P.O.V. Evelyn
Na een tijdje zit ik hier met alle jongens op een bank en er zit een man rond de 40 tegenover ons. We hebben uitzicht op de straten van de stad waar heel veel meisjes aan het gillen zijn. Ik ga dicht tegen papa aan zitten en hij slaat zijn arm beschermend om me heen. "Hallo allemaal. Vandaag heb ik een interview met One Direction." Zegt de man terwijl hij in een hele grote camera kijkt. "Zeg jongens. Er zijn veel roddels rondgegaan over een meisje. Kunnen jullie dit uitleggen?" Vraagt de man aan ons. "Dat meisje heet Evelyn. Ik heb haar ongeveer een week geleden geadopteerd" zegt papa.
Na nog een interview van ongeveer een uur, kunnen we eindelijk weer naar huis. "Wat wil je nog gaan doen? Het is nu 14:15u." Vraagt papa. "Kunnen we met z'n allen op de bank een filmmarathon houden?" "Ja!" Zegt iedereen gelijk. "Doen we" We lopen weer via de achteringang naar buiten waar de taxi's alweer klaar staat. Ik zit nu in de auto met papa, Niall en Harry en in de andere auto zitten Liam en Zayn.
Als we aankomen, stappen we uit de auto en lopen we naar binnen. "Ik ga de films uitzoeken!" Schreeuw ik terwijl ik naar de woonkamer ren. Achter me hoor ik de jongens lachen. Ik spring op de bank neer en start Netflix op.
Na een paar films is het alweer 17:00u. "Ik heb zin in pizza" zegt Harry. "Ik ook" zegt Niall. "Ik ook" zeg ik. "Dan gaan we pizza bestellen" zegt Liam. Hij pakt zijn telefoon en loopt even weg naar de gang om de pizza te bestellen. Ik lig nog steeds met mijn hoofd tegen de borst van papa aan terwijl hij zijn armen om me heen heeft geslagen. "De pizza's zijn besteld" zegt Liam. "Yeey" zegt Harry.
Liam komt er ook weer bij zitten en kijkt knikkend naar papa. "Evelyn?" "Ja?" "Vanaf morgen moet je weer naar school toe" zegt papa. "Oké. Is goed" zeg ik met een glimlach. "Welke school?" "Johannescollege" Ik knik als bevestiging. Ik vroeg het even voor de zekerheid, want ik werd op mijn vorige school gepest.
Na de overheerlijke pizza gaan de jongens en ik nog een allerlaatste film kijken. Als die is afgelopen, ben ik echt heel erg moe. Als je een hele dag voor de tv ligt, word je echt enorm moe. "Ik ga slapen" zeg ik terwijl een gaap mijn mond verlaat. "Slaap lekker" "Ik kom zo nog even bij je" zeggen de jongens en papa. "Slaap lekker" zeg ik nog terug voordat ik de trap op loop.
Ik leg alvast een setje kleding neer op de rand van de wastafel zodat ik dat morgenochtend niet meer hoef uit te zoeken. Ik poets mijn tanden en doe mijn haar in een slordige knot. Daarna ga ik in bed liggen en sluit rustig mijn ogen.
Ik hoor geklop op de deur. "Kom maar" zeg ik. Ik open mijn ogen en zie papa binnen lopen. "Hey schatje" "Hoi papa" "Ik heb nog iets voor je" zegt hij terwijl hij een doosje achter zijn rug vandaan haalt. Ik maak het open en zie dan dat het een iPhone 6s is. Mijn ogen worden groot en ik kijk papa ongelovig aan. "Is die voor mij?" "Ja. Als er iets gebeurd of je wilt iets weten, kan je ons altijd bereiken. Ik heb al onze nummers er al ingezet en ik heb de belangrijkste apps er al op gezet" zegt papa. Ik spring uit bed en sla mijn armen om papa heen. "Dankje, dankje, dankje" zeg ik blij. "Graag gedaan schat. Je verdient het" Ik weet dat papa nu een glimlach op zijn gezicht heeft.
Ik trek terug uit onze knuffel. Ik pak mijn telefoon en zet hem aan. Er verschijnt een hele leuke foto van papa en mij op mijn telefoon, waardoor ik een grote glimlach op mijn gezicht krijg. Ik kijk papa aan. "Het wachtwoord is 2807" zegt hij. Ik type het wachtwoord in en dan kom ik op de homepagina. Ik open mijn WhatsApp en stuur alle jongens snel een 'welterusten' berichtje zodat ze gelijk bij mijn chats staan.
"Ga je lekker slapen. Morgen gaat de wekker alweer om 7:15u" zegt papa. Ik knik en sluit mijn telefoon af. Ik leg hem op mijn nachtkastje. Ik ga onder mijn dekens liggen en papa geeft me nog een kus op mijn voorhoofd. "Lekker slapen schatje" "Welterusten papa" Ik sluit mijn ogen en niet veel later val ik in een, voor het eerst, droomloze slaap...
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson ft. One Direction •Dutch• {voltooid}
Fanfiction{voltooid} Het gaat over de 10-jarige Evelyn. Ze woont in een weeshuis, waarbij ze bij niemand geliefd is. Ze wordt door bijna alle kinderen gepest, behalve door Kayne. Hij is de beste vriend van Evelyn. Maar wat als hij word geadopteerd? Zal ze vo...