•hfst 35•

1.4K 66 2
                                    

P.O.V. Louis
Ik neem haar in een dikke knuffel en wieg haar zachtjes heen en weer. "Dat was zo eng" hoor ik haar zachtjes zeggen. "Dat snap ik lieverd. De man is nu weer weg" zeg ik om haar een beetje gerust te stellen. "Wie was dat?" Vraagt ze. "Dat vertel ik nog wel een keer oké. Het eerste wat we nu moeten doen is wachten op Liam" ze knikt en gaat weer tegen me aan zitten. "Ben jij nu mijn papa?" Ik krijg een zwakke glimlach op mijn gezicht. "Ja, ik ben vanaf nu echt jouw papa" zeg ik.

Na een tijdje stopt er een auto achter ons. Als ik in mijn achteruitkijkspiegel kijk en zie dat het Liam is, haal ik opgelucht adem. Iedereen is trouwens weer weggegaan nadat ze Viktor hadden meegenomen naar de politie. Ik stap uit en Liam neemt Ted van me over, want ze was ondertussen in slaap gevallen. "Neem haar mee naar het hotel en leg haar maar op bed. Ik moet even ergens heen met Eef. Ik leg jullie zometeen alles uit" zeg ik. Liam knikt en neemt Ted dan mee.

Ik ga weer in de auto zitten en rij naar het meest dichtstbijzijnde hotel. Ik wil, als Evelyn wakker wordt, even alleen met haar zijn. Ik stap uit de auto en til Evelyn op. Ik loop naar binnen en reserveer heel snel een kamer voor één nacht. Als alles is geregeld, neem ik de lift naar de hoogste verdieping.

Ik open de hotelkamerdeur en leg Evelyn op het bed. Ik trek haar schoenen uit en leg de dekens over haar heen. Ik ga naast haar op mijn zij liggen en strijk rustgevend met mijn duim over haar wang heen. Waarom en waarvoor wil Viktor haar de hele tijd hebben? Ik snap het niet! Nadat Evelyn uit haar coma was, wilde ze het er nooit meer over hebben en die keuze respecteer ik, maar ik wil zo graag weten: waarom? Misschien weet zij het ook niet hoor, maar het kan.

Ik lig al een half uur met Evelyn op het bed in de hotelkamer, maar ze is nog steeds niet wakker. Ik begin wel een beetje ongerust te raken, maar ik moet gewoon rustig blijven. Ineens zit ze rechtop en is ze aan het hyperventileren. Ik ren naar het kleine keukentje en zoek een kartonnen zak. Als ik er uiteindelijk één heb gevonden, ren ik weer terug. Ik houd de zak tegen haar mond aan. "Oké Eefje, adem rustig in en uit en volg mijn ademhaling" zeg ik rustig.

Na een tijdje is ze weer wat gekalmeerd en trek ik haar in een knuffel. Ze klemt zich aan me vast en neemt mijn geur in haar op. "Het is goed. Hij is er niet meer en zal ook nooit meer komen. Hij wordt nu 24/7 bewaakt." Met deze woorden probeer ik haar te kalmeren. Ze zucht diep. "Waar is Ted?" Vraagt ze ineens hysterisch. "Rustig maar. Ted is in goede handen bij de jongens." Zeg ik. Ze knikt en sluit even haar ogen. "Is ze nu officieel mijn zusje?" Vraagt ze met een glimlach. "Ja" zeg ik. Ze vliegt om mijn hals om me een knuffel te geven. "Je bent de beste vader" hoor ik haar in mijn T-shirt zeggen. "En jij bent de beste dochter"

Nadat we nog lekker hadden gegeten in het restaurant, had ik alweer uitgecheckt. Ik wilde hier namelijk nog wel een nachtje blijven, maar Evelyn wilde liever naar Ted en de jongens toe. Ik snap haar wel...

We komen aan bij het hotel waar we nog twee nachten zullen verblijven en lopen dan naar binnen. Als ik de deur van de gezamenlijke 'woonkamer' open doe, staan de jongens op en lopen naar ons toe. Ze nemen ons in een groepsknuffel. "Eef, Ted wilde dat je naar haar toe kwam als je er weer was" zegt Liam. Ze knikt en loopt dan naar de kamer waar wij slapen.

"Wat is er gebeurd?" Vraagt Zayn gelijk als Evelyn weg is. "We waren bij het weeshuis om Ted te adopteren. Alles ging gewoon goed totdat ik iemand hoorde gillen. Aan de gil wist ik al dat het Evelyn was, dus ik ben naar buiten gerent. Ik zag iemand bij mijn auto staan je raad nooit wie het was... Viktor. Hij was blijkbaar ontsnapt door een agente te verleiden en zo de sleutel te pakken. Toen de politie Viktor weer had opgepakt en meegenomen naar het bureau, keek ik in de auto. Ted zat alleen maar versteend voor zich uit te kijken en Evelyn was bewusteloos. Ik heb Liam gebeld en gezegd dat hij snel moest komen. Hij heeft Ted toen meegenomen naar hier en ik ben met Evelyn naar het dichtstbijzijnde hotel gereden. Daar is ze weer wakker geworden. We hebben daar wat gegeten en nu zijn we weer hier" ratel ik allemaal aan één stuk door.

We hebben nog wat zitten praten, totdat iedereen moe was. We liepen allemaal naar onze eigen kamers. Ik zag dat Evelyn en Ted al aan het slapen waren en dat Evelyn een arm om Ted heen had geslagen. Er zitten opgedroogde tranen bij Ted op de wangen, omdat het bij Ted volgens mij nog even allemaal moest bezinken. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik pak mijn telefoon en maak snel een foto en doe hem als mijn achtergrond en zet hem op Instagram.

In de badkamer poets ik snel mijn tanden en doe ik mijn kleren uit. Ik loop naar het bed toe en ga liggen. Ik doe nog even mijn telefoon in de oplader en niet veel later val ik in een diepe slaap...

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu