P.O.V. Evelyn
~3 jaar later~
Het is nu drie jaar later en we zitten op de puntjes van onze schoolstoelen. Over vijf minuten is het zomervakantie en ga ik naar de middelbare school! Deze hele zomervakantie gaan de jongens en ik eindelijk weer op tour. De tour van drie jaar geleden was de laatste tour die we hadden gedaan, want ze wilde nu thuis blijven voor mij. Ze wilde het eerst als verrassing houden dat we tour gaan, maar ik heb ze vorige week erover gehoord, dus wist ik het al.Ook heb ik een jaar geleden een platencontract getekend. Ik heb al een paar nummers uitgebracht, maar nog niet zoveel dat ik een heel album kon uitbrengen.
"Jullie mogen vakantie gaan vieren!" Ik word uit mijn gedachte gehaald door de meester die door de klas heen schreeuwt. Iedereen staat juichend op en zet zijn/haar stoel op de tafel. Sophia en ik lopen druk kletsend het lokaal uit en zeggen onze meester gedag. "Ik ga je zo missen deze zomervakantie!" Zeg ik quasi-dramatisch. "Ik jou ook! Maar we houden contact" zegt Sophia serieus. Ik knik en pak mijn tas van de kapstok.
We lopen naar onze fietsen toe en springen erop. We fietsen richting het punt waar we altijd afspraken en stappen even af. We geven elkaar een dikke knuffel. "Tot na de vakantie" "Ja zeker" zeg ik vastbesloten. Gelukkig zitten we bij elkaar in de klas op de middelbare school!
We zwaaien nog even snel naar elkaar en dan fiets ik snel door naar huis, want ik moet al mijn spullen gaan pakken voor morgen ochtend. We gaan om 6:00u al weg, dus mijn wekker gaat om 5:00u.
Als ik thuis aankom, zet ik mijn fiets in de schuur en loop ik naar binnen, de paparazzi bij de ingang negerend. "Ik ben thuis!" "We zitten in de woonkamer!" Hoor ik Niall schreeuwen. Ik gooi mijn tas op de trap en loop dan naar de jongens in de woonkamer.
"VAKANTIE!" Schreeuw ik blij door de woonkamer heen. Ik begin spastisch te dansen door de kamer heen waardoor iedereen begint te lachen. Als ik gestopt ben, val ik op de grond van het lachen. Ineens staat mijn vader op en loopt naar me toe. "Oh-oh. Rennen, kleine!" Schreeuwt Harry. Ik sta snel op en ren het hele huis door. Ik kijk even snel achterom en ik zie dat papa grijnzend achter me aan rent. Ik probeer sneller te rennen, maar mijn vader heeft me al te pakken gekregen. "Hebbes" zegt hij grijnzend. Hij begint me te kietelen waardoor ik het uitgier van het lachen. "S-st-op" probeer ik te zeggen, maar door het lachen gaat dat moeilijk. "Dan moet je eerst zeggen: jij bent de aller liefste vader van de hele wereld" "J-jij b-bent d-de a-aller liefste v-vader v-van d-de hele w-wereld" Hij stopt met kietelen en ik ga verslagen op de grond liggen om op adem te komen.
Als ik weer op adem ben gekomen, loop ik terug naar de woonkamer. Liam, Zayn en papa zitten er nog en Harry en Niall zijn er niet. "Waar zijn Harry en Niall?" Vraag ik. "Die zijn Nando's aan het halen om te vieren dat je vakantie hebt" zegt Liam. "Lekker" zeg ik blij en ga bij ze op de bank zitten. "Wat kijken jullie?" "Een horrorfilm" zegt Zayn grijnzend. "Oh nee" zeg ik zuchtend.
"Deze film was echt doodeng" zeg ik nog steeds in shock. "Dat ben ik met je eens" zegt papa. Ik ga van papa's schoot af, want daar was ik tijdens de film op gesprongen. "We zijn er weer!" Zegt Niall blij. "Yassss! Nando's!" Zeg ik ook blij.
"Heb je eigenlijk zin in de tour?" Vraagt papa. Ik knik hevig met mijn hoofd. "Heel erg!" Zeg ik hyper. "Dat is mooi. Wij namelijk ook" zegt Zayn.
"Ik ga slapen, want we moeten morgen weer vroeg op" zeg ik. "Lekker slapen, kleine" zeggen ze allemaal tegelijk. Ik moet grinniken en schud lachend mijn hoofd. Nog steeds die bijnaam...
Boven aangekomen, poets ik mijn tanden en doe verder mijn hele avondroutine. Ik haal mijn mascara van mijn wimpers af en doe een verfrissende nachtcrème op. Ik ga in bed liggen en na heel veel draaien en woelen, val ik dan toch in slaap...
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson ft. One Direction •Dutch• {voltooid}
Fanfiction{voltooid} Het gaat over de 10-jarige Evelyn. Ze woont in een weeshuis, waarbij ze bij niemand geliefd is. Ze wordt door bijna alle kinderen gepest, behalve door Kayne. Hij is de beste vriend van Evelyn. Maar wat als hij word geadopteerd? Zal ze vo...