+ 18 interzis minorilor!!
Edna
Vreau sa ma imbrac, a fost o prostie sa-l astept asa, nu stiu ce a fost in capul meu. Sunt ca o depravata cersind sex.Poate nici nu ma mai doreste acum cand ma transform intr-o vaca. Sunt dezgustatoare, nu mai am nimic din sex appelul de altadata.
Usa se tranteste de perete si tot ce mai pot sa fac e sa ma acopar putin cu coltul cearsafului.
Ramane blocat si ma priveste hipnotizat. Cred ca este si el socat de indrazneala mea si poate altadata, inainte, m-ar fi gasit provocatoare, dar acum cred ca-i creiez repulsie.
El a ramas la fel de frumos si sexi, il cred si eu, nu este gravid... Are un trandafir roz in mana... Ce face cu el? De ce il aduce aici?
- Doamne, iubito...
- Pleaca Justin, lasa-ma sa ma imbrac.A fost cea mai prosta idee sa ma iau dupa Melisa si sa-i fac o 'surpiza'... Eu nu mai am corp de astfel de surprize.
- Nu.
- Te rog, lasa-ma, mi-e rusine.
- De ce?
- Sunt urata si grasa. Nu mai am nimic din farmecul de altadata si incep sa seman usor usor cu o vaca de lapte. M-am ingrasat deja cu 5 kg, si numai din cauza ta pentru ca-mi dai mereu sa mananc. Nu mai sunt sexi cum eram altadata si tu nu trebuie sa ma mai vezi dezbracata.Vine repede spre mine si ingenunghiaza la picioarele mele. Imi intinde trandafirul si ma ia in brate cu mainile sale lungi, de dupa mijloc. Totusi, ne privim in ochi. E atat de frumos si bland, Doamne, tine-mi mintea limpede sa pot sa-i fac fata.
- Nu-i adevarat iubito. Esti mult mai frumoasa acum.
- Minti.
- De ce sa te mint?
- Nu stiu.
- N-am nici un interes sa te mint iubito. Crede-ma. Esti mai sexi ca niciodata.
- Vrei sa ma faci sa ma culc cu tine...Zambeste usor, acelasi zambet discret in coltul gurii dupa care m-am topit mereu... Desi as vrea sa fiu mai categorica, vocea imi suna ca a unui copil razgaiat, plangacioasa.
- Ce-i rau sa ne dorim unul pe altul si sa ne consumam iubirea?
Iubire? Fac ochii mari la el si-mi ofera din nou un zambet de revista. Imi desclesteaza degetele dupa cearsaful care ma tinea la adapostul privirii lui flamande, mult mai usor decat as fi vrut. Se duce spre sanul drept si incepe sa-si frece nasul de el si sa-l adulmece.
- Nu-i iubire...
- O sa fie!Deja nu prea mai stiu de mine si oricar as vrea sa raman indiferenta, nu pot. Are o putere asupra mea cum nici nu speram vreodata.
Toata copilaria mea am sperat la un barbat care sa fie... Barbat! Sa stie sa ma subjuge si sa aiba puterea sa ma seduca asa cum face el acum.
Cu ultimele puteri incerc sa vorbesc si sa ma apar cumva...
- Nu vreau sa ma indragostesc de tine.
- Eu vreau.Adulmecatul sanului s-a transormat in lins si supt cu blandete sfarcul sensibil. E atat de bine...
- Si tu...
- Si eu!Isi lasa fruntea intre sanii mei mari si-mi alinta pielea cu respiratia fierbinte.
Usor usor m-a lasat pe spate in pat si s-a urcat deasupra mea. Mi-a sarutat sanii si i-a lins pana s-au tranformat in niste mugurasi alintati si teposi in gura.
A inceput sa ma sarute usor, sa-mi muste buzele si sa-si faca loc in gura mea cu varful limbii. Nu am opus rezistenta, pentru ca in sinea mea abia asteptam. A inceput sa-mi exploreze usor cerul gurii, cu miscari line, calde care m-au facut sa ma cutremur.
- Ce vrea iubita mea azi?
- Orice.Orice numai sex sa fie.
A inceput sa ma mangaie cu pricepere si sa linga fiecare petec de piele care-i aparea in cale.
- Da-ti bluza jos.
Aveam nevoie sa-i simt pielea fierbinte lipita de a mea, vroiam asta cu disperare, sa am si eu loc sa-l sarut, fara nici o piedica.
Ma ascultat si s-a dezbracat complet in cateva secunde, de parca ar fi fost un lucru contra cronometru.
- Esti frumoasa iubito.
Chiar daca stiam ca ma minte, eram prinsa in vraja lui si-l credeam orbeste. Putea sa-mi spuna ca am 2 captele ca i-as fi dat dreptate.
S-a lasat intr-un cot langa mine si a inceput sa ma mangaie cu trandafirul prin toate locurile erogene.
Mi-a atins usor gatul, sanii, abdomenul bombat, picioarele si m-a intors cu fata-n jos.
S-a urcat peste mine fara sa-si sprijine greutatea si a inceput sa-mi dezmierde pielea.
Mi-a mai gasit doua locuri erogene despre care nu stiam nici eu. Umerii si interiorul genunghilor. M-a sarutat in locurile astea mai mult decat oriunde, chiar daca nu a ratat nimic.
In bratele lui ma simteam mica si fara aparare. Puternica si frumoasa.
Mi-a atins usor coloana cu mugurele de trandafir si a continuat asa pana in varful talpilor...Era ceva minunat, ceva ce nu mai traisem toata viata mea.
Cand m-a intors din nou pe spate sa-mi suga sanii, a dus trandafirul intre picioarele mele si ma mangaia usor, ca o adiere blanda de vant.
- Vreau mai mult...
- Ssst.Frustrare. Dorinta. Necaz ca nu-mi oferea eliberarea de care aveam atata nevoie...
A inceput sa-mi maseze usor clitorisul si sa ma sarute cu lacomie ca sa-mi absoarba tipetele orgasmului. Aveam picioarele larg desfacute si cand am simtit bobocul de floare cum ma mangaie usor, am explodat intr-un curcubeu de culori.
A continuat sa ma tina in brate si ma-mi sarute abdomenul pana m-am linistit. S-a urcat usor deasupra mea si m-a patruns cu miscari blande. Eram intre vis si realitate, intre real si imaginar, intre perfect si mai mult ca perfect.
A stabilit un ritm lent, ma patrundea pana ca capat, si se retragea aproape de tot.
- Justin...
- Iubito, esti minunata.L-am luat de gat si l-am tras pana ne-am unit gurile. Ne lingeam, ne muscam si ne sugeam cu foame si adoratie. Mi-am mutat mainile pe fundul lui si l-am impins mai tare in mine in timp ce ridicam din bazin ca sa nu-i mai permit sa se retraga.
- Sunt greu.
Esti perfect... Si-a pierdut controlul si stapanirea de sine, pompand in mine fara mila. Il zgariam pe spate cu unghiile ascutite de nerabdare si placere.
- Iubito...
- Daaaa.Eram nebuna de dragoste, in pragul abisului si mi-am gasit implinirea o data cu el.
Nu sunt in forma prea buna astazi, dar sper sa va placa. Suntem pe locul 4 in dragoste 💞💕💜💝💕💞💜 Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomansaEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...