Edna
Ah, sunt cu car de draci și nu pot să mă liniștesc deloc. De ce l-am lăsat iar să mă sărute? Ce-o fi fost în capul meu când i-am răspuns la sărutări? De ce mama dracului nu am puterea să-l resping?
Încerc de peste 10 minute să mă machiez cu tuș și am ajuns să arăt ca la Haloween... Vrăjitoare, zombi... Dacă mă dau și cu ruj la fel de bine, o să seman cu dracula până la final.
Iau un disc demachiant cu puțină loțiune și mă sterg. Prefer să nu mai fiu machiată, decât să arat în halul ăsta și să mă vadă și Melisa... Lasă-mă așa naturală și liniștită decât să înceapă nebuna să mă ia la întrebări. M-ar descoase până aș fi nevoită să-i spun tot și chiar nu-mi doresc. Nici n-am ce să-i zic până la urmă.
Ce? Cine-i Justin Kent în viața mea? Nimeni! Am acum o problemă cu hormoii, pentru că n-am mai avut timp nici de sex în ultimul timp, dar o să o rezolv în seara asta.
Merg în club, îmi aleg un frumușel plin de mușchi și mâine e uitat dl Kent. Cine-i el? Nu-i cu nimic mai special, un pachet nenorocit de mușchi sub o carapace de parfum... Dă-l naibii de arogant.
Astăzi dupa nefericitul incident, am plecat să fac investigații. Sasha Selmah, concubina, s-a plimbat cu mașina victimei prin tot cartierul și asta a trezit suspiciunea tuturor. A fost cu Alex Riso, într-adevăr dar asta nu-i oferă un alibi prea convingător pentru că puteau fi complici.
În plus, ce mă intrigă, este faptul că nici martorul lui Justin nu a fost foarte convingător... Au fost împreună dar la un moment dat Justin a dispărut pentru jumătate de oră... El știe unde a fost, dar cert e că avea timp să-l omoare pe Mark Lex. Aștept raportul balistic și o să mă conving, plus că mâine trebuie să iau probe după mâinile lui.- Hai păpușa, nu esti gata?
Sar trei pași în spate și din instinct duc mâna la brâu unde ar trebui să fie pistolul, doar că lipseste cu desăvârșire pentru că sunt în rochie.
- Cauți pistolul frumoso? Vrei să mă ciuruiești?
- Doamne, Melisa, o să mor de inimă din cauza ta... Cum dracu reușești să intri fără să faci nici un zgomot?Îmi scuip pe trei ori în sân și încerc să-mi potolesc bătăile nărăvașă ale inimii.
- Ești tu cu capul în nori, te-am strigat când am intrat, dar îți e mintea hai-hui.
- Mda.
- La cine te gandeai păpușa?
- Nu-mi mai spune păpușa că mor.Știu că mi-a mai spus și înainte, e una din formele noastre de alint, dar acum nu mai suport... Mă zgârie pe creier când aud cuvantul ăsta, nu pot să-l mai sufăr.
- Ce-ai fată? De când mori că-ți spun păpușă?
- De acum.
- De ce? Îți mai spune cineva? Pantofii ăștia îi iau eu. Mersi.Își face de cap prin dresingul meu, ca de fiecare dată, numai că acum a ochit pantofii pe care mi i-am pregătit pentru în seara asta și nu o să-i dau.
- Ba nu. Ăia îi iau eu, caută-ți alții.
- Aha. Cine zici că-ți spune 'păpușă'?
- Nimeni.Încerc să mă dau cu puțin ruj și sper ca măcar de data asta să nu-mi mai tremure mâna.
- Nu-mi spune că a apărut prințul pe cal alb...
- Nu-ți spun.Dacă reușisem cât de cât să-mi conturez buzele, ei bine, acum am o dungă roșie pe tot obrazul pentru că m-a smucit nebuna de mână să mă întorc spre ea.
- Uită-te în ochii mei... Tu ai secrete față de mine?
- Meli...
- Spune-mi acum și am să plec. Să uiți că suntem prietene, verișoare și ce mai suntem noi.
- Melisa, du-te să bei ceva fată, să te relaxezi, ești paranoia...Își mijește ochii și știu că nu pot fi convingătoare și nu mă crede, dar pur și simplu nu pot să-i zic. Nici n-am ce!
- Păpușă, să nu uiți că atunci când o să apară 'prințul', tu o să ai nevoie de mine să te ajut să-i ții piept lui taică-tu... Doamne, nici nu vreau să mă gândesc cum o să facă, după părerea lor noi suntem încă virgine...
Râde că apucata pentru că nu mai avem nici o gaură virgină și pleacă din cameră, încălțată cu pantofii mei, bineînțeles.
- Hai azi că nu stau dupa tine 7 ani.
*După 3 ore de stat în club eu mă plictisesc de moarte. Nu reușesc să intru în atmosfera de petrecere, să mă distrez, nimic. Stau cu un pahar de martini în față de când am venit și n-am reușit să-l beau nici jumătate, când altădată eram pe trei cărări până la ora asta.
Melisa e pe ringul de dans și se destrabălează cu un blond înalt și musculos, iar eu stau ca fraiera și o admir. Nu știu de ce nu reușesc să-mi iau elanul să mă ridic de pe canapea și să mă distrez.
- Ești singură păpușă?
Tresar speriată când aud cuvintele astea în ureche și mă întorc spre un brunet frumos și bine făcut. E numai bun de o tăvăleală, dar faptul că mi-a spus 'păpușă' îmi taie tot cheful.
- Nu-i treaba ta și dacă îmi mai spui o dată 'păpușă' te las fără bijuterii.
Dau paharul pe gat și mă îndrept spre Melisa în centrul ringului de dans, lăsându-l pe fraier în urmă. Nebuna, începe să fluiere și să țipe atunci când mă vede lângă ea și-i dă vânt blondului.
- Așa fata mea, ți-ai regăsit curajul...
Dansăm amândouă câteva melodii, adică mai mult ea dansează, eu mă chinui pe lângă ea, până mă apucă nervii și mă duc la bar să-mi 'regăsesc curajul' cum a spus ea.
Beau câteva pahare de martini pentru că nu vreau să amestec băuturile. Ultima dată când am facut-o nu am amintiri prea frumoase... M-am trezit în pat cu doi tipi și am zbughit-o de acolo cu viteza luminii. Din ziua aia mi-am jurat că nu o să mai amestec băuturile...
- Ai lăsat-o pe bătrâna ta prietenă singură și a înhățat-o lupul ăsta...
Mă întorc spre Meli care e în brațele blondului de mai devreme și rânjește.
- Știu, îți pare tare rău.
- Îmi pare, dar n-am ce să mai fac acum. Plec să-l invat meserie pe ăsta mic.Îmi face cu ochiul, mă pupă și ies amândoi din club. Bravo ție Melisa, descurcăreață ca întotdeauna.
Renunț la ideea de a-mi mai lua o băutură și plec și eu spre casă. Am sperat că o să-mi potolesc hormonii în seara asta ca să nu-mi mai bântuie gândurile Justin, dar n-am avut succes.
Sau poate...ar mai fi o variantă...ca să mi-l scot definitiv din minte...
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomantikEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...