Capitolul 9

9.8K 772 79
                                    

Edna

- Justin...
- Justin și mai cum, dle Riso? Spune-mi numele celui care i se spune Păpădia.

Ușa se trântește de perete și toți colegii mei intra peste mine și mă sperie. Ce naiba e cu ei? Cum dracu să intre tocmai când era pe punctul să-mi spuna cine-i 'papadia'? Cum să împiedice aflarea numelui său? Justin și mai cum? Trebuie să-i știu numele viermelui care a distrus atâtea vieți nevinovate.

- Edna ieși acum de aici.
- Will, ce-i cu tine?

Mă iau de brațe doi colegi mai puternici și încearcă să mă scoată din camera de interogatoriu. De ce? Doar nu se poate să fie implicată toată poliția New York-ului în trafic de substanțe interzise. Nu, n-are cum... Will?

- Lasă-mă dracului jos tâmpiților.

Dau din picioare și încerc să mă agit cât mai mult, să le fac viața grea mizerabililor.

- Will, spune-le să-mi dea drumul. Justin și mai cum dle Riso? Zi-mi un nume și-ți jur că-l prind.

- Kent. Justin Kent.

Toata lumea împietrește și eu mută de uimire mă smucesc din mâinile polițiștilor. Kent? Am auzit bine că a spus Justin Kent? Mă uit la Will care de uita la mine negru de furie și dezamăgire. Știa despre asta? Știa că e traficant de droguri și l-a ascuns de mine? În ce cuib de vipere am lucrat atâta timp? Ce dracu a ajuns poliția statului?

- Dle Riso, sunteți sigur?
- Da dra Scott. Justin Kent.

Simt a mi se taie picioarele și că rămân fără aer, ca și când aș primi un pumn în cosul pieptului... Kent... Justin Kent... M-am culcat cu cel mai mare traficant de droguri... în pușcărie...

- Il știți dra Scott?
- Il știu dle Riso. Vă mulțumesc pentru numele lui și vă promit că tot ce am vorbit mai devreme rămâne valabil.

Ies din camera de interogatoriu înainte să aibă timp ceilalți să reacționeze și să mă oprească iar.

Justin Kent ești al meu vierme mizerabil. O să am grijă să putrezești în închisoare, dar mai întâi o să treci prin mâna mea. Fug în birou, îmi iau aparatul cu electoșocuri, cheile și fug în vizuina viermelui.

- Justin Kent, arată-te vierme nenorocit.

Imediat își lipește capul sec de gratii și mă urmărește cum descui celula. Nu mi-e frică de el, o să intru și o să-i servesc un mic aperitiv din ce i se va întâmpla de acum în pușcărie. O să am eu grijă să le trăiască pe toate și să sufere la fel ca victimele lui la care a vândut prafuri.

- Edna?
- Eu iubițel, nu-ți era dor de mine?

Imediat în spatele meu, pe ușile grele de fier intră toți din secție, dar nu îl pot scoate din mâinile mele decât dacă mă împușcă. Numai un glonț mă mai poate opri pentru că m-am încuiat cu el în celulă și nu mai ies de aici până nu-l las lat și bătut măr.

- Edna?
- Ieși afară Will.
- Edna nu-i bine ce faci...
- Ieșiți dracului toți și lasați-l pe mizerabilul ăsta pe mâna mea. Și vă jur că atunci când o să ies de aici vă denunț pe toți, nenorociților.

- A aflat?
- Da...

Traficantul, Păpădia, îl întreabă pe unul din complicii lui din poliție, Will, dacă i-am demascat... Ei bine, da! Am aflat totul și nu-mi poate închide gura nimeni pentru că e filmată marturia... Pe aia n-are cum să o subtilizeze, e probă oficială, plus toate camerele din sectie care arată că am fost în camera de interogat împreună cu Riso. Sunt mâncați viermii, eu o sa le aduc sfârșitul.

- Bine, ieșiți afară, vorbesc eu cu ea...
- Justin...
- Ieși Will.

Se retrag toți și-l ascultă pe traficant de parcă ar fi șeful lor. Da, cred că este cu adevărat, toți își primesc partea...

- Edna...

Iau poziția de atac și-l aștept să se apropie de mine... Atunci o să pun electoșoscurile pe el și-l mai las doar când o să zacă într-o baltă de sânge la picioarele mele.

- Iubito, termină cu prostiile și asculta-ma.

Prostii? Vai de capul tau. Prostiile mele o să te bage în spital nenorocitule.

- Ce să ascult vierme? Sau vrei să-ți spun și eu Păpădia?

Mă ia în derândere ipocritul, dar nu mă supar... O să-și dea seama cine-i Edna Scott atunci când o să termin cu el și viața lui de șobolan scârbos.

- Will nu știa nimic. Voi nu trebuia să știți cine-s eu. Abia când am ajuns aici i s-a spus...
- Și? A fost atât de docil și cooperant încât s-a lăsat mituit?
- Edna...
- Ai distrus atâtea vieți idiotule. Atâția copii care s-au sinucis sau au fost omorâți din cauza ta.
- Edna...
- Taci dracului. Nu-mi mai pronunța numele cu gura ta spurcată.
- Asculta-ma...

Niciodată. M-am înjosit destul.

- Eu nu vorbesc cu traficanții de droguri...în instanță vorbim noi... Nu o să fac aceeași prostie ca Will sau ca ceilalți, să mă las păcălită de tine sau de banii tăi pătați de sange. Cum dracu dormi noaptea? N-ai mustrări de conștiință când...
- Edna taci și ascultă.
- ...când vinzi droguri la copii? Nu-ți tremură mâna când le iei banii? Nu te ascult ipocritule, nu te ascult. Criminalule!

Asta îl înfurie și se repede spre mine să mă prindă și să mă facă cumva să-mi închid gura, dar nu știe ce surpriză i-am pregătit...

Scot pistolul cu electroșocuri de la spate și i-l înfig direct în abdomen. Începe să danseze electrocutat și pică lat la picioarele mele, așa cum vroiam să-l aduc. Încep să-i car picioare în stomac și să-l blestem din tot sufletul.

- Luate-ar dracu de animal... Copii idiotule... Aveau părinți, frați, rude care-i iubeau... Viermii ca tine nu merită să trăiască... O să putrezești în pușcărie și o să te facă toți fetița lor... O să-ți fac viața un calvar criminalule... Atâția copii morți din cauza ta și a lăcomie... Ai mâinile pătate cu sângele lor...

Mă dor picioarele dar nu mă opresc să-l lovesc în stomac, nici atunci când se face covrig de durere.

- Putea fi copilul tău, fratele tău... Criminalule. Nenorocitule, ai omorât atâția oameni nevinovați.

- Edna!

Mă întorc spre Will când mă strigă și-l văd cum stă în fața celulei cu un pistol cu tranghilizant îndreptat spre mine. În câteva miimi de secundă îmi trec un milion de lucruri prin cap... Mama, tata, frați, Melisa, Will, Păpădia, droguri, copii, viață...

Pic secerată peste Justin și ultimul lucru la care mă gândesc e că nu știu dacă o să mă mai trezesc sau unde o să fiu când deschid ochii.



Pai na, daca nici acum nu.i suspans, nu stiu ce sa mai zic... Ma las de meserie😁 Suntem numarul 28 in dragoste, numai datorita voua, a stelutelor si mesajelor lasate. Va multumesc din suflet si sper sa va placa acest capitol plin de neprevazut. Spor la citit😘😘😘

Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum