Edna
Umblu de două zile ca disperata după probe în cazul lui Justin. Aaa, Mark. Mark Lex.
Da, nu mă interesează de Justin. O partidă de sex salbatic și rapid nu schimbă cu nimic datele problemei. El rămâne în continuare suspectul principal pentru că nu a putut să-și țină gura, și eu încă nu am găsit nimic care să-l disculpe. Până la urmă nici nu mai sunt atât de sigură pe nevinovăția lui...
Era la serviciu, conduce un restaurant fițos în centrul orașului, gătea, pentru că e bucătar, dar a dispărut...
El a spus în declarația dată lui Will că a fost la market, e adevarat, camerele de supraveghere de la magazin confirmă, dar a intrat și a ieșit... Restul timpului până s-a întors la restaurant, el știe ce a făcut. Și nu au fost numai 30 de minute cât a spus el inițial, au fost 2 ore... În timpului ăsta, el știe ce a făcut și unde a fost, dar eu sunt sceptică în privința nevinovăției lui. Putea să omoare, să sape și groapă în timpul ăsta.
Pe aceeași cracă cu el se află și concubina victimei, Sasha Selmah...
E drept că balanța atârnă mai mult de partea Sashei, dar încă nu am probe să o arestez. Diferența mare de vârstă, ea consuma substanțe halucinogene, nu are venituri dar cheltuie într-o veselie.
Am aflat de la fiecare martor interogat că Mark o bătea, iar mătușa Sashei mi-a spus, neoficial, că o agresa sexual atunci când era 'trasă pe nas'. Cine nu s-ar plictisi în asemenea condiții? Să trăiești cu un om cu atâția ani mai în vârstă decât tine, să te maltrateze, să nu-ți dea bani după pofta inimii, iar tu să fii dependentă de venituri și de substanțe... Mai rămâne să demonstrez toate astea...
Acum merg să vorbesc cu Alex Riso, și să-i consolidez sau să-i dărâm alibiul Sashei. De el depinde desfășurarea anchetei pentru că sunt la rascruce de drumuri acum. A fost primul martor pe care l-am căutat imediat ce am vorbit cu suspecții principali, pentru că Sasha a mărturisit că era cu el și se plimbau cu mașina cât a fost omorât Mark...
Da, l-am căutat, dar nu l-am găsit... S-a ascuns de mine și asta-mi confirmă bănuielile și-mi întărește convingerea că are ceva de ascuns... Ori sunt complici, ori l-a omorât el, ori știe ceva și vrea să o protejeze pe Sasha. Una din trei, dar astăzi o să aflu. Am aflat unde este barlogul lui, colegii mei l-au 'legat' și acum mă așteaptă cumințel la secție. El e speranța mea, cheia misterului și astăzi o să aflu tot.
Intru în secția de poliție, salut colegii și mă îndrept către biroul lui Will. Îl găsesc cu nasul în niște dosare și nici nu mă aude când intru în încăpere.
- Salut Will.
Sare un metru în sus și când mă vede începe să boscorodească în barbă. Nu știu cum reușesc, dar mereu il sperii și asta mă amuză, iar el se enervează.
- Tu Edna Scott o să-mi aduci sfârșitul. Nu te gândești că am îmbătrânit și poate să-mi stea inima în orice moment? Nu te gândești că rămâi singură și n-are cine să te mai scoată din toate rahaturile? Ție îți trebuie un pustan, abia ieșit din băncile școlii ca să țină pasul cu tine. Unde ai fost până la ora asta?
Mă abțin cu greu să nu râd de fața lui serioasă și evident speriată.
- La mătușica Sashei. Stiu că sunt un copil neastîmpărat Will, dar tu mă iubesti. Știi ce am aflat? Mark o bătea pe Sasha... Știi ce înseamnă asta?
- Știu, normal că știu. Eu știu tot, eu te-am învățat să lași dracului teoria și să citești printre randuri.Mă duc la el, îl strâng de gât într-o îmbrățișare și încep să râd. Nu pot să mă mai abțin...
- Stiu Will, sunt o norocoasă că te am... Dar care-i întrebarea ta preferată când găsim o victimă în plină noapte?
- Hai, lasă asta...
- 'Ce m-aș face fără tine Edna?'
- Lasă, să nu ți se urce la cap acum...
- Nu nu...
CITEȘTI
Suspect de crima 🔞 <Edna> Vol 3
RomantizmEdna, politista sexi este solicitata pentru a elucida misterul unei crime. Principalul suspect este Justin Kent iar atunci cand intre ei se aprind flacarile pasiunii totul e in pericol. Ordinea cartilor este: 1. No emotions, just sex 2. Amanta fide...