune o suta de intrebari pe minut, in timp ce ginecologul ii raspunde si-l complimenteaza ca este atat de implicat. Mda...
Eu sunt pe post de bibelou, de parca as fi mama surogat. M-a cracanat, m-a consultat, mi-a facut ecografii si poze dinalea pe care nici nu am apucat sa le vad pentru ca a pus Justin ghiara pe ele fara sa mi se arate si cam atat.
Aici mi s-a terminat treaba... Eu doar il fac? La naiba, sunt mama lui si chiar daca nu am vrut sa ma cert aseara cu Justin, nu o sa-l las sa-mi ia copilul. Asta e copilul meu, eu il tin inca 5 luni jumate in mine, eu o sa-l nasc si mie o sa-mi iasa ochii din cap.
Ca e Justin tatal sau ar fi fost altcineva, putin conteaza. El e copilul meu. Fetita mea! Imi duc mana la burta si-mi mangai pantecul deja bombat. O fetita, fetita mea, copilul meu.
- Poate sa mai lucreze dl doctor?
- Bineinteles, nu incercati sa-i luati bucuriile simple. Doamna este bine, copilul se dezvolta normal. O femeie insarcinata nu este o femeie bolnava dle Kent. Si atat timp cat doamna ramane activa pe intreaga perioada a sarcinii, nasterea va fi mult mai usoara.
- Se dezvolta bine? Este normal sa fie atat de mica?
- Pana acum pot sa spun ca este un copil perfect. Are 550 grame, as spune ca este foarte bine dezvoltata.
- E atat de mica...
- Nu este dle Kent. La 6 luni de viata intrauterina copilul abia ajunge sa cantareasca 1000 de grame. De la 6 la 9 luni ia in greutate si ajunge sa cantareasca mai mult. Dar pana ajungem acolo o sa ne mai intalnim.
- Si ce are voie sa manance?
- Orice. Sa va bazati mai mult pe lactate, cereale integrale, seminte, fructe si legume. Carnea slaba, alba sau rosie, sa nu-i lipseasca din alimentatia zilnica. Orice mananca mama acum va manca si copilul cand va creste. Practic el se invata cu diversitatea si gustul alimentelor.
- Odihna? Cat trebuie sa doarma?
- Ca si pana acum.
- Ea nu prea dormea.
- Dle Kent, va veni o vreme cand o sa vreti sa se trezeasca si nu o sa poata. Lasati asta la voia timpului.
- Alte vitamine?
- Da. O sa va prescriu o reteta. Eu, in general, merg mai mult pe vitaminele pe care le extrage organismul din fructe si legume, dar cum doamna e mai slabuta, o sa-i dau o reteta.
- E slaba? Nu poate sa duca sarcina? O internam!Imi dau ochii peste cap si-l injur cu foc. La mine nu se gandeste deloc? Nu conteaza si parerea mea? Stiu ca-si doreste copilul, dar e al meu!
- Nu este cazul dle Kent. Doar ca trebuie sa aiba mese regulate si in perioada aceasta sa nu se gandeasca la cat arata cantarul. Doamna Kent, sa nu va faceti griji daca va ingrasati. Aveti un organism bun care va slabi imediat dupa nastere.
- Multumesc.Aleluia, iata ca si-a mai adus cineva aminte ca sunt si eu aici. In persoana zic, nu o afurisita de statuie care poarta un copil in pantec.
- Aveti grija cu stresul. In perioada asta e posibil sa fiti mult mai sensibila decat de obicei, dar sa nu va ingrijorati. Daca simtiti nevoie, puteti vorbi cu un psiholog.
- Da.
- Daca mai aveti alte intrebari...
- Am eu. Cand putem sa facem ecografie 4D? Credeti ca va duce sarcina cu bine la termen? Daca vorbesc cu fetita ma aude? Vreau sa-mi cunoasca vocea cand se va naste. Exista riscuti dle doctor si care sunt acelea...Doamne sfinte, este obsedat omul asta?! Mai sunt si alte gravide care asteapta la rand nebunule, gata, opreste-te ca nu o sa ne mai primeasca altadata dl doctor.
Eu ma uit chioras la el, doctorul zambind... Ii raspunde cu rabdare la toate intrebarile lui proaste dar pe mine ma enerveaza. Chiar trebuie sa se dea in spectacol.
- Dle Kent, imi dau seama ca o iubiti foarte mult pe sotia dvs si bineinteles pe fetita, dar incercati sa va linistiti si dvs pentru ca altfel o sa-i transmiteti doamnei si copilului starea pe care o aveti. Totul este bine, credeti-ma pe cuvant.
- Stiu ca este bine, dar pe viitor? Pot aparea chestii neprevazute?
- Viata cu un copil nou nascut va fi plina de neprevazut. Fiecare zi va fi altfel. O sa le discutam pe parcurs pe toate.Gata, e momentul sa-l scot pe acest 'sot' al meu grijului din cabinet. Daca bietul doctor ar avea 2-3 obsedati ca el zilnic, cu siguranta ar ajunge la nebuni. A facut el programarea si ne-a prezentat ca fiind sotii Kent...
- Dle doctor multumim. Am vazut ca ne-ati trecut si un numar de telefon, pentru situatia in care avem nelamuriri.
Ma ridic dupa scaun si-mi trag jachieta pe mine, doar doar s-o ridica si Justin, dar nu are nici un gand in acest sens.
- Edna, mai stai putin.
- Justin, hai.Hai pe naiba, nici nu ma baga in seama. A inceput din nou sa-l terorizeze pe bietul om si chiar daca el continua sa zambeasca, imi dau seama ca este un car de nervi.
- Cand sa mai venim la control?
- Peste 2 saptamani dle Kent, am facut programarea si v-am dat-o impreuna cu celelalte.Pai normal ca habar n-are, nici nu s-a uitat pe hartii, doar le-a inhatat repede si le-a bagat in buzunar ca sa nu le iau eu.
- Iubito stai jos ca plecam imediat. Picioarele o sa i se umfle dle doctor?
- Mai tarziu. Pentru moment doamna este intr-o stare excelenta, dar mai tarziu este foarte posibil sa se intample si asta.
- Justin mi-e foame...Cuvintele ii mor pe buze si imediat cum ma aude se uita la mine si sare in picioare. Doamne, el nu glumeste, este speriat cu adevarat...
- Da, ti-e foame, hai sa mergem acasa. Iarta-ma.
- Multumim dle doctor.
- Va astept peste 2 saptamani dna Kent. Sarcina usoara.Cand ne salutam, imi zambeste cu subinteles, ca si cand si-a dat seama ce minciuna mea. Nu-i nimic, sa fie multumit ca i-am luat stresul dupa cap.
Justin ma prinde de mana si ma trage afara din cabinet. A luat prea in serios vorbele mele, si acum ma va obliga sa mananc, cu siguranta.
- Hai acasa iubito ca-i e foame lu' fetita mea.
Si iata-l si pe Justin taticul. Sper sa va placa. Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomanceEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...