Capitolul 37

11K 706 133
                                    

Edna
- Va declar casatoriti. Dle Kent, poti saruta mireasa.

Se intoarce catre mine, cu acelasi zambet gigantic intins pe fata si ma saruta usor, de parca m-ar gadila cu un fulg pe buze.

- Mai vreau...
- Imediat papusa, hai sa o tulim de aici.

Primim fericiti urarile de bine ale tuturor prietenilor si lasam la sfarsit familia pentru ca presimt ca va fi ceva lacrimogen.

O imbratisez pe Meli, pe matusa Bella, unchiul Logan, sora si verisorii apoi vine randul parintilor.

Cat timp ma imbratisez cu mama si-i ascult toate urarile de fericire, sunt cu o ureche catre Justin care vorbeste cu tata.

- M-ai pacalit de data asta, dar o sa fiu cu ochii pe tine toata viata, si daca imi superi fata, esti mort.
- Sigur ca da, tata.

Fac ochii mari, si eu si mama si ne intoarcem catre cocosii din viata mea care nu au incetat nici o clipa sa ne impunga.

- Of, nenorocitule, vino incoa', asa ai pacalit-o si pe fata mea?

Tata, cu lacrimi in ochi il trage pe Justin intr-o imbratisare barbateasca, si putin mai mult. Nu-mi vine sa cred, chiar a imblanzit balaurul? Si atat de usor... Cine s-ar fi gandit?

- Ai grija de fetita mea nataraule, si sa o iubesti.
- Da tata.

Ma bufneste rasul, si pe mine si pe mama si facem o imbratisare de grup.

Ca sa scapam de orice stres, am decis sa fim dintre aceeia care organizeaza o petrecere pentru invitati, dar noi sa nu o onoram. Dorinta de a fi impreuna, de a ne dovedi dragostea unul celuilalt ca sot si sotie ne-a impins la ideea nebuneasca de a nu participa la propria petrecere de nunta.

Dupa 50 de imbratisari si tot atatea urari de 'la multi ani', 'felicitari', 'sa va iubiti o viata', 'copii frumosi ca Aida Selena', suntem in sfarsit singuri si ne indreptam catre casa. Peste doua ore avem avion catre Honolulu, luna noastra de miere, dar pana atunci vreau sa ma ajute sotul meu iubit sa ies din rochia asta...

- Te iubesc papusa, esti cea mai frumoasa mireasa. Si eu un nenorocit norocos.
- Ba eu sunt norocoasa sa te am in viata mea. Si eu te iubesc dragule.

Da, de 5 luni de cand ne-am recunoscut sentimentele, nu ma mai sfiesc sa-i spun ca-l iubesc, cu orice ocazie care mi se iveste.

- Crezi ca va fi bine Selena doua saptamani, fara noi?
- Aida iubitule. Si va fi bine, nu vreau sa te gandesti la asta mereu. Dupa tine, tata este cel mai grijuliu om dupa fata pamantului si vor avea grija de ea, stai linistit.
- Bine.

Opreste masina in fata casei noastre si nu ma lasa sa ma dau jos pana nu ma ia el in brate?

Incep sa chicotesc ca o scolarita indragostita, dar viata e mai frumoasa cand te sicanezi mereu...

- Ce faci iubitule?
- Te iubesc...
- Lasa, in afara de asta.
- Aaa... Te ador?
- Nici asta iubi...

Incep sa rad si mai tare cand isi baga capul in scobitura gatului meu si-mi saruta pielea sensibila.

- Te trec pragul in brate iubito, asa se face.
- Pragul masinii?
- Al casei.
- Dar puteam sa merg si singura pana la prag.
- Aha...

Saruturile s-au transformat in muscaturi si supt pielea.

Imi place la nebunie, il ador, e barbatul meu frumos si puternic, sensibil si iubitor. Grija excesiva pe care mi-o poarta, care ma enerva o data, acum ma face sa ma simt minunat.

Ma lasa din brate abia cand ajungem in camera, si imediat isi pune buzele pe mine. Pur si simplu asta e efectul pe care-l avem atunci cand suntem amandoi. Ne sarutam, ne lingem sau ne miscam de unde se nimereste.

- Te iubesc.
- Si eu.

Imi astupa repede gura cu un sarut furtunos, pasional, chinuitor si tandru. O multime de senzatii pun stapanire pe trupul meu si singurul lucru la care ma gandesc e ca vreau mai repede.

Ii dau haina jos dupa umeri si ma reped sa-i desfac cravata.

- Iubito, nu avem suficient timp, dar promit ca o sa ma revansez mai tarziu.

Ma pupa scurt si-mi ordona sa ma intorc cu spatele. Imi saruta umarul, care m-a invatat cat poate fi de erogen, cu buze umede si incepe sa-mi desfaca nasturasii de la rochie unul cate unul. Se apleaca si-mi depune mici pupici pe coloana, cat sa ma innebuneasca de cap, dupa fiecare nasture eliberat din gaica sa.

- Te iubesc, esti minunata.

Mai minunata decat tine nu pot sa fiu... Ajunge la ultimul nasture si ma intoarce ce grija, apoi lasa rochia sa curga lin la picioarele mele. Ma mai acopera doar un peticut mic de chiloti, iar asta il scoate din minti pe sotul meu...

- Ce am facut eu sa merit o asa minune?
- M-ai iubit...

Cu o mana in par si alta pe gat, imi ghideaza pasii pana la marginea patului apoi ma intinde cu grija. Se retrage putin si incepe sa se dezbrace sub privirea mea. O face pentru placerea mea, si o face bine.

- Iti place ce vezi papusa?
- La nebunie.

Ii admir trupul gol, perfect si incep sa-mi simt pielea dupa sani cum se intinde, de parca ar vrea sa plesneasca daca nu va fi sarutata si alintata.

Se arunca peste mine fara menajamente si radem amandoi.

- Ce zici, trecem peste dulcegarii?
- D...

Nu apuc sa raspund pentru ca icnesc scurt atunci cand ma patrunde in forta.

- Mi-e dor de pasarica ta iubito, dar o sa am doua saptamani ca sa o alint...

O sa ai o viata iubitule... E perfect asa. Se misca in mine si imi sopteste cuvinte tandre si vulgare. Un amestec excitant care ma innebuneste. Imi incolacesc picioarele in jurul lui si ii dau contre, prin unduiri din mijloc. Ma prinde de solturi se se adanceste si mai mult, cat imi admira sanii care se misca in voie, sub miscarile noastre comune. Se apleaca si ii linge pe rand...

- Daaaa.

Imi pun mainile pe fundul lui si-l trag in mine atunci cand vrea sa ma necajeasca, si imediat explodam amandoi, intr-un glas:

- Te iubesc!

Stam imbratisati minute bune, de parca nu am vrea sa ne indepartam cu nici un centimetru.

- Trebuie sa ne imbracam...
- Stiu...
- Te iubesc zana mea.

Ei, bine, de ce sa mai astept pana in luna de miere si sa nu-i dau cadoul acum...?!

- Asta e minunat iubitule pentru ca o sa mai avem un copil. Sunt insarcinata!

Sfarsit!



Multumesc din suflet Camelia-Daniela pentru coperta minunata. Spor la citit😘😘😘

Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum