Edna
După partida aia nebună de sex am adormit bușteni și m-am odihnit în câteva ore, mai bine decât într-o noapte întreagă.N-are nici o legătură activitatea de dinainte sau faptul că am adormit pe pieptul lui Justin... Nu.
Pur și simplu evenimentele din ultimul timp m-au obosit groaznic și cum altceva mai bun de făcut nu am, de ce să nu dorm?!
Am renunțat oarecum la ideea că mă va omorî traficantul în somn, dar tot am să scap de aici. M-am culcat cu el numai ca să-i câștig încrederea, iar când prind momentul oportun, o să-mi iau tălpașița pe nesimțite.
Lasă-l sa creadă ce o vrea... Ca-mi place, că-s moartă dupa el... Aiurea, totul e un plan foarte bine pus la punct și ușor, ușor fraierul o să creadă că am intenții bune.
Ușa se deschide încet și constat cu stupoare că nici nu a fost încuiată... Am stat și m-am uitat la ea ca proasta de peste o oră, dar n-am încercat-o... Nu-i nimic, am pierdut acum șansa să evadez, dar e bine de știut că încep să-i câștig încrederea.
- Neața păpușă.
- Mda...
- Hai, pune ceva pe tine și treci la masă.Da, l-am așteptat dezbrăcată, după ce mi-am făcut un duș, că mă gândeam că poate mai repetăm experiența de dimineață... Ca să plec, nu de altceva.
- Oo, ce onoare pe capul meu, dle Kent, mă scoți din văgăuna asta?
- Lasă sarcasmu' că n-am chef în dimineața asta.
- Deaia nu mai pot eu, că n-ai tu chef...Se uita urât la mine, dar mă lasă rece... Mă ridic din pat și iau tricoul lui pe mine, pentru că altceva nu am.
- Stai in pi*da goală?
- Știi ceva dle Kent, când ați complotat toți împotriva mea și m-ați răpit, eu venisem ca omul normal la servici, nu m-am gândit să-mi îndes mai multe perechi de chiloți prin buzunare.
- Treci la masa.Strânge din masele și îmi arată ușa de parcă aș fi un copil mic și retardat.
- Și dacă ești atât de disperat încât rupi chiloții după femei, stau in pi*da goală, ce să fac.
- Lasă gălăgia că ți-a plăcut și ție.
- Da, da, s-o crezi tu, visează in continuare.Știu ca ar trebui să fac pe mâța blândă, dar mă enervează la culme siguranța asta pe care o afișează.
Trec pe lângă el ca o mare divă în rochie de seară, dar după ce-l depășesc cu un pas, mă trage înapoi, de păr. Mă privește cu ochi tăioși și începe să mârâie.
- Hai să-ți reîmprospătez memoria puțin păpușă. Ai uitat cum gemeai și te zvârcoleai ca o cățelușă în călduri sub mine...
Își zdrobește gura de a mea cu poftă și lăcomie. Mă trage în brațele lui și-mi frământă fesele ca pe aluatul de cozonaci. Îmi suge buzele cu duritate și-mi pătrunde cu limba caldă și catifelată în gură. E atât de bine... Mă prin cu amândouă mâinile de tricoul lui și ne lipim corpurile cu totul. Îmi penetrează gura cu limba perversă ca și când ar mima un act sexual. Începem amândoi să respirăm precipitat și când să mă încing mai tare, mă mușcă de vârful limbii până încep să scâncesc.
- Asta ca să nu mai minți. O să am o discuție cu David pe tema asta.
- Tata? De când îi zici tu David lu' tata?Încă stau agățată de tricoul lui, iar el încă îmi mângâie fundul. Limba mă ustură ca naiba, dar încă mai am dulceață gurii lui și asta compensează cumva durerea.
- De când vorbim la telefon de șapte ori pe zi, ca cei mai buni tovarăși.
- Nu te cred.
- Nici nu trebuie, treci la masă.
- Ce discuție o să ai cu el?
- Că te-a învățat să minți.
- Nu m-a învățat el.
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomanceEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...