Capitolul 29

8.9K 633 120
                                    

Justin

Am venit tot intr-un suflet acasa pentru ca verisoara Melisa mi-a dat sms si mi-a spus sa ma grabesc ca nu poate sa ma stea.

Totusi, in toata graba asta a mea, mi-am facut timp sa opresc la o florarie si sa-i cumpar Ednei un buchet frumos de flori.

Vreau sa o fac sa se indragoasteasca de mine... Cat de greu poate fi? Inainte toate se amorezau si nu mai puteam sa scap de ele, si acum cand imi doresc eu asta, nu reusesc de nici o culoare.

- Haide nu mai veneai? Unde ai stat pana la ora asta?

Nici nu am apucat sa pun un picior in casa si deja sunt luat la bani marunti de verisoara Melisa. Constat cu placere ca e mai rea de gura decat Edna, ciudat dar reconfortant. Se putea si mai rau...

- Buna Melisa.
- Da da, lasa. De ce ai intarziat atat? Aia sunt pentru mine? Multumesc frumos, apreciez gestul si daca faci deastea o sa stau in fiecare zi cu gagica-ta.

Se repede sa-mi ia trandafirii din brate, dar nu o las. Ii ridic deasupra capului meu ca sa nu poata sa ajunga la ei in veci. E mica rau, imi vine pana in directia pieptului, dar rea de gura, ca nimeni alta.

- Da-mi-i, nu ma mai enerva. Am stat cu Edna, sunt trandafirii mei, nu fi rau. Da-mi-i.
- Nu-ti dau nimic, astia sunt pentru Edna. Daca vrei iti dau bani sa-ti cumperi si tu.
- Nu. Mie astia imi plac, ii iei ei altii.

Incearca sa se cațere pe mine ca sa ajunga la flori, dar nu are nici o sansa.

- Da-mi-i. Te spun lu' Edna.
- Hei, stai cuminte, eu i-am cumparat pentru Edna ca ea e iubita mea. Tie sa-ti ia gagiu.
- N-am gagiu, mie n-are cine sa-mi ia. Da-mi-i, te rog.

Nu ma mir ca nu are pe nimeni la cat de rea si stresanta e. Sunt intre o criza de ras si una de nervi. Pe de o parte este amuzanta cum incearca sa-mi ia florile din mana, la un metru si un pic ai ei, de cealalta parte ma streseaza insistenta. Chiar n-a primit flori in viata ei de-si pierde mintile asa?

- Melisa, daca o trezesti pe Edna, nu stiu ce-ti fac.
- Uriciosule.

Scoate limba la mine si slava Domnului, ma lasa in pace. Se duce sa-si ia geanta si cheile.

- Plec nerecunoscatorule. Vezi ca te asteapta dezbracata in pat. Si adormita. Am pus-o sa faca baie inainte sa se culce, ca sa-ti pregatesc tie terenul si drept multumire nu poti sa-mi dai si mie o amarata de floare. Asta patesc daca sunt fata buna, asa mi se intampla mereu. Eu imi las treburile mele fara sa spun nimic, si ce sa vezi... N-ai nici o multumire la sfarsit.
- Multumesc Melisa, te mai asteptam pe la noi oricand vrei.
- Nu mai vin ma. Nu mai vin la tine ca esti rau, nu vreau sa te mai vad. Ce era daca mi le dadeai mie? A? Ce se intampla? Ea oricum doarme si nu ar fi stiut.

Pana la urma invinge pofta de ras. Nu ma mai abtin si incep sa rad cu lacrimi de fata ei serioasa si nervoasa.

Atunci cand o sa-l intalnesc pe ghinionistul care se va indragosti de ea, o sa-i vand un pont cat casa. Dra Melisa adora florile si daca 15 trandafiri ai mei au reusit sa o scoata din minti, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar face daca ar primi cateva duzine.

- De ce razi? Esti rau! Asa rau esti si cu Edna? Uita-te bine la mine, pot sa fiu si prietenoasa, si data naibii. Daca nu o faci fericita in cel mai scurt timp, o iau de aici si nu o sa o mai gasesti toata viata ta. Stiu ca e aroganta si orgolioasa, dar asta e treaba barbatilor. Sa ne faca fericite. Si daca nu poti, eu nu o sa o las sa se chinuie langa tine.

Imi moare zambetul pe buze si orice amuzament se duce naibii. Trec in extrema cealalalta, care ma ameninta mai devreme, si imi vine sa o strang de gat.

Sa nu ma ameninte pe mine, Edna e a mea si nu mi-o va lua nimeni.

- Noroc ca sunt mai desteapta de fel si reusesc sa citesc printre randuri, altfel nu eram eu de partea ta, stai linistit. Dar la prima greseala dle Justin, o sa afli cine-i Melisa Rood. Pentru Edna, iti jupoi pielea si ti-o intind pe sarma, data cu sare.
- Melisa...

Am inghesuit-o de tot intr-un colt si-i arat cea mai draguta si infioratoare figura a mea.

- Melisa!!
- Ce vrei? Crezi ca imi e frica de tine? Fa bine si ai grija de ea, ca altfel o sa-ti fie tie frica de mine.

Se fofileaza pe sub bratul meu si iese pe usa. A naibii femeie, ascutita limba mai are. Doar nu o vrea sa-mi fie mie frica de ea, pe bune acum... Cat de rea poate sa fie si ea? Orice femeie poate fi imblanzita de omul potrivit, si abia astept sa stau pe bara si sa ma amuz cand s-o perpeli si ea ca mine in chinurile dragostei.

- Eh, da-o-n ma-sa.

Ma duc la bucatarie si scot cele necesare pentru pregatirea mesei. Cu siguranta o sa-i fie foame Ednei cand se trezeste, si in seara asta vreau sa-i fac somon. Dar inainte, vreau sa o vad cum doarme. Iau un trandafir si ma duc usurel in dormitor ca sa nu o trezesc.

Imaginea din fata ochilor ma paralizeaza si-mi inghiata sangele in vene.






Cred ca am fost destul de explicita cand am spus ca pun next cat de repede pot... Spor la citit😘😘😘

Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum