Justin
Am lasat-o sa se linisteasca putin, dar in scurt timp sunt nevoit sa-i vorbesc.
Am curatat bucataria de 5 ori, straluceste totul si am pregatit niste gustari in cazul in care i se mai face foame pana ma intorc eu.
Am facut rost de numarul verisoarei sale Melisa, si am rugat-o sa vina sa stea putin cu ea, cat sunt eu plecat. Stiu ca se inteleg bine si sper sa se mai inveseleasca.
Acum trebuie sa merg pana la restaurant, sunt proprietar, prim bucatar, am responsabilitatea lui, nu pot sa las totul balta. Am ignorat mult prea mult timp, dar acum trebuie sa trec pe acolo.
Bat usor in usa de la dormitorul meu, dar nu primesc nici un raspuns. Sper sa doarma, dar ceva imi spune ca e cat se poate de treaza si suparata. Nu vrea sa-mi vorbeasca.
Deschis usor usa si o vad in fund, in mijlocul patului, butonand la telefon.
- Buna iubito.
- Pleaca!
- Ce faci?
- Nu-i treaba ta.Of, mamica mea, imi vine sa o strang de gat pana se lasa moale in mainile mele...
- Ma duc pana la restaurant...
- Si eu plec acasa. Nu vreau sa raman singura aici.Adica vrea sa stea cu mine? Imi prefera compania in locul singuratatii? Nu-i foarte incurajant, dar tot e ceva, decat nimic.
- Am chemat-o pe verisoara ta Melisa.
- Serios?Se uita la mine cu zambet in priviri. Aleluia, am reusit sa-i fac si eu pe plac, o data-n viata.
- Da iubito. Am zis ca o sa-ti prinda bine sa te vezi cu ea si sa mai vorbiti. Stiu ca...
- Nu mai zice. Nu mai zice tu despre mine... Habar n-ai tu...Of, cat naiba sa tina o minune? Am dezlantuit iadul de la un singur cuvant pus aiurea intre ale o suta de cuvinte.
- Iubito.
- Pleaca Justin. Lasa-ma in pace. 'Zici' tu... Nu mai zice ca nu stii nimic. Nu mai zice despre mine.
- Nu plangee.Lacrimile i se scurg pe obrajorii frumosi si nu stiu cum sa o fac sa se linisteasca. As vrea sa o iau in brate, dar imi face semn sa stau pe loc, si incepe sa planga mai tare.
- Te urasc Justin.
- Nu-i adevarat.
- Ba da, te urasc.Am un chef nebun sa trantesc lucruri si sa strang pe cineva de gat... Prefer sa plec in liniste si sa o las singura sa se linisteasca.
Ii mai dau un sms Melisei sa vad in cat timp ajunge, si plec de acasa.
Sa ma ia naiba de papagal, imi vine si mie sa plang. Oare chiar ma uraste? Nu ma vrea deloc in viata ei? Cum sa fac sa o impac? Cum sa fac eu ca sa ma vrea? Ce, cum?
Ne chinuim, ne chinuim amandoi, si cel mai tare ma doare ca nu pot sa o fac fericita.
Nici sa o las sa plece nu pot... Nu vreau sa plece. Nu vreau sa stau fara ea. Cred ca orice nenorocit infractor viseaza sa aiba politista lui sexi... Si eu o am... Si nu o sa o las sa plece.
Sunt in stare sa-mi vand sufletul numai ca sa fie ea fericita si sa ma iubeasca. Daca as putea sa o tin numai in pat, poate ar ajunge sa recunoasca si ea ca ma vrea. Acolo ma vrea, sunt sigur si unica mea sansa e sa profit de chesti asta.
Scot telefonul si formez un numar. Inainte de orice, trebuie sa ma conving eu ca nu o sa-i fac nici un rau.
- Buna ziua, sunt Justin Kent, vreau sa vorbesc cu dl doctor Anderson.
- Imediat dle Kent.Stau la semafor si numar secundele pana se face verde, dar cel mai important, pana mi se face legatura cu doctorul.
- Dle Kent? Doctor Anderson la telefon.
- Buna ziua dle doctor.
- Cu ce va pot ajuta?
- As vrea sa discut putin cu dva.
- Va ascult.
- Fata in fata. Astazi.
- Imi pare rau dle Kent, dar astazi nu pot. Am programari facute una peste alta, nu am timp...
- Dle Anderson.
- S-a intamplat ceva cu doamna?
- Nu, ea e bine.
- Sangereaza ceva?
- Nu. Altceva vroiam sa discut cu dvs.
- Spuneti prin telefon va rog, am doua minute sa vorbesc cu dvs, asa ca spuneti-mi cu ce va pot ajuta.
- Aaa...La naiba, cred ca mi-ar fi fost mai usor sa vorbesc fata in fata... Cum sa-l intreb daca pot sa ma culc cu femeia mea?
- Ce vroiati sa ma intrebati dle Kent?
- Stitit, despre... Aaa... Ea are vreo restrictie? E ceva ce nu are voie sa faca?
- Nu. Este perfect sanatoasa. Atat timp cat are mese regulate, somn odihnitor si-si ia vitaminele, poate sa faca orice. Nu o ingraditi dle Kent, lasati-i libertatea de a alege ce o face fericita.
- Altceva vroiam sa intreb... Aaa... Relatia noastra, aaa... Putem continua la fel, ma intelegeti...
- Puteti sa faceti dragoste dle Kent, daca asta vroiati sa ma intrebati. Au loc foarte multe dereglari hormonale in perioada aceasta, si chiar e recomandata activitatea sexuala. Nu va sfiiti sa-i faceti pe plac sotiei dvs, orice si-ar dori. Faceti-o fericita prin orice mijloc aveti la dispozitie. Altceva dle Kent?
- Nu, atat. Multumesc. Atat vroiam sa va intreb.
- Perfect, ne vedem peste doua saptamani. La revedere.
- Dle doctor!
- Da, dle Kent...Parca il si vad pe idiot cum isi da ochii peste cap la nestiinta mea. Bine, poate sunt si putin exagerat, dar imi place sa aflu ceea ce ma intereseaza de la sursa, nu sa caut pe internet...
- Va rog sa nu aduceti vorba despre asta in fata sotiei mele.
- Bineinteles, nu este nici o problema. La revedere.
- La revedere, multumesc.Inchid telefonul cu un zambet satisfacut pe fata. Acum stiu ce am de facut, la asta ma pricep de minune...
Ajung la restaurant si ma apuc imediat de treaba. Cu cat termin mai repede, cu atat ajung acasa sa-mi impac iubita asa cum ne place la amandoi.
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomansEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...