•hfst 10•

3.1K 100 7
                                    

P.O.V. Evelyn

Als we aankomen op het strand, gaan we eerst in een klein restaurantje eten. "Het eten is hier zo lekker" zeg ik verlekkerd. "Vind ik ook. Daarom heb ik het ook uitgekozen" zegt hij lachend.

Na het heerlijke eten, gaan we op het strand zitten. Ik ga tegen papa aanzitten en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. "Bedankt voor alles" zeg ik zacht. "Geen dank schatje. Je bent in deze hele korte tijd al heel veel voor mij gaan betekenen en ik wil je nooit meer kwijt" zegt hij lief. Ik geef hem een knuffel. "Ik jou ook niet." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.

"Heb je het een beetje koud?" Vraagt papa aan mij. "Ja. Eigenlijk wel" zeg ik zacht. Hij doet zijn jas uit en legt hem over mijn armen heen. "Maar nu heb jij het koud" zeg ik. "Nee hoor. Ik kan wel goed tegen kou" zegt hij. Ik knik en ga weer op zijn schoot zitten.

Als de zonsondergang er is, kijk ik mijn ogen uit. "Dit is zo mooi. Het lijkt net alsof de zon achter de zee zakt" zeg ik bewonderend. "Ik vind het ook het mooiste uitzicht dat er is" zegt papa ook bewonderend.

P.O.V. Louis

Na een tijdje hoor ik mijn telefoon. Ik zie dat ik een melding op twitter heb.

@onedirection_updateds heeft u getagd in een bericht: @Louis_Tomlinson is vanmiddag gespot met een meisje rond de tien jaar. Wie zal dit zijn?

Shit. Ze hebben ons al gezien. Ik was het toch al van plan het morgen te gaan vertellen in het interview. "Eef?" "Ja?" "Vind je het goed dat we je morgen gaan voorstellen aan de fans? Ze hebben ons namelijk al gezien" zeg ik. "Ik vind het goed papa" zegt ze met een glimlach. Ze heeft haar gezicht nog niet van de zon afgeweken. Volgens mij vind ze dit echt prachtig. "Je vind het echt heel mooi hè?" Zeg ik lief. "Ja" zegt ze dromerig. "Vind je het misschien leuk om morgen mee te gaan naar het interview?" Vraag ik twijfelend aan Evelyn. "Ja hoor" zegt ze, nog steeds met een glimlach.

Als de zon helemaal onder is, zie ik dat Evelyn in slaap is gevallen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht van dit schattige aanbeeld. Ik til haar langzaam op en neem haar in mijn armen mee naar de auto. Ik zet haar in de passagiersstoel en ga zelf achter het stuur zitten. Ik rijd naar huis en als ik aankom leg ik Evelyn gelijk in bed. Het is nu 22:00u, dus ik ga ook gelijk naar mijn bed, want deze dag was echt heel druk. "Slaap lekker iedereen" zeg ik nog voordat ik de trap oploop. "Weltrusten" krijg ik van alle vier de jongens terug.

Ik loop naar de badkamer waar ik mijn tanden poets. Als ik met mijn avondroutine klaar ben, ga ik in mijn bed liggen en al snel val ik in slaap...

----

P.O.V. Evelyn

Ik word wakker van iemand die me wakker maakt. Ik open langzaam mijn ogen om aan het licht te kunnen wennen. Ik zie papa voor me staan. "Kom je uit je bed. We moeten over een uurtje weg naar het interview" zegt hij zacht. Ik knik en sla mijn benen over de bedrand heen. Papa loopt alvast naar beneden en ik loop slaapdronken naar mijn kast toe. Ik pak er weer een nieuw setje uit die ik met Perrie, Cheryl en mama heb gekocht (zie media).

Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Als de douche warm is, stap ik eronder en wordt een beetje wakker door de warme stralen. Na een tijdje ben ik klaar en trek mijn kleding aan. Ik borstel mijn haar alleen nog even door en laat het los over mijn schouders hangen.

Ik loop naar beneden waar ik iedereen al aan de ontbijttafel zie zitten. "Goeiemorgen" zeg ik met een glimlach. "Goodmorning" zeggen de jongens terug. "Jij hebt een grote glimlach op je gezicht" zegt Liam lachend. "Ja! Gisteren was de beste dag van mijn leven. Ik kwam Kayne met zijn nieuwe vriendin tegen in de stad, ik kwam Elisabeth en Yvonne ook nog tegen én ik heb gisteravond het mooiste uitzicht aller tijde gezien!" Zeg ik allemaal blij achter elkaar.

Ik pak een boterham en besmeer die weer met jam. Ik pak nu een glaasje water die ik ook opdrink.

"Is iedereen klaar?" Vraagt Harry blij. "Ja!" Zegt iedereen terug. We lopen naar de 2 auto's van de jongens. Niall, Zayn en Harry gaan in de ene auto en papa, Liam en ik gaan in de andere auto. We rijden weg van de enorme drukke plaats.

Na ongeveer een half uurtje komen we aan bij een heel groot gebouw. "Wow. Dat is groot" zeg ik. "Klopt" zegt Liam droog. Ik moet grinniken door zijn antwoord. "We kunnen door de achteringang erin" zegt papa. Ik knik en pak zijn hand stevig vast. Hij geeft er een kneepje in zodat ik weet dat het goed gaat komen.

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu