Justin
Dacă femeia asta nu o să-mi pună capac, înseamnă că sunt fără scăpare, nu o să mă opresc niciodată la una singură.
Îi sug buzele și saliva de pe limbă și nu mă pot sătura. Simt că am nevoie de aer, dar ea este ca un drog mult prea puternic și nu mă pot îndepărta de gura ei savuroasă.
O mușc ușor de o buză, și când scâncește pantalonii se strâng cu câteva numere, periculos de mult... Îi iau o mână adânc încleștate în părul meu și i-o pun peste bărbăție, să vadă și împielițata ce-mi face...
Geme în gura mea și aș rupe gratiile astea nenorocite ca să o iau în brațe și să o lipesc pe un perete. Să mă afund în ea cu putere și s-o fut până își bagă mințile în cap și recunoaște că mă vrea...
Vreau să-i zic să vină la mine sau să mă scoată de aici ca să pot să o simt cu totul, dar dacă aș vorbi, aș rupe vraja și păpușa ar pleca. Îi bag și a doua mâna în par și o trag mai aproape, dar e atât de puțin loc pentru gurile noastre insetate de plăcere...
- Justin...
- Da iubito?
- Nu-i bine...
- Știu...Știu și eu că nu-i bine ce facem într-o secție de poliție, cu mine în rolul de suspect de crima și ea politist investigator, dar dacă nu mă pot abtine...
O mai sărut odată cu pasiune și o las să-mi sugă buzele și să le miste cât vrea ea.
Simt ca este o zeiță în arta amorului și atunci când vom ajunge împreună în pat, o să ne oferim plăcere reciprocă, până la epuizare...
Se îndepărtează repede, se linge pe buze și se comportă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic între noi. Iar eu mai am puțin și rup gratiile, iar penisul pantalonii.
- Dle Kent, o să trimit pe cineva să vă ia declarație.
Se îndepărtează și vrea să iasa pe afurisita aia de ușa pe care am pândit-o toata ziua, să o văd când vine...
- Edna, stai...
Rămâne pe loc dar nu se întoarce să mă privească. Ce să-i zic ca s-o mai țin lângă mine puțin?
- Te rog să vii tu. Promit că o să încerc să nu-ți mai fac nimic cât timp sunt suspect.
Ah, 'promit să încerc'... La mama ei de treabă, credeam despre mine că-s un pic mai deștept, nu un fătălău bâlbâit.
- Te aștept pe tine, nu vreau să vorbesc cu altcineva.
- Bine.Nu se mai întoarce spre mine, se duce glonț la ușa și părăsește holul lung și întunecat unde m-a lăsat singur.
Aș fi vrut să-i văd o dată privirea... Să vad dacă a afectat-o și pe ea măcar puțin ceea ce s-a întâmplat între noi... Dacă i-a plăcut...
Dar a plecat... M-a lăsat iar singur aici, să stau și s-o aștept până se enervează iar pe mine și vine in vizită.
Se aude ușa din nou și sar în picioare, cu capul lipit de gratii să o vad... A venit iar, poate o să intre la mine de data asta.
- Justin Kent!
Ah, sa-mi bag pu*a in ea de soartă... Am crezut că s-a întors păpușa, dar este doar urâtul ăla de mai devreme care m-a bătut la cap cu declarația.
- Justin Kent!
- Aici sunt, esti chior? N-am evadat, nu vezi, de ce trebuie să mă strigi?
- Am venit să-ți iau declarația.
- Nu-ți dau nici o declarație ți-am zis! Singura cu care vorbesc din sectia asta e dra Scott. Acum sterge-o de aici.
- Ai dreptul la un telefon...
- Nu-mi trebuie.
- Un avocat...Omul ăsta e idiot? Vrea să mă încerce de minți, să vadă în ce ape se scaldă cu mine? Dacă aș vorbi cu un avocat, păpușa mea ar avea probleme și nu vreau. O să mai aștept cuminte câteva zile, până mă scoate ea de aici... Nu e ca și când n-aș mai fi trecut prin asta niciodată.
- ...Cum te cheamă pe tine?
- Will Darhel.
- Will, dă-i drumu' de aici și adu-mi-o pe dra Scott. Numai cu ea vorbesc și numai cu ea cooperez.
- A plecat.
- O aștept.
- Justin...
- Will, te rog frumos să mă lași singur. Nu-s într-o dispoziție prea bună și ultimul lucru pe care mi-l doresc e să mă toace cineva la cap. Poți nici să nu mai vii pentru că nu mă voi răzgândi. Când e disponibilă dra Scott o să dau declarația.Sper că măcar acum am fost suficient de tranșant și să plece urâtul. Păi are ăsta față să-mi ia mie declarație?
- Știu cine ești, am aflat.
- Mă bucur. Acum șterge-o și ai grijă să nu intre Edna în probleme.
- E căpoasă, n-a vrut să mă ia cu ea.
- Ai grijă totuși.Dă din cap și pleacă. Așa vreau, să rămân singur, să mă gândesc la păpușa mea și la câte îi voi face când o să ies de aici...
Ah, Doamne, cât poate să mă mai țină? 2-3 zile... Maxim. Și după aia o să fie toată a mea, să se pregătească trupești și sufletește.
O să lupt cu toate prostiile din capul ei până o fac să recunoască faptul că mă vrea și că ceea ce-mi face ea acum e o răzbunare.
Eram băut, era ziua mea doar, făcusem 31 de ani și am chefuit cu băieții. De unde să știu eu că l-a omorât cineva pe tampitul ăla de Mark și că focoasa de la ușa mea e polițistă adevărată? Este prea frumoasă și bine dotată ca să fie doar polițistă, am crezut că-i escortă, damă de companie, tarfă...
Asta e, mi-am luat-o frumos și stau la răcoare acum, dar nu-mi pare rău. Am întâlnit-o pe ea și o să o fac să regrete toate prin câte trec acum. Nu prin bătaie sau violență, nu sunt adeptul maltratării, ci prin sex. Muult sex până ne-om sătura amândoi.
Am toată răbdarea din lume pentru că știu că n-are cum s-o mai lungească în prostia asta pe care o face ea acum.
Poate are dreptate pe undeva, am umilit-o și am profitat de ea, cât mi-a permis ce-i drept. Dacă era după mine... Oho.
Abia aștept să o văd cum se fâstâcește când o să mă scoată de aici, mult nu poate să mă mai țină.
Un nou capitol pentru voi, de data asta din perspectiva lui Justin. Sper sa va placa. Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomanceEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...