+18 interzis minorilor!!
Edna
Se împinge între piciorele mele cu forța și cu furie. Mereu mai tare, mereu mai iute, ca un viol minunat și înnebunitor.- O scot din tine și ți-o bag iar în gură ai auzit? Se simte atât de bine între buzele tale. Ai gura așa caldă.
Mă penetrează cu violență și când sunt în pragul orgasmului se rostogolește și mă trage pe mine deasupra lui...
- Mișcă-te păpușă. Ia-o pe toată, e numai a ta. Ia cât îți trebuie că ti-o dau pe toata. Aaaah.
Il călătoresc în același ritm alert și-i zgârii cu unghiile pieptul și sfârcurile. Îmi dau capul pe spate și mă las pradă senzației de bine dintre picioare care apare odată cu frecarea.
- Fute-ma iubito. Fute-ma tare.
Îl fut cum știu eu mai bine și fac mișcări de rotație în jurul bărbăției lui înfipte în mine până la refuz.
- Ah, ești o amazoana...
Părul îmi gâdilă spatele transpirat și respir din ce în ce mai greoi de efor și plăcere. Îmi strânge sfârcurile între degete și trage de ele în toate părțile până la durere... E o adevărată tortură plăcerea amestecată cu durerea din timpul sexului, te ridică pe cele mai înalte culmi ale simțirii.
- Îți ajung 25 de centimetri în tine, curva mea? E bine? O simți tare?
Mă prinde de fese și mă trage spre el, obligându-mă astfel să schimb ritmul și direcția frecării.
- Lasă-te pe mine, să-ți simt țâțele alea tari. Dă-mi-le în gură să le sug.
Mă aplec și imediat își bagă capul între sânii mei și începe să se joace. Mă mușcă cu adevarat de sfârcuri și mârâi înfundat.
- Țipă. Știu că-ți place să țipi... De ce nu țipi? Nu te fut bine?
Sunt ca o păpușă de cârpă în mâinile lui și de trei săptămâni de când sunt aici, am facut de toate, în toate găurile, și-n toate pozițiile.
- Țipă că dacă nu țipi o să te fut în fundul ăsta bun de pu*ă. Ai văzut că te-a durut aici...
Țipăm amândoi când ne lăsăm purtați de plăcerea orgasmului și mă prăbușesc peste el, sleită de puteri. Mă mângâie pe spate câteva minute bune până ne mai revenim, apoi mă întoarce ușor într-o parte.
- Iubito?
- A?
- Mai trăiești?
- Încerc.Râde răgușit și se saltă zglobiu în picioare și o tulește la baie. Nu știu de unde are atâta energie, eu nu-mi mai simt nici măcar o părticică din corp, zici că-s un duh.
Suntem în cabană asta de peste 3 săptămâni și tot ce am putut să facem, a fost sex. Sau să ne certam, dar până la urma tot sex făceam...
Astăzi de exemplu am avut parte de 5 partide, una mai incendiară ca alta. De unde să pot și eu să țip la toate? Îmi place, mă înnebunește, dar mai răgușesc și eu.
Suntem ca la un maraton sexual și ne testăm limitele unul celuilalt până la epuizare. Se pare că în seara asta am pierdut, dar de două seri la rând, numai el cedează primul așa că e ok, nu mă supăr. Cură de sex... De toate felurile, în toate pozițiile, în toate găurile și o luăm de la capăt...
Ar putea fi iubitul ideal din punctul acesta de vedere, e exact pe măsura mea, și-n pat ne potrivim ca o mănușă. E singur loc unde totul e ok și picăm de comun acord mereu.
- Iubito ești bine?
Stau răstignită pe spate, cu mainile și picioarele larg desfăcute așa cum m-a lăsat el și tot ce pot să fac acum ca să-i confirm, e să dau dintr-un picior usor.
- Doamne, nu-mi vine să cred... Doar atât poți păpușă? Ai zis că o să mă îngenunchezi.
- Tocmai ce te-ai ridicat din genunchi acum câteva minute...
- Lasă asta... Ce se întâmplă cu maratonul? Capitulezi?
- Niciodată.Cum aș putea să recunosc vreodată că e mai bun decât mine la pat? Și cu voce tare... Nu nu...
- Atunci...ce faci mai târziu păpușă? A? Te bagi?
- Valea Justin. Vreau să dorm.
- Ok, am înțeles, capitulezi.Mă pupă ușor pe buze și se ridica din pat.
- Dau niște telefoane și mă întorc, sigur ești bine?
- Da. Pa.Rămân singură și oscilez între ideea de a mă ridica din pat să merg la duș, sau să mă culc așa murdară și lipicioasă între picioare.
Clar, mă ridic cu greu, cu toată lenea din lume și merg la duș, nu de alta dar poate are maine stralucita idee să mă trezească cu un sex oral ca in dimineața asta.
În timp ce intru în duș, îmi vine o idee și mai strălucită. Mă spal repede, îmi iau o pereche de pantaloni și un tricou de-al lui și ies pe vârfuri din cameră.
Merg până la biroul lui și-l aud prin ușa închisă cum se ceartă cu cineva la telefon. Acum ori niciodată!
Merg ca o pisicuță până la bucătărie de unde iau cheile mașinii și ale casei, bine 'ascunse' și mă strecor afară din casă. Dau roată cladirii în căutarea garajului și când văd un SUV negru parcat pe alee îmi fac o cruce mintal.
Asta e, nu are cum să mă vadă pentru că nu are panoramă din birou. Tremur din tot corpul și mă furișez în mașină, în cea mai mare liniște posibilă. Bag cheia în contact și motorul începe să toarcă ușor și imediat se pune în mișcare.
Este noapte și in jur e o bezna ca-n filmele horror, iar eu merg cu farurile stinse. Mă trec transpirații reci pe sira spinării.
Nu știu unde sunt și încotro mă îndrept, merg de peste două ore pe o autostradă și mă rog să ducă în New York. Nu am bani la mine, nu am un telefon mobil, sunt practic singură și rătăcită pe niște drumuri necunoscute.
După puțin timp zăresc luminile orașului ai o plancardă iluminată care indică faptul că sunt pe drumul cel bun. De aici mă descurc, e floare la ureche, pot să răsuflu ușurată că sunt salvată și am scăpat și de traficant.
A fost agreabilă perioada petrecută împreună și sexul a fost grozav, dar eu nu pot să suport captivitatea. Nu mă ține închisă că mor, mă sufoc. Am nevoie să fiu activă, să mă mișc, să fiu mereu pe fugă, să simt că trăiesc.
Ajung în fața blocului unde locuiesc, cobor din mașina și rânjesc din tot sufletul pentru că i-am tras țeapă nemernicului. Tare aș vrea să-i văd fața când o să-și dea seama că am dispărut și nu mai sunt la...
- Ah, de când te aștept prințeso...
O pânză neagră îmi este așezată pe cap și imediat simt cum sunt luată pe sus de niște brațe puternice.
A avut dreptate, am intrat în rahat.
😁nu stiu ce sa va spun la capitolul acesta... Poate ca suntem locul 21 in dragoste... Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomanceEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...