P.O.V. Louis
Als we klaar zijn met eten, lopen Evelyn en ik naar boven om ons aan te kleden. Ik ga eerst bij Evelyn kijken. Ze loopt naar haar kast en opent die. Ik had het in het weeshuis ook al gezien, maar nu valt het nog meer op, ze heeft niet heel veel kleding. Misschien vinden Perrie, Cheryl en Eleanor het leuk om met haar te gaan shoppen. Ze pakt een heel schattig jurkje uit haar kast. "Evelyn. Vind je het misschien leuk om vanmiddag met Perrie, Cheryl en Eleanor te gaan winkelen?" Vraag ik aan haar. Ze knikt hevig met haar hoofdje. "Ja!" Zegt ze blij. "Dan gaan we dat zometeen even vragen, oké?" Ze knikt weer. "Ik ga me ook even omkleden" zeg ik. "Oké. Is goed papa" zegt ze. Ik krijg een warm gevoel van binnen als ze me papa noemt. Ik ben blij dat ik Evelyn heb geadopteerd. Ze is zo lief en schattig.
Ik pak een zwarte skinny jeans en een wit T-shirt uit mijn kast. Ik stap even snel onder de douche.
Als ik klaar ben, kleed ik me aan en loop weer naar beneden. Ik zie iedereen alweer op de bank zitten, dus ik plof er ook tussen. "Papa, je plet me" zegt Evelyn zacht. Ik grinnik en til haar op me schoot. "Beter zo" zeg ik lachend. "Beter." Ze gaat met haar hoofdje tegen mijn borst aanliggen en ik ga met mijn vingers door haar haar heen.
Na een tijdje gaat de deurbel. Zayn staat op en opent de deur. "Hey" hoor ik Zayn zeggen. "Hallo" hoor ik de meiden zeggen. Ze lopen met z'n vieren de woonkamer in. "Hey. Jij bent vast Evelyn?" Vraagt Perrie. Ze knikt zachtjes en drukt zich tegen mij aan. "Ze doen je niks. Ze zijn heel erg aardig" fluister ik in haar oor. "Oké" zegt ze zacht.
"Ik wilde jullie iets vragen" zeg ik tegen de meiden. "Vraag maar raak" zegt Eleanor lachend. "Willen jullie zometeen met Evelyn kleding shoppen?" Vraag ik. "Ja! Gezellig!" Zegt Cheryl blij. "Dat is dan ook geregeld." Zeg ik lachend.
Na een tijdje gaan de meiden weg om te gaan winkelen. "Het is echt een schatje" zegt Liam. "Ik kan nu al niet meer zonder haar" zeg ik met een glimlach. "Dat snap ik heel goed" zegt Harry.
----
Na ongeveer 2 uur komen ze zachtjes binnen. Ik zie dat Evelyn in slaap is gevallen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Ik neem haar wel over" zeg ik. Ik neem Evelyn over en loop snel naar boven. Ik doe voorzichtig haar pyjamatje aan en sla de dekens om haar heen. "Slaap lekker schatje" zeg ik zacht. Ik geef nog een kusje op haar voorhoofd en loop dan weer naar beneden.
"Was het leuk?" Vraag ik aan de meiden. "Ja. Ze is echt een heel leuk, lief, spontaan meisje. We zijn ook zeker goed geslaagd" zegt Eleanor lachend. "Dat kan ik denk ik wel begrijpen als je met jullie gaat shoppen" zeg ik lachend. Ik loop naar de bank toe en plof tussen Niall en Harry in. "Is er nog wat op tv of zo?" Vraag ik. Ze halen allemaal hun schouders op. Ik zet de tv aan en hoop dat er wat leuks op tv is.
Als het tijd voor het avond eten is, ga ik naar boven om Evelyn te roepen. Ik doe haar deur open, maar ik zie haar niet in haar kamer. Ik kijk in haar badkamer, maar daar is ze ook niet. Ik begin een beetje ik paniek te raken, maar ik probeer rustig te blijven. Ze is vast het huis aan het doorzoeken. Ik loop verder naar alle kamers, maar ik zie haar nergens. Alleen de studio is nog een optie, maar waarom zou ze daar zijn? Ik loop er toch maar naartoe en hoor plotseling een mooie stem.
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson ft. One Direction •Dutch• {voltooid}
Fanfiction{voltooid} Het gaat over de 10-jarige Evelyn. Ze woont in een weeshuis, waarbij ze bij niemand geliefd is. Ze wordt door bijna alle kinderen gepest, behalve door Kayne. Hij is de beste vriend van Evelyn. Maar wat als hij word geadopteerd? Zal ze vo...