Justin
Fug și iar fug... Fug încontinuu de 2 ore de când am descoperit că a plecat nebuna cu tot cu mașină. Nu am avut altă alternativă decât să o iau la fugă până în New York și să-l sun pe ta-su să o caute în tot orașul.
Nu a luat-o pe drumul obișnuit de câteva zeci de minute pentru că probabil nu l-a știut, dar nici nu a ajuns acasă încă.
Sunt la colțul străzii ei când îmi văd propria mașină oprind în fața blocului unde locuiește și o strig.
Nu mă aude, nu mă vede, dar eu în schimb văd totul. O strig iar și urlu după ea din toți plămânii, dar o naimilă de 2 metri îi pune o pânză neagră pe cap și o ia pe sus.
- Ednaaaaaaaa.
Fug după mașina în care a fost urcată dar sunt prea departe ca să pot să mă prind cumva de ea. Îmi pun mâinile în cap, pic în genunchi și urlu ca un disperat. Am pierdut-o, o să o omoare, sunt terminat.
- Justin!
Mă întorc spre cel care mă strigă s2i văd un bărbat în jur la 50 de ani, înalt, bine îmbrăcat și blond.
- Cine ești?
- David!
- A luat-o. Am ajuns prea tarziu.Mă ridică de reverele capodului pe care-l am pe mine și-mi cere socoteala.
- Tâmpitule, am crezut că ai grijă de ea. Ai zis că ai totul sub control, cum ți-a fugit de sub nas? Cum ai putut să o lași să fugă tâmpitule, te omor.
Aaaah, până aici. Îmi ridic brațele printr-o tehnică de luptă și-i smulg mâinile de pe mine.
- Tu unde dracu ai fost până acum? Cât îți ia să ajungi până aici? Am fugit peste 2 ore ca să o prind pe nebuna de fii-ta și tot am ajuns înaintea ta. Ce dracu făceai de-ai întârziat atât? Tu-mi ceri socoteală?
- Te plătesc tampitule.
- N-am nevoie de banii tai, bagăți-i în cur. Dacă era vorba de bani, îmi luam câmpii de mult la cât de sălbatică e fata.
- Dar de ce e vorba? Ascultă aici...Omul ăsta chiar e nebun? Eu sunt un car de draci și el îmi flutură un deget pe sub nas... Dacă nu ar fi tatăl Ednei, i-aș trage un pumn între felinare de ar veni cu cracii în sus.
- ...dacă te-ai atins de fetița mea, te omor nenorocitule.
Hai mă lași... Fetița lui a fost super femeia mea mai bine de 3 saptamani și el zice dacă am atins-o... Poate vrea să spună dacă a mai ramas vreun loc neatins.
- În loc să mă ameninți pe mine, ce-ar fi să mergem la poliție și să începem căutările?
- Kent, eu nu glumesc.
- Nici eu. Dacă am atins-o ce? Ce-mi faci?Mă înfoi ca un cocoș și mă duc spre el. Suntem de aceeași înălțime și ne privim în ochi, dar nu dăm nici unul înapoi.
- Întâi să o găsesc și după aia o să vezi ce-ți fac. O să vezi ce pățești dacă te atingi de Edna Scott.
Pățesc pe naiba. Il las să vorbească și mă duc spre mașina mea. Așa cum speram, nu a avut timp să o încuie înainte să fie asaltată de namila aia. Mă urc în mașină, smulg carcasa de sub volan și în câteva secunde pornesc. O să fie mai greu să o opresc fără cheie dar acum nu mă interesează asta.
Ajung la secția de poliție și intru în același timp cu 'dacă te-ai atins de fetița mea'...
- Tu n-ai de gand să pui ceva pe tine? Așa stăteai tu în casă cu fata mea?
Nu, nu stăteam chiar așa... Acum sunt îmbrăcat, am o pereche de pantaloni scurți, șosete, adidași și halatul... Acasă cu fata lui stăteam complet gol. Devenise un obicei să stăm dezbrăcați și să ne-o tragem ca iepurii pe unde ne apucă.
- David dragă, eu când am văzut ca a dispărut diavolița, n-am stat să mă bărbieresc, să-mi fac dus, să-mi pun cămașa și să-mi fac nod la cravată... Am plecat imediat, așa cum eram in acel moment.
- Dacă-i mai spui fetei mele 'diavoliță'...
- Și tu dacă mă mai ameninți... Nu ți-ai dat seama până acum că nu mă las intimidat de nimic?- Justin, dle Scott, unde-i Edna? Ce-i cu voi aici?
Will, verde la față de îngrijorare ne interoghează deși și-a dat seama și singur că am pierdut-o...
- A luat-o!
Scapă cafeaua și dosarele din mâna ca o fată mare când vede prima dată o măciucă... Pe bune? Atât de slabi de îngeri sunt polițiștii? Aveam alte așteptări, cel puțin Edna e ca o luptătoare, Xena prințesa războinică...
- Adună-te Will și hai să facem planul de bătaie.
Mă duc singur în biroul lui și mă trântesc pe un scaun până se hotărăsc să mă urmeze. Intra imediat amândoi și se așează care pe unde nimerește pentru că e o harababură de toata frumusețea aici. Îți crează claustrofobie instantaneu.
- Ce facem acum Justin?
- Tu ce crezi? Jucăm șah sau batem țurca în curtea poliției până spargem geamuri. Mergem după ea și o scoatem de acolo, ce dracu să facem.
- Știi unde e?
- Nu. Dar am numărul de la mașină. Și-mi plus, în astfel de situații au doar câteva locații.
- Care mașină?
- Care a luat-o.Discuția se desfășoară între mine și Will, iar dezamăgirea din sufletul meu crește și mai tare vis-a-vis de inteligența lui.
- Scrie aici numărul și facem o căutare imediat.
- Will, asta nu e o joacă. Vreau să vorbesc cu șeful poliției din New York. Vreau să faci pe dracu în zece și să mi-l dai la telefon în cel mai scurt timp. Nu putem să ne ducem cu 20 de mașini de poliție acolo pentru că sunt foarte deștepți și dispar imediat. Au oameni infiltrați peste tot. Totul trebuie făcut cu cap. Tu o să spui că o să conduci operațiunea asta.Sunt foarte încordat și cred că dacă spune ceva aiurea, îl răstorn din scaun cu un pumn.
- Eu? Nu pot Justin, nu ține de mine... Eu vă ajut, merg cu voi, fac tot ce pot dar este nevoie de cineva din domeniul...
- Will, sunt foarte nervos și ar fi bine să ne înțelegem din prima, nu vreau să repet de două ori. Tu o să fii numai cu numele, în realitate o să mă ocup eu de tot.
- O să încerc.Sunt plin de nervi, simt că o să explodez în orice moment... Am eșuat, am pierdut-o... Taica-su, Will... Toate contribuie decisiv la agitația mea.
- Până atunci trebuie să știu de ce este Edna vânată... Dle Scott vreau să aflu tot.
- ...
- De ce o vrea 'buldogul' pe Edna. Ce legătură este între ei? Vorbește!!!Da da daaaa. Iata next si pe marele tatic protector David care si-a gasit nasul. Numarul 16 in dragoste... Multumesc pentru sustinere... Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomanceEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...