Hier zijn de antwoorden op jullie vragen!
Evelyn:
@michelletjeeuhh : Vrienden worden?
"Ja hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd"@merelkippie1 : Wat vind jij nou van je levensverhaal?
"Eerlijk gezegd, heel mooi, maar ook heftig. Toen ik in het weeshuis zat, dacht ik dat ik daar nooit meer uitkwam, maar de jongens zijn geweldig!"@anika1609 : Wie was de grootste bitch in het weeshuis? En waar is het weeshuis? Want dan is ze nog lang niet jarig.
"Samantha, honderd procent. Ik weet eigenlijk niet precies waar het was... Sorry, je kan haar niet in elkaar slaan"Ted:
@ChildofAGod : Hoe gaat het?
"Met mij gaat het super goed!"Louis:
@michelletjeeuhh : Wortelss
"Ja toch! Wortels zijn gewoon DE wereld"@stylesharryy1994 : Zullen we wortelmaatjes worden?
"Hèhè, eindelijk iemand die dat ook wil! Ik wil graag wortelmaatjes met je worden" :)@thillily : Hoe kom je aan dat geweldige haar?
"Van mijn ouders gekregen" ;)@ChildofAGod : Mag ik een wortel van je? Ik hou van wortels en ik wil super graag een louiswortel eten.
"Mhm... Misschien"Harry:
@michelletjeeuh : Met wie van de band ga je het meeste om?
"Waarom stel je deze moeilijke vraag" *zucht* "Ik kan niet kiezen... Volgende vraag graag"@stylesharryy1994 : Wil je met me trouwen?
"Ik ken je niet. Ik wil wel een keer afspreken om je te leren kennen"@thillily : Wil je met mijn zus trouwen?
"Ik weet dat ik knap ben, maar ik kan niet met iedereen tegelijk trouwen. Ik wil je wel leren kennen"@ChildofAGod : Mag ik iets met je haar doen? Ik zal het niet verpesten... denk ik...
"Je mag het proberen, maar als het mislukt is, haal ik het eruit"Zayn:
@ChildofAGod : Mag ik een spiegel van je kapot slaan met een baksteen?
"Neeeeeeee. Niet mijn spiegels!!!" *dramatische stem*Niall:
@michelletjeeuhh : Je bent cute. Vrienden worden?
"Awhh thanks. Gezellig! Ik wil wel vrienden worden"@ChildofAGod : Mag ik je eten opeten? *kijkt heel onschuldig*
"Niemand komt aan mijn eten" *kijkt nep boos*@anika1609 : Wanna be goodmates?
"Tuurlijk! Gezellig!"Liam:
@michelletjeeuhh : Daddy direction
"Zo word ik wel vaker genoemd" ;)@ChildofAGod : Waarom heb je zulke drukke vrienden?
"Dat moet je niet aan mij vragen..."
Niall: "OMDAT WIJ ALTIJD BLIJ ZIJN"
Liam: "Stil eens man"@anika1609 : Waarom haat je lepels? I mean I hate them to, maar da's gewoon ongemakkelijk...
"PRAAT NIET OVER... DAT WOORD!" *kijkt bang om zich heen*Alle jongens, Evelyn en Ted:
@lilianforeverfriends : Wanna be friends? Ik heb eten!
Niall: "Als je het eten maar altijd mee neemt, vind ik het goed"
Louis: "Alleen als je wortels bijzitten"
Harry: "Eten!!!!!!"
Zayn: "Gezellig wordt het dan. Nog een meisje. Pffff"
Evelyn: "Dat vind ik wel een hele erge belediging" *legt hand op haar hart*
Zayn: "Sorry"
Liam: "Voor mij hoef je geen eten mee te nemen hoor, ik vind het wel gezellig als je er bent."Viktor (de ontvoerder):
@michelletjeeuhh : Je gaat geen mensen ontvoeren okay? Thanks of anders kom ik je slaan met een honkbalknuppel!
"Oehhh, nou word ik bang! Ik beslis zelf wel of ik dat doe of niet. Het is de eigen schuld van m'n broertje hoor"
Louis: "Ik ben je broertje niet meer na alles wat je ons hebt aangedaan"Mij (de schrijfster):
@michelletjeeuhh : Schrijftips?
Ik zou echt gaan schrijven als je veel inspiratie hebt om een writersblock te voorkomen. Ik schrijf meestal al best wel veel hoofdstukken van te voren om er voor te zorgen dat ik er altijd één heb. Ook heb ik vaste uploaddagen.Hoe ben je op dit idee gekomen?
Ik had voordat ik dit verhaal schreef, heel veel fanfictie gelezen waardoor ik steeds meer inspiratie kreeg voor een eigen boek.Wat was je motivatie?
Mijn motivatie om dit boek, of mijn andere boeken, te schrijven was dat mijn hoofd te vol zat met verhalen. Ik moet iets uitschrijven om het eruit te halen.Favoriete van de band?
Ik heb niet echt een favoriet, maar als ik echt iemand moest kiezen, dan zou ik Niall zeggen.@anika1609 : Waarom kan je zo goed schrijven? En alles zo goed verwoorden?! Ik ben jaloers!
Echt heel erg bedankt!!❤️ Ik weet het niet eigenlijk... Ik had gewoon echt veel te veel inspiratie waardoor de woorden er gewoon uitvloeien.
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson ft. One Direction •Dutch• {voltooid}
Fanfiction{voltooid} Het gaat over de 10-jarige Evelyn. Ze woont in een weeshuis, waarbij ze bij niemand geliefd is. Ze wordt door bijna alle kinderen gepest, behalve door Kayne. Hij is de beste vriend van Evelyn. Maar wat als hij word geadopteerd? Zal ze vo...